crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اقدامات امنیتی صرافی کراکن

  Kraken توسط یک تیم جهانی از متخصصان امنیت برتر تشکیل شده است که رویکردی مبتنی بر ریسک را در پیش می گیرند تا اطمینان حاصل کنند که دارایی های مشتریانش مطابق با بالاترین استانداردها محافظت می شود و در عین حال عملکرد برتر و تجربه مشتری بی نظیر را حفظ می کند.

علاوه بر ساخت سیستم‌های امنیتی برای بزرگترین شرکت‌های جهان، تیم Kraken سال‌ها تجربه در بررسی برخی از بدترین نقض‌های داده مصرف‌کننده دارد و همچنان به توسعه فناوری‌های امنیتی مورد اعتماد سازمان‌های بی‌شماری ادامه می‌دهد.

قابل اعتماد بودن

Kraken می گوید که دارای "امنیت پیشرو در صنعت" است و "حفاظت از سرمایه و حریم خصوصی شما" هدف اصلی آن است. در واقع، با وجود اینکه کراکن قدیمی ترین صرافی ارز دیجیتال است، توانسته است وجوه مشتریان را بدون هیچ گونه نقض امنیتی گزارش شده حفظ کند.

علاوه بر این، تیم کارشناسان آنها اقدامات امنیتی پیشرفته مختلفی را برای جلوگیری از سرقت پول یا اطلاعات اجرا کرده اند و رویکردی جامع برای محافظت از دارایی ها و سرمایه گذاری های شما ارائه می دهند.
 به عنوان صرافی دارای مجوز، ثبات مالی، ذخایر کامل، روابط مالی قوی و رعایت بالاترین استانداردهای قانونی را ارائه می دهیم.
که از طریق Kraken Security Labs، صرافی خدمات و محصولات شخص ثالث را برای کشف، افشا و رفع نقص ها قبل از سوء استفاده مجرمان از آنها تجزیه و تحلیل می کند.

پایبندی دقیق به مقررات مالی، کراکن را به یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین صرافی های ارزهای دیجیتال از زمان آغاز به کار تبدیل کرده است.

برای اینکه بدانید متاورس چیست کلیک کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.

 

crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋