اکوموتیو

اکوموتیو

اکوموتیو رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

با دکتر مهداد اکبری، استاد بین المللی از آلمان بیشتر آشنا شوید!

 

 

مشخصات مهداد اکبری

نام و نام خانوادگی: مهداد اکبری

ساکن: کشور آلمان

شغل: صاحب برند و مدیر عامل  آکادمى بین المللی فیتنس  آلمان (IFPE) - مدرس بین المللی دوره‌ های مربیگرى فیتنس در آلمان , اتریش ٫ امارات عربی ، عمان ، ترکیه ،ایران و نمایشگاههای بین المللی 

آخرین مدرک تحصیلی: دکتری مدیریت ورزشی

تسلط بر زبانهاى خارجی: آلمانى، انگلیسى، فارسى

 

افتخارات و عناوين قهرمانى:

آقاى فیتنس آلمان در سال ۲۰۱۸ میلادی 
آقاى فیتنس اتريش در سالهای ۲۰۱۱،۲۰۱۲،۲۰۱۳،۲۰۱۸،۲۰۲۰
نايب قهرمان مسابقه جهانى فيتنس سال ۲۰۰۷ آلمان 
دارنده مدال برنز مسابقات آرنولد کلاسیک اروپا سال ۲۰۱۸ 
مستر ترينر و مدرس سيستم تمرينى EMS کشور آلمان 
شهروند برگزيده شهر هامبورگ در کاتگوری فعاليتهاى ورزشى سال ٢٠١٥ توسط صدر اعظم آلمان 

 

خودسازی

برنامه آموزش حرفه ای

مربی شخصی با افرادی کار می کند که می خواهند سبک زندگی فیزیکی خود را بهبود بخشند. برخی از مربیان شخصی مستقیماً برای یک باشگاه کار می کنند و علاوه بر کار با مشتریان، وظایف اداری و سازمانی را نیز بر عهده می گیرند. برخی از مربیان حرفه ای بدنسازی، خوداشتغال هستند و زمان و مکان را در یک باشگاه برای آموزش مشتریان خود اجاره می کنند.

 

بدن خود را بازسازی کنید

برنامه تمرینی تناسب اندام

برنامه تمرینی برای ورزشکارانی است که آماده انجام کارهای لازم برای پیشرفت در تمرینات خود هستند. چه در حال آماده شدن برای اولین مسابقه خود باشید و چه به مسابقه بزرگ بعدی توجه داشته باشید، تیم و برنامه های ما می تواند به شما کمک کند روزهای خود را به نحو احسن بسازید تا آماده باشید.

 

برنامه تغذیه حرفه ای نرخ موفقیت 70٪

برنامه تغذیه حرفه ای

یک برنامه غذایی سالم مواد مغذی مورد نیاز روزانه بدن شما را تامین می کند و در عین حال در حد کالری مورد نظر شما برای کاهش وزن باقی می ماند. یک برنامه غذایی سالم همچنین خطر بیماری قلبی و سایر مشکلات سلامتی را کاهش می دهد.

 

تغذیه خوب است اما کافی نیست!

مکمل

یافتن یک برنامه غذایی و ورزشی که واقع بینانه و قابل دستیابی به نظر می رسد می تواند دشوار باشد. ممکن است در کار یا مدرسه غرق شده باشید و در یافتن زمانی برای ورزش و تغذیه سالم مشکل داشته باشید. با کمی تلاش می توانید یک برنامه غذایی، برنامه تغذیه ورزشکاران و برنامه ورزشی متناسب با سبک زندگی و اهداف سلامتی خود ایجاد کنید. به منظور حفظ یک سبک زندگی سالم در دراز مدت، باید روی مصمم و با انگیزه ماندن تا زمانی که ورزش کنید و درست غذا بخورید، تمرکز کنید.

 

بهترین مدل روی صحنه باشید

برنامه آموزش ژست و فیگور

با هر جلسه، یک ارزیابی ژست شخصی دریافت کنید که فوراً شما را به یک ورزشکار کامل تر و رقابتی تبدیل می کند.
جلسات ژست 1 ساعته ممکن است شامل موارد زیر باشد: شناسایی مناطق برای بهبود، تمرینات، مهارت ها و گرم کردن آسان، هماهنگی و توالی های ژست منحصر به فرد، تمرینات برای تقویت ژست ها، ژست های خاص فدراسیون و تنظیم مرحله. ، یادگیری حرکات، رقصیدن، راه رفتن روی صحنه و ارائه اصول اولیه، مربی ژست شما NPC و آرنولد کلاسیک و قهرمان آلمان و اتریش مهداد اکبری از سال 2007 با بیش از 15 سال سابقه در بسیاری از کشورها و مسابقات متعدد به آموزش ژست گرفتن به صورت حرفه ای پرداخته است. در سطح بین المللی و در سراسر آلمان.

 

گالری عکس های مهداد اکبری

 

بدنسازی چیست؟

شروع یک باشگاه می تواند برای برخی از ما تجربه ترسناکی باشد، در مواجهه با باشگاهی با شدت تمرین، تمرینات سنگین، بازوهای بزرگ و زنان عضلانی و تمرین زنان عضلانی. حتی اصطلاحاتی که در آنجا استفاده می‌کنند خارجی به نظر می‌رسند: روی هم چیدن، تکرار، بدنه قابلمه، تنظیم معده و زمان.
همه این حقایق را کنار بگذاریم، چیدمان گران قیمت کالاهای ورزشی ما را بیشتر می ترساند. اگر در بدنسازی مبتدی هستید، باید در مورد این حرفه اطلاعات کافی داشته باشید تا واقعا بدانید چه کاری انجام دهید. با چیزی برخورد کردی؟
بدنسازی این نیست که مردان چاق دست های بزرگ خود را خم کنند و بدن خود را به رخ بکشند. این یک اثر هنری است که با ماه ها تلاش مداوم، جهت، دقت و تمرین به دست آمده است. هیچ راز یا میانبری برای موفقیت در این تجارت وجود ندارد.
بدنسازی استفاده هوشمندانه از تمرینات استقامتی و سرعتی برای کنترل و رشد عضلانی فرد است.
با این حال، برخی از تمرینات قدرتی کوتاه تر و بهتر از سایرین هستند و شما را سریعتر به اهداف خود می رساند (برنامه صحیح). تنها چیزی که لازم است ثبت و یادداشت اهداف برای شروع ورزش و انتظارات و انتظارات واقعی است که بدنساز امیدوار است در کوتاه مدت یا بلند مدت به آن دست یابد و با برنامه ریزی دقیق به اهداف خود دست یابد. بدنسازی به تمرینات مقاومتی و تقویت عضلات بدن اشاره دارد.
به عبارت دیگر، به استفاده از نیروی گرانش در برابر نیروی عضلات بدن اشاره دارد، مانند (انقباض متحدالمرکز، نوعی انقباض عضلانی که در آن ماهیچه ها کوتاه می شوند) یا انقباض گریز از مرکز (انقباض کششی در جایی که ماهیچه ها هستند. کشیده شده). زمانی که تحت نیروهای مخالف قوی تر از نیرویی که عضله می تواند تولید کند، بدن منقبض می شود). به طور خلاصه این ورزش بهترین ورزش برای داشتن اندامی متناسب و متناسب است.

 

فواید بدنسازی

یکی از بزرگترین مزایای بدنسازی این است که به کاهش خطر بیماری عروق کرونر کمک می کند و بدنسازان از نظر کنترل افزایش وزن، کلسترول و فشار خون بالا نسبت به سایرین وضعیت بهتری دارند. برای تمرینات قدرتی، حفظ قدرت عضلانی، انعطاف پذیری و کمک به شرایطی مانند آرتروز و درد مفاصل مفید است. علاوه بر این، بدنسازی یکی از راه های تقویت ذهن با کاهش استرس و افسردگی است. این تمرین با ایجاد یک تصویر مثبت از خود در افزایش اعتماد به نفس موثر است. همچنین این ورزش به بدنسازان با نوسانات ذهنی و احساسات منفی کمک می کند.
بدنسازی نمی تواند پشتوانه ای برای خواب بهتر و کاهش استرس روانی برای همه افراد باشد. تمرینات هوازی و تنظیم وزن باعث افزایش حس ارزش در ورزشکار می شود. از این تمرین می توان برای درمان طبیعی افسردگی و تبدیل نگرانی ها و مشکلات زندگی به یک فکر مثبت و مفید استفاده کرد و به افراد کمک می کند تا تفکر و سبک زندگی خود را تنظیم کنند.

 

بهترین زمان روز برای بدنسازی چه زمانی است؟

قبل از اظهار نظر، بیایید نگاهی به رفتار بدن شما در ساعات مختلف روز بیندازیم تا بدانید در پس این هدف معقول باید به دنبال چه هدفی باشید. در صبح، سطح تستوسترون به حداکثر خود می رسد. اما بدن هنوز دمای پایینی دارد و سطح هوشیاری مغز به میزان این هورمون بستگی دارد.
در بعد از ظهر، تحمل گیرنده های درد در بدن بیشتر از بدن دیگر است، علاوه بر این، دمای بدن و سطح آدرنالین در بعدازظهر افزایش می یابد که نشان دهنده تعادل عملکرد ذهنی و فیزیکی است. بدن اصولا با کاهش تمرکز ذهنی، عملکرد ریه ها افزایش می یابد. قدرت، انعطاف پذیری، قدرت بدنی، دمای بدن و هماهنگی در این زمان در اوج خود هستند. همچنین صبح بهترین زمان برای ورزش عضلانی است زیرا سطح تستوسترون در بالاترین حد خود قرار دارد و هورمون های جنسی عمدتاً مردانه در سنتز پروتئین و بازسازی عضلات آسیب دیده در طول تمرین حیاتی هستند.
به عبارت دیگر، بعد از ظهر بهترین زمان برای شکستن استقامت بدن برای به حداکثر رساندن آستانه درد با استفاده از تکنیک هایی است که عضلات هستند، در حالی که عصر بهترین زمان برای فعالیت شدید است زیرا بدن در این حالت قرار دارد. زمان تمرین فشرده بهترین است.
بنابراین عصرها بهترین زمان برای انجام تمرینات قدرتی است زیرا بدن در این ساعات در بهترین شرایط برای تمرینات شدید قرار دارد.

 

منبع: مهداد اکبری

اکوموتیو
اکوموتیو اکوموتیو رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋