سئو نمونه کارها یکی از پارامترهای اصلی هنگام تصمیم گیری برای عقد قرارداد با یک شرکت سئو است. نتیجه تمام فعالیت های سئو را می توان در افزایش ترافیک سایت و اینکه کدام کلمات کلیدی در صفحه نتایج موتور جستجو یافت می شود، پیدا کرد. البته به خاطر داشته باشید که SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) دائما در حال تغییر است.
تغییر در نتایج SERP به دلیل تغییرات و به روز رسانی در الگوریتم های گوگل است. به همین دلیل است که باید در همان روز نتایج را بررسی کنید تا نمونه کارها سئوی آنها را مشاهده کنید. مجید رجبی، با توجه به فعالیت چندین ساله خود در زمینه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، افتخار همکاری با برندهای بزرگ را دارم و نمونه کارهای بهینه سازی سبد خوبی را در آرشیو خود دارم.
برای انجام این کار، چند پارامتر وجود دارد که باید در نظر بگیرید. پس از بررسی هر یک از این عوامل به صورت جداگانه، باید نتیجه کلی را نیز بررسی کنید. در زیر به بررسی هر یک از آنها می پردازیم:
انتخاب کلمه کلیدی
آمار جستجوی کلمات گوگل
تحلیل رقبا
کلمات سئو باید کاملا مرتبط با حوزه فعالیت سایت و صنعت باشد. این کلمات همچنین باید حجم جستجوی بالایی داشته باشند. برای این کار سئو باید شخصیت دقیق مخاطبان سایت را بشناسد. این نشان دهنده آشنایی مشاور سئو با فضای کاری کارفرما است.
یکی از پارامترهایی که سختی یک کلمه کلیدی را تعیین می کند، تعداد جستجوهایی است که کلمه کلیدی در گوگل انجام می دهد. هر چه نتایج و محتوای یک کلمه بیشتر باشد، سختی آن کلمه بیشتر می شود.
در نتیجه کلمه ای با نرخ جستجوی بالا در صفحه اول نتایج موتور جستجوی گوگل کیفیت سئو کار انجام شده در سایت را نشان می دهد.
رشته مورد نظر می تواند بسیار رقابتی باشد و رقبای قدرتمند زیادی در این زمینه وجود دارد. سایت آنها قدیمی است و محتوای با کیفیت بالایی دارد. اگر سایت جدیدی قصد رقابت با این سایت ها را دارد، باید سئوی قوی و قوی داشته باشد. بنابراین برای بررسی کیفیت سئو، حتماً رقبای آن بخش را بررسی کنید. در ادامه میتوانید نمونه کارهای سئو یاسئومی را مشاهده کنید.
https://keyluck.ir/portfolio/work-sample-seo-site/