مهدی صمدی

مهدی صمدی

فواید کاهو برای رژیم کاهش وزن!

کاهو برای کاهش وزن: فواید سلامتی و ایده های دستور العمل کاهو کم کربوهیدرات برای کاهش وزن سریعتر!

رژیم کاهش وزن: کاهو کالری کمی دارد و کلسترول و چربی آن صفر است. در اینجا نحوه استفاده خلاقانه از آن در غذاهای کم کربوهیدرات و کاهش وزن سریعتر آمده است!

کاهو مطمئناً می تواند در کاهش وزن جدی به شما کمک کند. نکات مهم کاهو یکی از شناخته شده ترین و پرمصرف ترین سالادهای سبز است.

کاهو به عنوان سبزی سالاد در سرتاسر جهان بسیار محبوب است. برگ های کاهو اغلب مواد اولیه در انواع مختلف سالاد هستند. برگ های ترد نیز برای همبرگر و ساندویچ ضروری هستند. کاهو یک ماده کلاسیک سالاد است، اما ما نمی توانیم آبدارترین همبرگرها، پنینی ها و زیره های خود را بدون آن تصور کنیم. از برگ های ترد و تازه کاهو می توان برای پختن هر میان وعده ای استفاده کرد. دوستداران سلامتی در سرتاسر جهان، دوست دارند برگ‌های کاهو را بپوشانند یا حتی آن‌ها را خام بخورند، همراه با مقداری آب. راه های زیادی برای خوردن برگ کاهو وجود دارد، اما واقعا چقدر این سبزی سالم است؟ واقعا همینطوره این فواید سلامتی فراوانی دارد که یکی از آنها کاهش وزن و مدیریت وزن است. اگرچه، ممکن است یکی از سالم ترین سبزیجات موجود نباشد، اما مطمئناً کاهو می تواند در کاهش وزن جدی به شما کمک کند.

کاهو نیز یک سبزی کاملاً قدیمی است. آیا می دانستید که این سالاد سبز محبوب در 2680 سال قبل از میلاد ظاهر شد؟ کاهو اولین بار توسط مصریان باستان کشت شد و به عنوان علف هرز استفاده می شد که از دانه های آن برای استخراج روغن استفاده می شد. در نهایت به یک گیاه غذایی تبدیل شد و به غذاها و بشقاب های گیاهی ما راه پیدا کرد.

کاهو برای کاهش وزن: می تواند به مدیریت وزن کمک کند

کاهو برای کاهش وزن کاهو ترد و لذیذ است، اما می تواند در کاهش وزن ناخواسته نیز به شما کمک کند، به همین دلیل می توانید آن را به رژیم غذایی کاهش وزن خود اضافه کنید. چندین دلیل وجود دارد که چرا کاهو برای مصرف عالی است، زمانی که فرد به دنبال کاهش وزن است:

1. کم کالری: یک وعده 100 گرمی کاهو حاوی 15 کالری است (طبق داده های وزارت کشاورزی ایالات متحده)! این در واقع یک ماده غذایی با کالری منفی است، به این معنی که فرآیند هضم کاهو کالری بیشتری نسبت به مقدار کالری موجود در سبزیجات می سوزاند.

2. فاقد کلسترول یا چربی است: همانطور که در مورد اکثر سبزیجات صادق است، برگ های کاهو نیز دارای کلسترول صفر و چربی اشباع و غیر اشباع هستند.

همچنین بخوانید: کاهوی صورتی: این سبزی زیبا به تازگی در اینستاگرام ظاهر شد!

3. محتوای آب بالا: محتوای آب کاهو یخ تقریباً با خیار مطابقت دارد. 96 درصد وزن کاهو آب است! این باعث می شود که نسبت به سایر سبزیجات کمی سیر کننده تر باشد.

4. تنظیم قند خون: کاهو حاوی لاکتوکاگزانتین است که یک کاروتنوئید ضد دیابت است که می تواند با موفقیت از افزایش یا کاهش سطح قند خون جلوگیری کند. از این رو، ممکن است یک مکمل عالی برای رژیم غذایی دیابتی باشد. همچنین با تنظیم سطح قند خون به طور موثری هوس و گرسنگی را کنترل می کند.

همچنین بخوانید : رژیم دارید؟ با این دستور العمل های سالاد غلات سالم و خوشمزه، سبزی های خود را به وعده های غذایی تبدیل کنید

5. ایمنی را بهبود می بخشد: وجود ویتامین های A و C در کاهو، آن را به یک ماده غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی نیز تبدیل می کند. به ویژه کاهو رومی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.

نحوه خوردن کاهو برای کاهش وزن کاهو ترد، آبدار و مقدار زیادی مواد مغذی را به سالادها، بسته بندی ها و همبرگرهای ما می افزاید و افزودن آن به رژیم غذایی شما بی دردسر است. در حالی که انتخاب می کنید کدام نوع کاهو را می خواهید به وعده های غذایی خود اضافه کنید، باید آنهایی را انتخاب کنید که در سایه تیره تر هستند، زیرا این نشان دهنده مشخصات غذایی غنی تر است. اما حتی در کنار سالاد معمولی، روکش و برگر، از کاهو می توان کاملا خلاقانه برای تهیه غذاهای رژیمی خوشمزه استفاده کرد. در اینجا چند دستور العمل برای الهام گرفتن آورده شده است:

1. پنیر کلبه پیچیده شده با کاهو

این یک ایده عالی برای ناهار یا میان وعده کم کربوهیدرات است. از پیچیدن مخلوطی از پنیر و سبزیجات در برگ های کاهو درست می شود. می توان آن را با برنج قهوه ای بخارپز سرو کرد یا با سس سویا میل کرد.

2.کاهوی آسیایی فندقی

این غذا سرشار از پروتئین است و می‌تواند یک میان‌وعده کم کربوهیدرات عالی برای مهمان‌ها باشد. مخلوط مرغ و سالاد کلم در برگ های کاهوی رومی پیچیده می شود تا فینگرفود آسان و خوشمزه ای تهیه شود که هم فانتزی و هم سالم است.

3. فنجان کاهو مرغ چرخ کرده

یکی دیگر از دستور العمل های فوق العاده سالم که تکه های نان یا کربوهیدرات های غلات را با برگ های کاهو کم کالری جایگزین می کند، یک فنجان کاهوی مرغ چرخ شده است. به سادگی یک شیک چرخ کرده ادویه دار و پخته تهیه کنید کن و سبزیجات را مخلوط کرده و با قاشق روی برگهای کامل کاهو میل کنید. می توانید اینها را همانطور که هست بخورید.

fr65jrt8کاهو برای کاهش وزن: فنجان های کاهو کم کربوهیدرات و مغذی هستند

4. کاهو بچه، مرکبات با سالاد فتا

دلیلی وجود دارد که کاهو یک نوع سالاد است. نه تنها به تقویت طعم سالاد کمک می کند، بلکه تردی را نیز به آن اضافه می کند که بافت سالاد را خوشمزه تر می کند. این سالاد نوید طراوت و طراوت را می دهد. پرتقال، لیموترش شیرین، انگور مخلوط با فتا و کاهو، خوراکی مجللی را ایجاد می کند که نمی خواهید از دست بدهید.

5. سالاد ریخته شده

این به راحتی یکی از ساده ترین دستور العمل هایی است که ما در لیست داریم. مواد تشکیل دهنده نیز خیلی عجیب و غریب نیستند. آنها را می توان به راحتی در انباری شما پیدا کرد و شما دوست دارید از آنها در سالاد خود استفاده کنید. ما در مورد گوجه فرنگی، هویج و خیار صحبت می کنیم. آن را با کمی روغن زیتون، سرکه و فلفل سیاه آسیاب شده بریزید. سالاد را تازه سرو کنید.

6. سالاد پاستا سزار مرغ

عاشق سالاد سزار هستید؟ با این دستور ساده در خانه درست کنید. اضافه کردن پاستا باعث می‌شود این سالاد حتی در بین افراد پرخاشگر هم محبوب شود. پیشنهاد می کنیم برای این سالاد فقط از ماکارونی سبوس دار استفاده کنید. مرغ منبعی از پروتئین بدون چربی است که می تواند برای رژیم کاهش وزن شما معجزه کند. این سالاد ماکارونی خامه ای و خوشمزه مطمئناً غذای شام شما را زنده می کند.

بنابراین شما بروید! به طور مشابه می توانید نان ها و مواد تشکیل دهنده غلات را با برگ های کامل سایر سبزیجات سبز برگ جایگزین کنید تا غذاهای کم کربوهیدرات و کم کالری برای کاهش وزن درست کنید.

برای داشتن یک رژیم غذایی علمی باید زیر نظر متخصص تغذیه قرار بگیرید و برای این کار می توانید از رژیم درمانی آنلاین استفاده کنید.

 

مهدی صمدی
مهدی صمدی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋