yskgroup

yskgroup

توسط ۱ نفر دنبال می شود

لوله UPVC چیست و چه مزایایی دارد؟

 

در گذشته و زمانی که تکنولوژی چندان پیشرفت نکرده بود، برای انتقال آب آشامیدنی از لوله های فلزی به شدت استفاده می‌شد. استفاده از این لوله ها معایب بسیار زیادی داشت که مهمترین آنها زنگ زدن لوله ها با گذشت زمان بود. به همین خاطر تولیدکنندگان به دنبال محصولی جدید برای لوله کشی آب ساختمان بودند که مشکلات لوله های فلزی را نداشته باشد. لوله UPVC محصولی است که تولیدکنندگان آن را به عنوان جایگزینی برای لوله فلزی تولید کردند.

در ادامه مقاله به شما درباره لوله UPVC و مزایا و معایب آن به شما می‌گوییم.

لوله UPVC چیست؟

لوله UPVC در حقیقت همان لوله PVC است که هنوز پلاستیک نشده است. این لوله یکی از بهترین و پرکاربردترین لوله ها می‌لاشد که امروزه در صنایع مختلف استفاده های بسیار زیادی از آن می‌شود. لوله UPVC در برابر مواد شیمیایی و شرایط محیطی مقاومت بسیار خوبی دارد و همین موضوع باعث شده تا این لوله به یک انتخاب مناسب برای لوله کشی ساختمان تبدیل شود. این لوله در ساختار خود هیچ پلیمر اضافه ای ندارد و در مقایسه با لوله PVC سختی بیشتری دارد.

این نکته را باید بدانید که میزان کارایی این لوله ها به مواد اولیه به کار رفته در آنها بستگی دارد. بسیاری از شرکت ها در مواد اولیه لوله UPVC از مواد پر کننده یا همان فیلر استفاده می‌کنند که این کار باعث می‌شود تا کیفیت کار پایین بیاید. برخی دیگر نیز هستند که از کم تجربگی مصرف کننده سواستفاده می‌کنند و لوله پلاستیکی را به جای لوله یو پی وی سی در اختیار مردم می‌گذارند.

لوله UPVC بر اساس استانداردهای تعیین شده باید کمی نرم باشد و قابلیت انعطاف نیز داشته باشد. دلیل این موضوع این است که لوله هنگامی که با فشار مواجه می‌شود، دچار آسیب و شکستگی نشود. یگانه سازان کومش یکی از شرکت هایی است که این لوله را با رعایت تمام استانداردها تولید می‌کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. اگر قصد خرید لوله UPVC را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یگانه سازان کومش را برای خرید انتخاب کنید.

 

مزایای لوله UPVC

این لوله ها در برابر خوردگی، اسیدها و بازها، مواد شیمیایی و شرایط محیطی مقاومت بسیار بالایی دارند و نیازی نیست که شما از این نظر نگران باشید. همچنین باید بدانید که این لوله ها دارای اصطکاک بسیار پایینی هستند و همین موضوع باعث شده تا انتقال مایعات و سیالات به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی انجام شود. این لوله ها در برابر فشار می‌توانند بسیار مقاوم باشند و فشار را تا 110 اتمسفر به خوبی تحمل کنند.

لوله یو پی وی سی دارای وزن بسیار پایینی است که این موضوع باعث شده تا حمل و نقل و نصب آن برای شما آسان شود. همچنین باید بدانید که این لوله ها کاملا بهداشتی هستند و تاثیر منفی روی مزه آب ندارند.

سخن پایانی

درباره لوله UPVC و مزایای آن به صورت کامل به شما گفتیم. اگر شما نیز قصد خرید این لوله را دارید، بهتر است آن را از شرکت های معتبری مانند یگانه سازان کومش خریداری کنید. شرکت هایی که استانداردهای لازم در تولید این محصول را رعایت نمی‌کنند، گزینه مناسبی برای خرید نیستند. پس همواره اگر به دنبال بالاترین کیفیت در محصولات پلیمری هستند از شرکت های معتبر و حرفه ای خرید خود را انجام دهید.

yskgroup
yskgroup

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋