crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نحوه تامین مالی حساب کراکن(kraken)

برای اینکه بتوانید حساب خود را صرافی کراکن شارژ کنید بعد از وارد شدن به اکانت خود باید طبق روش زیر عمل کنید.

بین سه روش انتخاب کنید: ارسال رمزنگاری، استفاده از کارت اعتباری یا انجام حواله بانکی (USD، EURO، GBP، CAD، AUD، CHF،  JPY )پس از ورود به Kraken، در منوی بالا به قسمت Funding بروید. روی دکمه سپرده بنفش در سمت راست وسط صفحه کلیک کنید. اگر به دنبال تامین مالی حساب خود با رمزنگاری هستید، رمزنگاری را انتخاب کنید و برای ارسال به آدرس کپی/پیست کنید. برای انتقال سیمی، فیاتی را که می‌خواهید واریز کنید انتخاب کنید. مراحل انتقال سیم را دنبال کنید. نقل و انتقالات بانکی 0-1 روز کاری طول می کشد.

برای رفتن به دستورالعمل‌های هر روش، از گزینه «برو به بخش» در بالا استفاده کنید:

    نحوه تامین مالی حساب Kraken خود (حواله بانکی)

    نحوه تامین مالی حساب Kraken خود (انتقال رمزنگاری) - به نظر من بهترین است

    نحوه تامین مالی حساب Kraken خود((Visa/Mastercard

حداقل سطح Starter KYC را در Kraken کامل کنید. این فقط اطلاعات شما و تصویر یکی از مدارک شما (مجوز/گذرنامه) است.

برای بررسی سطح تأیید خود، روی نام خود در بالا سمت راست کلیک کنید و در منوی کشویی روی تأیید تأیید کلیک کنید. Kraken به شما نشان می دهد که چه سطحی از KYC دارید.

 

 

Kraken از چند واسطه استفاده می کند که شما وجوه خود را برای انتقال وجه به حساب خود ارسال می کنید.

کانادایی؟ می‌توانید حساب Kraken خود را شخصاً در هر مکان پست کانادا تأمین کنید!

چرا از Kraken استفاده کنید؟

Kraken یک صرافی رمزنگاری کاملاً تنظیم شده در ایالات متحده است که دفتر مرکزی آن در منطقه خلیج سان فرانسیسکو در کالیفرنیا قرار دارد. Kraken در حال حاضر بیش از 100 سکه مختلف ارائه می دهد که دو برابر بایننسUS است.

 

 

گزینه‌های مبادلات رمزنگاری در کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کانادا محدودتر می‌شوند. هر سال که می گذرد مقررات جدیدی را به همراه می آورد و ویژگی ها و توکن ها را از صرافی های رمزنگاری حذف می کند.

FTX قانونی است و فعالانه با دولت ها کار می کند تا طبق قوانین عمل کند. Kraken یک صرافی دیگر درست مانند FTX است که با تنظیم‌کننده‌ها کار می‌کند تا ویژگی‌های خود را در دسترس سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال قرار دهد.

 Kraken یک پیشنهاد ارز دیجیتال خوب دارد و بهتر است تا جایی که می توانید در صرافی های زیادی راه اندازی و تامین مالی کنید. در همه صرافی های امن حساب داشته باشید و هر دو پای خود را محکم روی زمین بگذارید و چشمان خود را کاملا باز کنید.

هزینه های کراکن

محتمل‌ترین کارمزدی که با تامین مالی حساب Kraken خود می‌پردازید، کارمزد انتقال سیم بانک شما (به طور متوسط ​​حدود 20 دلار)، یا 3.75٪ کارمزد کارت اعتباری یا نقدی، یا کارمزد گاز در شبکه رمزارز شما خواهد بود. در حال ارسال. برای تجارت، کراکن یکی از ارزان ترین صرافی ها برای کارمزد با معاملات است. Kraken ارزان تر از Coinbase است، اما با توجه به کارمزد معاملات، کمی گران تر از Binance و KuCoin است.

نحوه تامین مالی حساب Kraken خود (حواله بانکی)

میانگین کارمزدی که بانک شما برای انتقال سیمی مانند این از شما دریافت می کند معمولاً حدود 20 دلار است، بنابراین فقط در صورت جابجایی مبالغ بیشتر از این گزینه استفاده می کنید.

 

 

  • وارد حساب Kraken خود شوید. در منوی بالا، بودجه را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه بودجه، دکمه بنفش سپرده را در وسط سمت راست انتخاب کنید.

 

با پنجره سپرده مواجه شدید. فیاتی را که می خواهید سپرده گذاری کنید انتخاب کنید - در این مورد USD را انتخاب می کنید.

 

شما به صفحه واریز و برداشت منتقل می شوید. مطمئن شوید که نوار سپرده انتخاب شده است و مقدار فیات را که می خواهید واریز کنید را  وارد کنید. یکی از روش های واریز زیر را انتخاب می کنید. دو مورد اول شامل ارسال پول به یک بانک خاص است. عجیب به نظر می رسد، اما نترسید.

توجه: گزینه های سپرده برای ساکنان کشورهای دیگر متفاوت است.

     = MVB فقط ساکنان ایالات متحده (اما نه تگزاس).

    بانک امضا = بانک دیگری برای انتقال سیمی برای ساکنان ایالات متحده

    = Sypnase انتقال سیمی از طریق یک بانک با عضویت FDIC، نیاز به اطلاعات اضافی و تأیید دارد.

پس از انتخاب روش سپرده خود، باید به وب سایت بانک خود بروید، به حساب خود وارد شوید و انتقال سیمی را آغاز کنید. توجه داشته باشید که علاوه بر شماره مسیریابی و شماره حساب، باید شماره مرجعی را که بهkraken.com» «ختم می‌شود نیز در انتقال خود وارد کنید.

در زیر مثالی از نحوه انتقال بع درگاه آنلاین بانکرااضافه کرده ایم

اطلاعات مناسب را از صفحه سپرده/برداشت کراکن در فرم انتقال بانکی خود در وب سایت بانک خود کپی و جایگذاری کنید. مقدار پولی را که می خواهید از بانک خود ارسال کنید. انتقال 0-1 روز کاری طول می کشد.

اکنون می توانید لذت 24 تا 48 ساعت انتظار برای ظاهر شدن هر چیزی را تجربه کنید. به همین دلیل است که امور مالی سنتی بد است و ارز دیجیتال آینده است! هرچند هنوز راه درازی در پیش داریم.

نحوه تامین مالی حساب Kraken  (انتقال رمزنگاری)

برای انتقال کریپتو، ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه را برای استفاده از Stellar Lumens (XLM) و پس از Cardano (ADA) و Avalanche (AVAX) ارائه کرده ایم. شبکه‌های بیت‌کوین و اتریوم هزینه‌های بیشتری دارند و زمان بیشتری می‌برند. در این مثال ما از حساب Coinbase Pro خود برای ارسال مقداری AVAX برای تامین مالی حساب Kraken خود استفاده خواهیم کرد.

- وارد حساب Kraken خود شوید. در منوی بالا، بودجه را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه بودجه، دکمه بنفش سپرده را در وسط سمت راست انتخاب کنید.

 

 

با پنجره سپرده مواجه شدید. رمز ارزی را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید. آدرس سپرده را کپی کنید.

 

 

به کیف پول/صرافی که رمز ارز را از آن ارسال می کنید، بروید و آدرس را وارد کنید. حتماً 5 رقم اول و 5 رقم آخر آدرس کیف پول را دوباره بررسی کنید.

 

 

پس از ارسال، کادر تراکنش ها را در سمت راست صفحه زیر نظر بگیرید. بسته به سرعت شبکه کریپتو ارسال شده، تراکنش را در هر جایی از چند دقیقه ((XLM تا یک ساعت (بیت کوین) نشان خواهید داد.

 

نحوه تامین مالی حساب Kraken خود (خرید ویزا/مستر کارت)

شما با هزینه 3.75٪ در این مورد مواجه هستید. اما این سریعتر و کمتر از حواله بانکی است و 3.75٪ ممکن است کمتر از 20 دلار کارمزد انتقال سیمی باشد که با حواله بانکی پرداخت می کنید.

- روی دکمه خرید کریپتو در منوی بالا کلیک کنید.

-رمز ارزی را که می‌خواهید بخرید از منوی کشویی انتخاب کنید. در پایین کادر، روی افزودن کارت اعتباری و نقدی ضربه بزنید. اطلاعات خود را وارد کنید. 

 

با زدن دکمه پایین جعبه خرید خود را تایید کنید.

 

برای اینکه بدانید متاورس چیست کلیک کنید.

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋