zahra bayati

zahra bayati

چراغ خطی چیست؟معرفی انواع چراغ های خطی

چراغ خطی جدیدترین نسل روشنایی محیط می باشند، که امروزه جزو کم مصرف ترین محصولات نورپردازی است. چراغ خطی ال ای دی با توجه به شکل خیره کننده و مدرنی که دارد فضا را بسیار لوکس می سازد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تامین روشنایی و نور فضا های مختلف باشند. نور خطی قابلیت سازگاری با انواع دکوراسیون ها را دارند و با معیارهای محیط شما به خوبی ارتباط بر قرار می کند . نورخطی از مدرن ترین شیوه های نورپردازی مدرن می باشد که linear light چراغ خطی جایگزین چراغ پنلی و پنل های led شده است. چراغ لاینر با توجه به قابلیت سفارشی سازی که در عرض و رنگ نور دلخواه قابل استفاده  برای انواع نورپردازی ها و مکان های مختلف از جمله تجاری و اداری می باشد که شما می توانید یک نور واحد و یکپارچه با ظاهری زیبا و مدرن رو تجربه کنید. شما در ادامه این مقاله با انواع چراغ خطی و نحوه نورپردازی و نصب چراغ لاینر آشنا می شوید
 

چراغ های خطی در زمینه نورپردازی سقف دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی می باشند که دست شما را در انتخاب توان و سایز باز می گذارند، تا با توجه به نقطه ای که قرار است مورد استفاده قرار گیرند. چراغ خطی مناسب و مورد نظر را انتخاب کنید. البته این چراغ های لوکس و پرکاربرد قابلیت سفارشی سازی توسط شرکت نورابین را دارند و شما مشتریان گرامی می توانید با توجه به دکوراسیون محیط خود این چراغ خطی را با اندازه مورد نظر، طراحی روشنایی و رنگ دلخواه خود، از فروشگاه اینترنتی نورابین سفارش دهید.

 

اگر شما عزیزان از آن دسته افرادی قرار دارید که به نورپردازی اهمیت بسیار زیادی می دهند می توانید نحوه نورپردازی های مختلف محیط را در سایت ویکی پدیا مشاهده کنید، باید بدانید که جذب شدن و ایجاد حس خوب در مراکز تجاری، اداره ها، محیط های آموزشی و ... در گرو استفاده درست و صحیح، از معیار های روشنایی می باشد. در واقع شما عزیزان باید در هر محیطی نسبت به فعالیتی که قرار است در آن مکان انجام شود. از نورخطی های مناسب استفاده کنید، تا علاوه بر اینکه نور محیط تامین شود، احساس رفاه و آرامش وجود داشته باشد،  و فضایی لوکس و دلپذیر ایجاد شود، تا افراد حس خوبی به آن فضا داشته باشند. یکی از مواردی که امروزه اهمیت بسیاری دارد و توجه به آن گسترش یافته است، طریقه ی استفاده صحیح از انرژی می باشد.

نورپردازی نما با چراغ خطی 

چراغ خطی که در نما به بیان بصری نور خطی در نمای ساختمان ها استفاده می شوند، در واقع همان چراغ های خطی هستند که دارای یک بدنه ای با سطح مقطع چهارگوش می باشند، و در ابعاد گوناگون و به شکل مستطیل یا مربع ساخته می شوند. یکی از سطوح این محصول، با یک دیفیوزر پلیمری برای عبور و انتشار یکنواخت نور پوشیده شده است.

فروشگاه اینترنتی نورابین این چراغ لاینر های زیبا و پر کاربرد را با طول های مختلف به صورت سفارشی به شما مشتریان گرامی عرضه می کند، در نتیجه شما عزیزان می توانید چراغ های خطی مورد نظر را با المان های مختلف نمای خود ست کنید و بیشترین بهره وری از این محصولات را داشته باشید. چراغ های خطی به صورت توکار و روکار قابل نصب می باشند که جنس بدنه این محصولات از آلومینیوم اکسترود شده می باشد در نتیجه از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند، که نصب بسیار ساده و آسانی دارند. برای نورپردازی با چراغ های خطی در نمای ساختمان باید از نوع درجه حفاظت دار این چراغ ها یا همان IP دار استفاده شود.

یکی دیگر از انواع چراغ هایی که بسیاری از طراحان به صورت خلاقانه از ان محصول در کنار چراغ های خطی، در نورپردازی نمای ساختمان بهره می برند، سنگ های نورانی و چراغ دکوراتیو هستند. ترکیب این محصولات در کنار چراغ های خطی زیبایی چشم نوازی در نمای شما ایجاد می کنند. سنگ های نوری روشنایی که بسیار چشم نواز و خیره کننده هستند، نسل جدیدی از چراغ ها در محصولات صنعت روشنایی می باشند که زیبایی حیرت اوری تولید می کنند. ساختار این محصولات مجموعه ای از ال ای دی ها هستند که داخل پوششی از جنس رزین اپوکسی قرار می گیرند؛ سنگ های نوری به دلیل پوشش غیر شفافی که اطراف ال ای دی ها دارند، خیرگی نوری ندارند و موجب اذیت شدن چشم نمی شوند.

zahra bayati
zahra bayati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋