crypto.lover.irani

crypto.lover.irani

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کراکن چیست؟

 

کراکن یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که در آن کاربران می توانند دارایی های مختلف را با کمیسیون نسبتاً پایین خریداری، بفروشند و معامله کنند.

مشتریان همچنین می توانند با شرط بندی سکه ها برنده جوایز شوند. این صرافی دارای حجم و نقدینگی بالایی به یورو است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک پلتفرم آنلاین و تراکنش‌های تلفن همراه، بیش از 100 ارز دیجیتال و 7 ارز فیات شامل USD، CAD، EUR، GBP، JPY، CHF و AUD را معامله کنند.

این صرافی که در سال 2011 تأسیس شد، یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال بود که معاملات نقدی، مشتقات و محصولات شاخص را ارائه کرد.

به بیش از 8 میلیون مشتری تجاری و سازمانی خدمات ارائه می دهد و توسط گروه ارزهای دیجیتال، سرمایه بلاک چین، سرمایه گذاری قبیله، سرمایه گذاری مرغ مگس خوار و غیره پشتیبانی می شود.

مبتکر کراکن کیست؟


این صرافی متمرکز متعلق به Payward است که توسط مدیر عامل آن، پیشگام ارز دیجیتال جسی پاول، تأسیس شده است.

پاول از سال 2001 با ارزهای دیجیتال کار می کند. او از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در رشته فلسفه با اخلاق و حقوق فارغ التحصیل شد، پروژه های استودیو و گالری Verge را تأسیس کرد و شرکت های تجاری و اینترنتی را تأسیس کرد.

کراکن چه زمانی راه اندازی شد؟

Kraken در سال 2011 تاسیس شد و در سپتامبر 2013 راه اندازی شد و در ابتدا معاملات بیت کوین، لایت کوین و یورو را ارائه می کرد.

کشور کراکن محدود


Kraken برای همه ساکنان ایالات متحده به جز ساکنان نیویورک و واشنگتن در دسترس است. با این حال، Kraken Futures برای همه ساکنان ایالات متحده در دسترس نیست. در حال حاضر، این پلتفرم به میلیون ها مشتری در حدود 200 کشور خدمات ارائه می دهد.

این شرکت چندین محدودیت برای کشورهای زیر دارد: افغانستان، جمهوری آفریقای مرکزی، کنگو-برازاویل، اریتره، کنگو-کینشاسا، گینه بیسائو، کوبا، لبنان، ایران، مالی، عراق، نامیبیا، لیبی، سومالی، کره شمالی، کره سودان جنوبی، سوریه، سودان، تاجیکستان و یمن.

چه سکه هایی در کراکن پشتیبانی می شوند؟

بیش از ۱۲۰ ارز از جمله BTC، ETH، LTC، XRP، ETC، ZEC، USDT و بیشتر توسط این پلتفرم پشتیبانی می‌شوند.
 
هزینه کراکن چقدر است؟
 
کارمزدهای این پلتفرم با توجه به محصولاتی مانند Instant Buy، Kraken Pro، Stablecoins، Margin، Futures و NFT متفاوت است. برای سرویس اولیه خرید فوری، شرکت 0.9 درصد برای استیبل کوین ها و 1.5 درصد برای سایر دارایی های رمزنگاری شده، برای Kraken Pro، از یک مدل هزینه تولید کننده استفاده می کند که در آن هزینه تولید کننده از 0.00٪ تا 0.16٪ و هزینه میزبان از 0.10٪ تا 0.26٪ متغیر است، بسته به میزان معامله ای که کاربر برای یک دوره 30 روزه انجام می دهد.
 
آیا می توان از معاملات اهرمی یا مارجین در کراکن استفاده کرد؟

برای کاربران پیشرفته، Kraken Pro ویژگی های پیشرفته و آینده را ارائه می دهد. این پلت فرم تا 5 برابر اهرم ارائه می دهد. حداکثر سطح اهرم به جفت ارز بستگی دارد.

برای اینکه بدانید متاورس چیست کلیک کنید.

برای دیدن آموزش کامل صرافی کراکن کلیک کنید.
crypto.lover.irani
crypto.lover.irani

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋