yskgroup

yskgroup

توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی های لوله برق خم سرد

بسیاری از ساختمان های مدرن امروزی به وسیله لوله برق خم سرد سیم کشی می‌شوند. زیرا مهندسین برق می‌دانند که برق کشی ساختمان با روش های قدیمی برای ساکنین مشکلات زیادی را به همراه دارد. لوله برق خم سرد تمام مشکلات قدیمی در این زمینه را حل کرده است. اگر تمایل دارید در این باره بیشتر بدانید، این مقاله را بخوانید تا همه چیز را درباره این نوع لوله ها بدانید.

 

لوله برق خم سرد

یک لوله از جنس UPVC است که وزن بسیار پایینی دارد و بهترین انتخاب برای سیم کشی ساختمان هاست. استفاده از این لوله ها باعث می‌شود تا سیم کشی ساختمان به صورت مرتب و منظم انجام شود و تعویض سیم ها و کابل های ساختمان بسیار راحت تر از قبل باشد. لوله برق خم سرد همچنین باعث افزایش طول عمر سیم ها و کابل ها می‌شود. به همین خاطر است که سیم ها در کوتاه مدت دچار پوسیدگی نمی‌شوند.

میزان کارایی این نوع لوله ها بستگی به مواد اولیه استفاده شده در آنها دارد. برخی از لوله های برق خم سرد به دلیل رعایت نکردن استانداردها نمی‌توانند کارایی مورد انتظار شما را داشته باشند. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که حتما از برندهای معتبر مانند یگانه سازان کومش برای خرید این محصول استفاده کنید. یگانه سازان کومش یک برند بسیار معتبر در این زمینه است که لوله برق خم سرد و خم گرم را با رایت کامل استانداردها تولید می‌کند.

ویژگی های لوله برق خم سرد

  • این نوع لوله ها طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر استانداردهای لازم در تولید این لوله رعایت شده باشد و از مواد اولیه با کیفیت در این زمینه استفاده شده باشد، لوله برق خم سرد بین 50 تا 100 سال عمر می‌کند.
  • در برابر خط و خش و فشار مقاومت بالایی دارند و همین موضوع آن را برای استفاده در شرایطی مانند درون دیوار مناسب کرده است.
  • در برابر تغییرات دمایی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. این لوله در دمای 60 درجه زیر صفر و 80 درجه بالای صفر می‌تواند بدون هیچ مشکلی استفاده شود.
  • لوله برق خم سرد 100 درصد قابل بازیافت است و نیازی نیست که شما نگران استفاده از آن باشید. این لوله در طبیعت به صورت کامل بازیافت می‌شود و به همین خاطر آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند.
  • در برابر مواد اسیدی، بازی و شیمیایی نیز مقاوم است و در صورت برخورد به این مواد مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.
  • رسانای جریان برق است و در برابر الکتریسیته مانند یک عایق عمل می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود تا مشکلات ناشی از برق تا حد زیادی برطرف شود.

 

نحوه استفاده از لوله برق خم سرد

برای استفاده از این لوله و بهره مند شدن از ویژگی های بسیار خوب این لوله کافیست سیم ها و کابل ها را از درون این لوله عبور دهید و سپس لوله را درون دیوار، سقف و یا هر جای دیگر بگذارید. این کار باعث افزایش نظم و طول عمر سیم ها می‌شود. جالب است بدانید که در استفاده از این لوله ها نیازی به هیچ وسیله جانبی مانند زانو و غیره نیست، زیرا این لوله ها به وسیله یک نوع فنر مخصوص در هر جهتی خم می‌شود.

سخن پایانی

لوله برق خم سرد یکی از مهمترین ابزارها در سیم کشی ساختمان است. اما همانطور که گفته شد، برای بهره مند شدن از این مزایا باید آن را از یک برند معتبر خریدار کنید. پیشنهاد ما به شما شرکت یگانه سازان کومش است. یگانه سازان کومش از بهترین دستگاه ها و بهترین مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. به همین خاطر کیفیت محصول نهایی بسیار بالا است و نیازی نیست که شما نگران کیفیت محصول باشید.

yskgroup
yskgroup

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋