abikocompany

abikocompany

شیرآلات UPVC با استحکام و مقاومت بسیار بالا

فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده شیرآلات UPVC، اتصالات پیمتاش، لوله UPVC، لوله اتصالات استخری، لوازم استخر و .. با بهترین کیفیت می‌باشد.

 

 

شیرآلات یو پی وی سی پیمتاش تهیه شده از پلی وینیل کلراید به دلیل استحکام بالا، وزن سبک و مقاومت فوق العاده خود در برابر مواد شیمیایی و خوردگی، از محبوب‌ترین انواع شیرآلات می‌باشد. شیرآلات یو پی وی سی UPVC فشار قوی به سبب نصب با اتصالات چسبی، می‌توانند آب‌بندی استخر را تضمین نمایند.

 

 

 

لوله و اتصالات یو پی وی سی به دلیل مزایای فراوان باعث شده نسبت به دیگر انواع لوله و شیرآلات در بازار ایران، محبوبیت بیشتری بدست آورده و در انواع استخر خانگی، جکوزی، استخر عمومی و .. از آن‌های استفاده شود.

 

 


شما می‌توانید شیرآلات UPVC پیمتاش ترکیه را با بهترین کیفیت و همچنین با بهترین قیمت شیر یو پی وی سی از فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی ابیکو تهیه نمایید.

 

 

انواع شیرآلات یو پی وی سی

شیرآلات یو پی وی سی در سیستم گردش آب استخر بکار می‌روند که این دست شیرآلات بر اساس عملکرد و نوع کاربرد به چند دسته تقسیم می‌شوند. در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

شیر پروانه‌ای یا ولو

یکی از پرکاربردترین انواع شیرآلات یو پی وی سی، شیر پروانه‌ای بوده که با حرکت دایره‌ای مدور در میانه شیر، قطع و وصل جریان آب انجام می‌گیرد.

شیر توپی

این شیر دارای یک گوی کروی بوده که قسمتی از آن به صورت متقارن سوراخ است. با چرخش اهرم می‌توان این سوراخ را جابجا و میزان جریان سیال را کم و زیاد کرد.

 

 

شیر خودکار

این شیر یکی از مهم‌ترین انواع شیرآلات بوده که در حفاظت از تاسیسات آبی بسیار تاثیرگذار است. این شیر به دلیل نصب روی پمپ آب، نیاز به هیچ نیرویی برای کار کردن ندارد و از این رو به آن شیر خودکار می‌گویند.

شیر سه راهی

این شیر که به دو صورت دستی و اتوماتیک طراحی شده به منظور تقسیم سازی، مخلوط کردن، تغییر جهت و تغییر دبی سیال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

شیر صافی

این شیر یا استرینر به منظور تصفیه اولیه سیال و افزایش عمر پمپ با کنترل سیال ورودی و جلوگیری از ورود آلودگی به تیوپ پمپ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیر مهره ماسوره‌ای

از آنجایی که در سیستم‌های لوله کشی فلزی، می‌بایست مهره ماسوره و شیر فلکه به طور مجزا نصب گردند، از این شیرآلات استفاده می‌کنند. چراکه با استفاده از این شیرآلات دیگر مشکل آسیب به تجهیزاتی نظیر فیلتر و پمپ در هنگام باز و بسته کردن شیر نخواهیم داشت. برای آشنایی با دیگر انواع شیرالات upvc و مطالعه مقالات استخری به لیک زیر مراجعه کنید.

https://abiko.ir/topics/blog/

 

 

قیمت شیرآلات UPVC

قیمت شیرآلات یو پی وی سی بر اساس نوع کاربرد، ساختار ظاهری، کیفیت، برند و ... متفاوت است. فروشگاه تجهیزات استخر و جکوزی آبیکو ارائه دهنده بهترین برند لوله upvc با مناسب‌ترین قیمت می‌باشند. انواع شیرآلات پیمتاش که بهترین برند شیرآلات یو پی وی سی هستند در این فروشگاه با کیفیت و قیمت عالی عرضه شده‌اند.
 

 

abikocompany
abikocompany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋