abikocompany

abikocompany

لوله اتصالات استخری در فروشگاه آبیکو

لوله و اتصالات استخری یو پی وی سی از جمله کاربردی‌ترین انواع لوله و اتصالات در صنعت به شمار می‌آیند که ما در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه نموده‌ایم.

 

 

لوله یو پی وی سی UPVC استخری جهت لوله کشی استخر و تصفیه آب صنعتی بکار می‌روند. اتصالات و لوله UPVC استخری با قدرت تحمل دما تا 60 درجه و تحمل فشار تا 16 بار توانسته در سال‌های اخیر به عنوان بهترین نمونه لوله و اتصالات استخری مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

در هنگام ساخت استخرخانگی و عمومی برای خرید لوله و اتصالات استخری UPVC، توجه به کیفیت و برند آن بسیار مهم است. چراکه در صورت خرید لوله و اتصالات استخری بی‌کیفیت، ممکن است پس از گذشت مدت زمانی، دچار خوردگی و زنگ زدگی شده و از بین بروند. از این رو برای تهیه این تاسیسات استخر، مراجعه به فروشگاهی معتبر بسیار ضروری می‌باشد.

 

 


فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده خدمات فروش لوله و اتصالات استخر با بهترین قیمت لوله و اتصالات upvc می‌باشد. این فروشگاه همچنین لوله استخری پیمتاش ترکیه را با بهترین کیفیت برای شما عزیزن عرضه کرده است.

 

 

لوله و اتصالات وینو هیدروپول

یکی از نوین‌ترین سیستم‌های لوله کشی، لوله وینو هیدروپول تولید شده توسط شرکت وینوپلاستیک می‌باشد. لوله استخری وینو با قابلیت تحمل فشار 16 بار، در لوله کشی استخرها و تصفیه آب فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

از جمله ویژگی‌ها و مزایای این نمونه لوله‌ها می‌توان به تنوع در طرح و نوع اتصالات UPVC، نصب سریع و آسان، هزینه پایین و زیبایی در لوله کشی، مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی،عدم رسوب گیری و ... اشاره نمود.

 

 

اتصالات وینو هیدروپول نیز ازجمله اتصالات upvc هستند که جزو بروزترین سیستم‌های لوله کشی محسوب می‌شوند. برند هیدروپول در مصارف استخر و تامین لوله و اتصالات شبکه‌های آب و فاصلاب بکار می‌روند.

 

 


فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده لوله اتصالات استخری از برند وینو هیدروپول با بهترین کیفیت و مقاومت بالا می‌باشند.شما می‌توانید بهترین قیمت لوله هیدروپول و اتصالات آن را در این فروشگاه مشاهده نمایید.

 

مزایای لوله اتصالات UPVC

لوله و اتصالات UPVC در سیستم‌های لوله کشی به دلیل مزایای بی‌شماری که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آب بندی ایمن لوله و اتصالات UPVC

با استفاده از این اتصالات، مشکل آب بندی لوله‌های مکش استخری با کمک والکراس و یا حلقه آب بند حل شده است.

 


مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی

این نوع لوله و اتصالات در مقابل کلر و مواد شیمیایی و خوردگی مقاومت بالایی داشته و دوام بالایی دارند.

 

 


عدم رسوب گیری و زنگ زدگی

یکی از مشکلات در اتصالات و شیرآلات، رسوب حاصل از املاح و مواد ضدعفونی کننده می‌باشد. که این موصضوع سبب افت فشار و از کار افتادن شیرآلات می‌گردد. اما این مشکل درسیستم‌های لوله کشی نوین UPVC وجود ندارد.

 


نصب سریع، آسان و کم هزینه

در مقایسه با سایر سیستم‌های لوله کشی، لوله و اتصالات UPVC قابلیت نصب سریع و آسان با هزینه‌های پایین‌تری دارند.

 

 


شما می‌توانید بهترین قیمت لوله upvc استخری را در فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو داشته باشید. برای اطلاع از قیمت لوله و اتصالات استخری و خرید آن با کارشناسان فروش ما در این فروشگاه در ارتباط باشید.

 

abikocompany
abikocompany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋