zahra bayati

zahra bayati

شیر آلات خارجی و استاندارد های تولید

شیرآلات بهداشتی بر مبنای استاندارد 6679 و 1546 کلیه قسمت های به کار رفته در ساخت و تولید تمام شیرآلات بهداشتی به استثنای دستگیره باید از جنس آلیاژ برنج باشد. پس به صورت کلی قطعات در تماس با آب نباید از آلیاژ برنجی با بیش از 2.5 درصد سرب باشند. در کل انواع روکش هایی که برای شیر آلات کاربرد بیشتری دارند عبارتند از برنز، برنج، مس و استیل هستند که از میان آنها اگر استیل استلنس اصل باشد، از مابقی اجناس بهتر می باشد. زیرا هم مقاومت و استحکام بهتری در برابر پوسیدگی دارند و هم به خاطر ظاهرش کمتر لکه های آب را نشان می دهند و از لحاض زیبایی بسیار لوکس تر و سطح بالاتری دارند.

 

البته نا گفته نماند که سایر موارد مانند مس یا برنز، تنها آب کاریشان برنز یا همان مس می باشد و بیشتر جنبه تنوع بخشی دارند و امکان دارد به خاطر رنگ زرد یا قرمزی که دارند حس نوستالژیک خوبی به خریداران دهند. کلیه مواد مصرفی در ساخت شیر آلات بهداشتی که در تماس مستقیم با اب هستند، باید از جنسی باشند که در مقابل آب تا دمای 90 درجه سانتی گراد و محیط مقاوم باشد و هنگام استفاده و مصرف هیچ گونه خوردگی نسبت به سایر قطعات مورد استفاده در شیر آلات نداشته باشند. همچنین نباید مواد مصرفی سمی بوده و هیچ گونه تغییری در کیفیت، ظاهر، رنگ، بو و طعم آب آشامیدنی مصرفی ایجاد کنند. در ضمن باید به این موضوع توجه بسیار شود که نباید منجر به رشد باکتری و ویروس ها، و به خطر افتادن سلامتی انسان ها شوند.

شیرآلات خارجی و آلمانی ( گروهه)

 شیرآلات آلمانی به دلیل کیفیت بالا، طراحی زیبا و عملکرد بهینه ، در سراسر جهان شناخته شده‌اند. برای بررسی شیرآلات آلمانی، بهتر است به نکات زیر توجه کنید: 

  1.  کیفیت ساخت: شیرآلات آلمانی به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته، از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.
  2.  طراحی: شیرآلات آلمانی با طراحی زیبا و منحصر به فرد، می‌توانند به شکل و ظاهری بسیار زیبا و جذاب نمایش داده شوند.
  3.  عملکرد بهینه: شیرآلات آلمانی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و طراحی مطلوب، عملکرد بهینه‌ای دارند و می‌توانند به صورت کاملاً مطلوب و بدون مشکل کار کنند.
  4. قیمت: شیرآلات آلمانی از نظر قیمت با شیرآلات دیگر کشورها متفاوت هستند، بنابراین قبل از خرید به قیمت و کیفیت آن‌ها توجه کنید.
  5. در کل، شیرآلات آلمانی به دلیل کیفیت، طراحی و عملکرد بهینه، می‌توانند یک انتخاب عالی برای خرید باشند.

    شیرآلات خارجی و سوئیسی (kwc)

شیرآلات KWC یک برند معروف در زمینه تولید شیرآلات آشپزخانه و حمام است. این برند در سال ۱۸۷۴ در شهرهای مختلف سوئیس فعالیت خود را آغاز کرد و با تولید شیرآلات با کیفیت بالا و طراحی زیبا شناخته شده است. شیرآلات‌های KWC شامل مدل‌های مختلفی برای حمام، آشپزخانه و باغچه هستند که همگی با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و مواد با کیفیت ساخته شده‌اند. این شیرآلات با طراحی زیبا و دوام بالا، محصولاتی مناسب برای استفاده در محیط‌های خانگی، تجاری و صنعتی هستند.

از پر فروش ترین شیرآلات برند kwc میتوانیم به مدل های زیر اشاره کنیم

  • آوا: به دلیل طراحی خاص و ساده ای که دارد و همین طور رنگ بندی متفاوتی چون: سفید، کروم، مشکی، طلایی و رزگلد قابل استفاده و اجرا در انواع سبک‌های دکوراسیون و فضاهای مختلف است.
  • ورونا: با وجود طراحی مدرن در ساختار ظاهری این مدل و همینطور وجود زوایای خاصی که بر روی سطح آن ایجاد شده، ورونا را منحصر به فرد جلوه می‌دهد. طراحی خاص ورونا و رنگ‌های متنوع آن چون: کروم، کروم مات، سفید، مشکی سبکی خاص و شیک به محیط به فضای استفاده شده میدهد.
  • ریتا: طراحی ساده و شیک ریتا باعث شده تا به راحتی با هر نوع طراحی داخلی همراه و همگون شود. به دلیل تنوع رنگ سفید، مشکی و کروم انتخاب بهتری را نیز برای خریدار رقم می‌زند.
  • متیس: یکی دیگر از شیرآلات جهت استفاده در سبک‌های طراحی مدرن و شیک است. رنگ بندی فراوانی مانند: سفید، مشکی، کروم، زرد و طلایی دارد. که در نهایت انتخاب بهتری را برای متقاضی رقم می‌زند. شایان ذکر است رنگ مشکی این محصول بسیار پرفروش است.
  • زئوس: دارای کارتریج اروپایی و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به دلیل ساختار زیبایی که در طراحی و رنگ خود دارد جزو انتخاب‌های خاص پسندان قرار گرفته است. از جمله رنگ‌های این محصول می‌توان به: سفید، مشکی و کروم اشاره کرد.
  • کوآترو: شیرآلاتی خاص و منحصر به فرد با رنگ‌های کرم، مشکی، کروم مات، طلایی، طلایی مات، رزگلد و رزگلد مات هستند که توانسته‌اند جزو پرفروش‌ترین محصولات kwc در بین بقیه محصولات این برند باشد.
zahra bayati
zahra bayati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋