مهدی صمدی

مهدی صمدی

با این خوراکی ها به جنگ چربی شکمی برو!

در مقاله قبل به برخی از مواد خوراکی که می توانند در از بین رفتن چاقی شکمی به شما کمک کنند اشاره کردیم و حالا قصد داریم تا به برخی دیگر از این مواد غذایی را به شما معرفی کنیم پس لطفاً تا پایان با ما همراه باشید.

آجیل

که طبق تحقیقات، خوردن یک اونس آجیل در روز به تنظیم اشتها کمک می کند، که به کاهش کالری اضافی کمک می کند، که می تواند کنترل وزن را آسان تر کند و شکم شما را صاف کند.

 

علاوه بر این، تنها دو سوم کالری موجود در گردو، پسته و بادام در واقع در دسترس بدن است.

 

کلم بروکلی

اگر به دنبال سوزاندن چربی شکم هستید، این سبزی مغذی سبز را تهیه کنید!

 

"من نمی توانم این را به اندازه کافی توصیه کنم زیرا این سبزی حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد که به کاهش وزن کمک می کند و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد."

 

سفیده تخم مرغ

در حالی که خوردن کامل تخم مرغ اشکالی ندارد، سفیده تخم مرغ به تنهایی کالری و چربی کمتری دارد.

 

سفیده تخم مرغ یک گزینه عالی برای رسیدن به کمبود کالری و کمک به کاهش چربی بدن است.

 

مارچوبه

«مارچوبه مملو از فیبر است که به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری سیر بمانید و دریافت کالری غیر ضروری را کاهش دهید. مارچوبه همچنین مملو از پتاسیم است و همچنین یک ادرارآور است که هر دو به کاهش نفخ کمک می کنند.

 

ماست یونانی ساده

چه از ماست به عنوان بخشی از اسموتی صبحانه خود لذت ببرید و چه به عنوان یک میان وعده، یک غذای مفید برای کاهش وزن است.

 

«ماست مخلوطی از شیر و کشت‌های فعال زنده به نام پروبیوتیک‌ها، موجودات زنده‌ای است که با پر کردن روده بزرگ با باکتری‌های مفید به سلامت روده کمک می‌کنند.» روده سالم متابولیسم را بهتر تنظیم می کند و تأثیر مفیدی بر وزن بدن دارد.

 

ذرت بو داده

ذرت بو داده هوا یک غلات کامل است. وارد توضیح می‌دهد که طبق یافته‌های یک مطالعه در مجله آمریکایی تغذیه بالینی، جایگزینی غلات تصفیه شده با غلات 100 درصد کامل، بدن را تشویق می‌کند تا کالری بسوزاند و به کاهش چربی بدن کمک کند.

 

کوینو

یک فنجان کینوآ پخته شده حاوی 8 گرم پروتئین گیاهی است که به پمپاژ پروتئین هر وعده غذایی کمک می کند.

 

«این پروتئین می‌تواند سیری را افزایش دهد و منجر به کاهش کالری مصرفی در طول روز شود و باعث کاهش چربی شکم شود.» سعی کنید کینوا را به فلفل دلمه ای پر شده یا کاسه های صبحانه خوش طعم اضافه کنید.

 

پودر پروتئین

هنگام تهیه اسموتی، پنکیک یا لقمه های انرژی، یک قاشق پودر پروتئین اضافه کنید. تحقیقات نشان می دهد که مصرف حدود 25 تا 30 گرم پروتئین در هر وعده غذایی به افزایش سیری و سیری کمک می کند که می تواند برای کاهش وزن مفید باشد.

 

 

گل كلم

به دلایلی گل کلم جدیدترین غذای پرطرفدار است. این کالری کم است در حالی که سرشار از فیبر غذایی مهم است.

 

به این ترتیب، فیبر می تواند به کاهش دریافت انرژی کمک کند که ممکن است منجر به کاهش وزن و کاهش چربی بدن شود. طرفدار گل کلم ساده نیستید؟ برگس توضیح می‌دهد که آن را برشته، مخلوط با برنج یا اضافه کردن به پوسته پیتزا امتحان کنید.

 

 

موز

برگس می گوید: «موز سرشار از پتاسیم است که نقش مهمی در تنظیم تعادل مایعات دارد. مشخص شده است که مصرف بیشتر پتاسیم باعث افزایش میزان سدیم ترشح شده در بدن می شود که می تواند به کاهش احتباس آب کمک کند.

و کاهش نفخ در اطراف شکم.

 

ماهی سالمون

یک وعده 4 اونس ماهی سالمون در 23 گرم پروتئین بسته بندی می شود، بنابراین افزودن ماهی قزل آلا به وعده غذایی خود می تواند به شما کمک کند به دلیل تأثیر پروتئین بر افزایش سیری، احساس سیری طولانی تری داشته باشید. برگس می گوید: "این سیری طولانی مدت می تواند به کاهش مصرف کلی کالری کمک کند که برای کاهش وزن مفید است."

 

 

 

لوبیا کانلینی

لوبیا کانلینی که به عنوان لوبیا سفید نیز شناخته می شود، می تواند یک مکمل عالی برای رژیم غذایی شما باشد زیرا دارای فیبر محلول بالایی است.

 

«در میان بسیاری از مزایای دیگر، تحقیقات نشان می دهد که فیبر محلول ممکن است به کاهش چربی دور کمر کمک کند. من دوست دارم دانه های کانلینی خشک شده باب رد میل را بخرم (با 11 گرم فیبر در هر ¼ فنجان!) و آنها را از ابتدا بپزم. این به شما امکان می دهد کنترل بهتری بر سدیم، طعم و بافت داشته باشید.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که برای داشتن یک رژیم غذایی علمی و مناسب با متابلیسم بدن خود باید زیر نظر متخصص تغذیه قرار بگیرید و برای صرفه جویی در زمان می توانید از رژیم درمانی آنلاین نیز استفاده کنید.

همین حالا به سمت اندام زیبا و سالم حرکت کن!

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋