crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اهمیت سرمایه گذاری در کراکن

 

صرافی کراکن یک ارز دیجیتال است که طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری را برای افراد و موسسات در نزدیک به 200 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد. این برنامه سرمایه گذاری از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

Kraken انواع خدمات اضافی را برای موسسات، مشاغل و افراد با ارزش خالص ارائه می دهد. اینها شامل مدیریت حساب، خدمات مشاوره انفرادی، معاملات فرابورس و بینش های متخصص در بازار است.

راه های سرمایه گذاری با کراکن

کراکن  بیش از 100 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم را ارائه می دهد. درصرافی کراکن ، چهار گزینه سرمایه گذاری خواهید داشت: دارایی های رمزنگاری، معاملات آتی، معاملات مارجین  و معاملات خارج از بورس (OTC).

اما سطح تأیید حساب شما تعیین می کند که به کدام ویژگی می توانید دسترسی داشته باشید. دارای چهار سطح استارت، اکسپرس، متوسط ​​و حرفه ای است. هر سطح نشان دهنده مقدار اسنادی است که هنگام تنظیم حساب خود ارائه می دهید، بنابراین افرادی که در سطح حرفه ای هستند، تمام الزامات Kraken را برآورده می کنند. وقتی نوبت به گزینه‌های حساب Kraken می‌رسد، افرادی که در سطح شروع هستند، بسیار محدود خواهند بود.

Kraken همچنین از چندین دارایی فیات پشتیبانی می کند و تراکنش های کریپتو به فیات را بسیار آسان تر می کند. برخلاف ارزهای دیجیتال، ارزهای فیات دارایی‌های فیزیکی هستند که توسط یک موسسه مالی مرکزی کنترل می‌شوند و توسط دولت‌ها حمایت می‌شوند. Kraken از هفت مورد پشتیبانی می کند: USD، EUR، CAD، AUD، GBP، CHF و JPY. با این حال، کارمزدهای سپرده و حداقل ها برای هر ارز متفاوت است.

Kraken همچنین معاملات آتی را با یک پلت فرم وب و دو برنامه تلفن همراه به طور خاص به معامله گران آتی ارائه می دهد. (آتی قراردادهای قانونی هستند که به شما، سرمایه گذار، حق خرید یا فروش اوراق بهادار با قیمت معین در تاریخ آتی را می دهند.) خدمات آتی آن همچنین به شما امکان می دهد تا 50 برابر موجودی خود را برای معامله وام بگیرید.

با گزینه‌های معاملاتی مارجین کراکن، می‌توانید تا پنج برابر موجودی حساب خود را اهرم یا قرض بگیرید تا معاملات بیشتری انجام دهید (صرافی در حال حاضر به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا 500000 دلار وام بگیرند) تا 36 دارایی مختلف. Kraken می‌گوید که خدمات مارجین آن شامل دسترسی به گزینه‌های سفارش پیشرفته و یک پلت فرم معاملاتی بصری است.

 

 

 

Kraken می‌گوید خدمات معاملاتی OTC آن برای مؤسسات و افراد با ارزش خالص بالا (سرمایه‌گذارانی با حداقل 1 میلیون دلار) که نیاز به سفارش‌های بزرگ‌تری دارند که ممکن است برای بازار آزاد/صرافی کراکن بسیار مخل باشد، بهترین است.

 

این گزینه حساب به‌علاوه شامل بینش‌های متخصص در بازار، پشتیبانی کامل از همه دارایی‌های رمزنگاری فهرست شده در صرافی Kraken و ارزهای فیات، خدمات مشاوره تخصصی یک به یک، و پشتیبانی جهانی 24/7 است. و Kraken گزینه دیگری را برای معامله گران پیشرفته ارائه می دهد: یک برنامه مدیریت حساب که به شما پشتیبانی یک به یک از یک مدیر حساب Kraken را می دهد.

در نهایت، پیشنهادات صرافی شامل یک API وب‌سوکت‌ها است که هشدارهای بازار را در زمان واقعی ارائه می‌کند، پاداش‌های شرط‌بندی به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با قفل کردن بخشی از دارایی‌های خود در یک دوره زمانی معین، پاداش کسب کنند)، پشتیبانی از کلید عمومی، و ذخیره‌سازی سرد آفلاین. برای دارایی های رمزنگاری شما (Kraken همچنین می گوید که این یک سرویس کیف پول شخصی نیست، بنابراین احتمالاً بهتر است کیف پول های ذخیره سازی دیگری را در نظر بگیرید).

برای اینکه بدانید متاورس چیست کلیک کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

 

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋