راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

15 میان وعده خوشمزه و سالم برای کودکان

همانطور که کودکان جهش رشد را تجربه می‌کنند اشتهای آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. میان وعده‌ها بخشی از برنامه غذایی کودک شما هستند و همه آن‌ها بد نیستند. میان وعده‌های سالم می‌تواند به کودکان کمک کند تا نیاز‌های تغذیه‌ای خود را بر آورده کند.

 

 کرفس با کره بادام زمینی و کشمش:

برای این میان وعده به یک ساقه کرفس، مقدار زیادی کره بادام زمینی مغذی (خانگی یا از پیش بسته‌بندی شده) و کشمش نیاز دارید. کره بادام زمینی باید بدون شکر و روغن گیاهی اضافه شده باشد. روی ساقه‌ها را کره و کشمش بپوشانید.

کراکر بادام زمینی:

به راحتی می‌توانید کراکر ساندویچی را در خانه درست کنید. مقداری کره آجیل (بادام زمینی یا بادام) را روی کراکر غلات کامل و دانه‌ها بمالید. تهیه این میان وعده بسیار آسان است و حاوی تعادل سالم پروتئین، کربوهیدرات و چربی است. از کراکر‌های ساخته شده از آرد تصفیه شده و روغن‌های هیدروژنه خودداری کنید.

 ساندویچ ژامبون و اسفناج:

این میان وعده که با اسفناج، ژامبون، پنیر بز، گوجه گیلاسی و البته تخم مرغ درست شده است سرشار از پروتئین و کلسیم است. تنها چیزی که نیاز دارید یک قالب مافین و مقداری مهارت پخت برای این میان وعده است.

 آووکادو گوجه فرنگی:

یک فنجان آووکادو گوجه فرنگی یک میان وعده عالی بعد از مدرسه یا بازی است.

لقمه‌های بروکلی پنیری:

بروکلی سرشار از فیبر و ویتأمین است. برای این دستور به کلم بروکلی بخارپز شده با نمک، فلفل و پنیر نیاز دارید. توپک‌های خمیر کوچک را در تابه سرخ کنید تا ترد شوند و برای بچه‌های خود به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه سرو کنید.

 پیاز حلقه‌ای:

درست کردن آن ساده است. بچه‌های شما حتی می‌توانند به شما کمک کنند تا این غذای خوشمزه را درست کنید که نیاز به حلقه‌های پیاز، سفیده تخم مرغ و آرد سوخاری دارد و بعد از آماده شدن داخل روغن سرخ کنید.

 اسموتی میوه:

این یک راه عالی برای بسته‌بندی مواد مغذی در یک میان وعده است. برای این دستور از میوه‌های تازه، شیر یا ماست استفاده کنید. با شیرینی طبیعی میوه‌ها می‌توانید ترکیبات مختلفی را با موز، توت، سیب و حتی سبزیجات امتحان کنید.

 ماست و عسل و میوه:

میوه‌ها منبع عالی ویتأمین‌ها و منبع خوبی از فیبر هستند. این ترکیب از میوه‌های تازه و ماست با طعم پرتقال که به طور طبیعی شیرین است می‌تواند یک میان وعده سالم بعد از یک روز گرم تابستانی در مدرسه یا حتی سر میز صبحانه باشد.

 سالاد میوه همراه لیمو و عسل:

یک کاسه از میوه‌های فصلی با سس عسل و لیمو لذت بخش است. برای این میان وعده ساده و سریع میوه هارا برش دهید و لیمو و عسل به آن‌ها اضافه کنید.

 بستنی میوه‌های منجمد:

در یک روز تابستانی بستنی‌ها مورد علاقه کودکان هستند که مملو از خواص و مواد مغذی میوه‌های تازه هستند. بستنی‌های فروشگاهی سرشار از طعم‌های مصنوعی و شکر هستند. درست کردن آن‌ها در خانه می‌تواند یک جایگزین عالی باشد. تنها چیزی که نیاز دارید قالب بستنی، پوره میوه و مقداری عسل (اختیاری) است. همچنین می‌توانید از مقدار کمی آب میوه تازه برای طعم بیشتر استفاده کنید.

 قارچ طعم سیر:

قارچ منبع غنی ویتأمین است و جایگزین خوبی برای گوشت است. برای این میان وعده به آب لیمو، فلفل چیلی، قارچ، سیر و جعفری نیاز دارید. می‌توانید این میان وعده خوش طعم را تفت دهید یا بپزید. این یک راه خوب برای آشنا کردن کودکان با طعم‌های بیشتر و سبزیجات مختلف است.

 میگو سرخ شده:

، این میان وعده ترد مورد علاقه کودکان است. برای درست کردن این میان وعده به میگو، نمک، فلفل و آرد سوخاری برای ترد شدن نیاز دارید. می‌توانید آن را با دیپ پنیری یا سس سرو کنید.

 مافین تخم مرغ:

برای این مافین‌های خوشمزه و کوچک به ژامبون، پیاز، پنیر، فلفل قرمز، قارچ، فلفل و تخم مرغ نیاز دارید. پس از پخت می‌توانید مافین‌ها را در ظرف در بسته نگهداری کنید و در یخچال قرار دهید.

 کراکر آووکادو:

میان وعده سالم رضایت فوری و لبخند را به چهره کودک شما می‌آورد. برای این میان وعده خوشمزه و شور به آووکادو و نان ترد نیاز دارید. می‌توانید آن را با سالسا و گشنیز اضافه کنید تا طعم تازه‌ای به آن اضافه کنید.

 شربت توت فرنگی:

شربت توت فرنگی یک میان وعده و نوشیدنی فوق‌العاده سالم، کم کالری، آبرسان، کم کلسترول و کم کربوهیدرات است. با طعم‌های تازه توت فرنگی، آب لیمو، آب پرتقال و مقداری عسل می‌توانید این نوشیدنی با طراوت را برای روز‌های گرم تابستان درست کنید. فرزندان شما این میان وعده خنک و رنگارنگ را دوست خواهند داشت.

 

منبع:

www.momjunction.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋