villa sazee

villa sazee

نکات برتر هیتر تابشی

 

 

 

هیتر فضای باز

این مدل از بخاری ، یک گرما ساز حرارتی مانند جت فن های موشکی است که می توانند حرارت ایجاد شده را به مسافت های دور در محیط بفرستند و در زمانی کم دما را در محیط افزایش دهند.  قابل ذکر است که دستگاه هیتر موشکی مجهز به ترموستات ایمنی دستگاه (میکروسوئیچ) و ترموستات فن می باشد که ایمنی دستگاه را از آتش گرفتن دستگاه و نشت گازی در دستگاه در زمان قطع و وصلی دستگاه تضمین می کند. هیتردر مدت زمان کوتاهی توانست بازار گرمایشی ایران را در دست بگیرد به گونه ای که در حال حاضر میتواند به تمامی شهر ها و استان های ایران پهناور محصول گرمایشی و خرید بخاری قارچی ارسال کند اما تفاوت ما با سایر برند های در چیست؟ پمپ گرماییِ منبع هوا بهطور خاص برای آب و هوایِ بسیار سرد طراحی شده، میتواند گرمای مفید را از هوای محیط بسردی -20F یا حتی -25 (-30C) F استخراج کند.

بخاری فضای باز

بنابراین برای پرورش صیفی جاتی مانند گوجه و خیار باید از هیتر های گلخانه ای با خروجی پایین و برای گلخانه هایی برای پرورش گل از هیتر های گلخانه ای با خروجی بالا استفاده کرد. اگر به یک جت هیتر مناسب، برای گرم کردن محیط های خانگی و کوچک نیاز دارید، می توانید از جت هیترهای خانگی استفاده کنید که در مدل های 2 کیلووات، 3 کیلووات و 5 کیلووت قابل تولیدند. بنابراین در ابتدا باید بگوییم که متراژ ساختمانی که قصد گرم کردن آن را دارید بسیار مهم است، هر چه مکان مورد نظر بزرگ تر باشد قطعا به تعداد بیشتری سیستم گرمایش و البته بخاری نیاز است، که با توجه به تنها بهرهوری انرژی در خانه فراهم شدهاست، صرفه جویی در مقایسه با گاز طبیعی است . بهترین مارک هیتر برقی ها در بازار می باشد و هیتر های برقی کم مصرفی را روانه بازار می کنند . فروش بخاری هرمی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ تولید شد. همچنین با انتخاب این سرمایه ی شما تنها صرف خرید تعداد محدودی خواهد شد که برای گرم کردن محدودهای مشخص کافی خواهند بود. این عمل باعث می شود تلفات گرمایی کمتر شود زیرا صفحه بالای بخاری قارچی که نقره ای است نور مادن قرمز را جذب نمی کند بلکه منعکس می نماید. صفحه قارچی بالای بخاری گرمایی را که می خواهد به سمت بالا برود منعکس می کند

نکات برتر هیتر فضای باز

هیتر فضای باز میتواند به راحتی هرچه تمام منبع انرژی مانند الکتریسیته را دریافت کرده و آن را به امواج الکترومغناطیسی تبدیل کند نیز می تواند از ویژگی های دیگر انتخاب یک هیتر گرمایشی قابل قبول و خوب باشد. به این منظور لازم است که قبل از انتخاب و خرید سیستم گرمایشی تابشی آشنایی کافی با انواع گرماتاب فضای باز داشته باشید تا بتوانید هیتری را انتخاب کنید که مناسب با شرایط و نیازهای مورد نظر شما باشد.

 

 

 

بخاری فضای باز

بخاری برقی تابشی مادون قرمز با یک تکنولوژی منحصر بفرد تولید میشود. روش نصب به بخاری های فضای باز نیز بسیار راحت می باشد ، البته این مورد یکی از مزایای مورد توجه در مورد این بخاری ها می باشد. شیر انبساط گرمایی با تنظیم دریچه ورودی خود به صورت خودکار مقدار عبور مبرد مایع را طوری تنظیم میکند که در نهایت تمامی مبرد خروجی از اواپراتور تبدیل به بخاری کم فشار شود. این گاز سپس به کندانسور وارد شده توسط آب یا هوای محیط، خنک شده و به مایع تبدیل میگردد این مایع با عبور از شیر انبساط یا لوله موئین دچار کاهش فشار انی شده و وارد فضای خنک کننده (اواپراتور) میشود که این کاهش فشار باعث تبخیر مایع گردیده و در نتیجه مایع سردکننده با گرفتن حرارت نهان تبخیر خود از محیط خنک کننده، باعث کاهش دمای فضای خنک کننده میگردد.

هیتر فضای باز

یکی از برندهای خوب در حوزه تولید بخاری برقی و فن هیتر میباشد. بنابراین در روزهای سرد سال، گرمای تابش شده از بخاری را به صورت مستقیم دریافت و احساس کنید. بخاری سرامیکی سفری کووآ مدل Giga Sun، مناسب فصلهای سرد بوده که قابلیت گرمایش زیادی دارد و به راحتی محیطهای کوچک و یا چادر (با حداقل ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر و مجهز به دریچه های هواکش بر روی سقف) را گرم کرده و هوای مطبوعی را در محیط ایجاد میکند. استفاده از سرامیک در این هیتر تابشی به دلیل بازده انتشار بالا، بهترین ماده برای تبدیل انرژی گاز به پرتوهای حرارتی مادون قرمز است که 30 درصد کارآمدتر از فلز میباشد. سپس گرما از این سطح به شکل انرژی تابشی مادون قرمز منتشر میشود . انرژی تابشی مادون قرمز کاملاً بیخطر است و در مدت زمان کوتاه، محیط را به دمای مطلوب میرساند. انواع بخاری تابشی مختلفی وجود دارد و این شما هستید که با توجه به نیازهای گرمایشی منحصر به فرد خود و محیط مورد نظرتان باید بخاری مناسب را تهیه نمایید. شرکت ویلاسازه مفتخر است که بخاری هرمی را با قیمت نصف نمونه خارجی آن و با همان کیفیت وارد بازار کرده است.این بخاری به دلیل داشتن حساسیت زیاد در طراحی و ساخت بسیار پیچیده بوده و معمولا بخاری های هرمی موجود در کشور عمدتا وارداتی و ساخت کشور چین میباشد.قیمت بخاری هیزمی به دلیل داشتن شیشه و مراحل تولید دشوار نسبت به بخاری قارچی گرانتر بووده ولی کیفیت بالایی نیز دارد. این نوع بخاری با اتصال به پیک نیکهای حاوی گازمایع یا با استفاده از کپسولهای گاز آماده در وزنهای مختلف، در بازار موجود میباشند. این فن هیتر از نوع سرامیکی است که سبب پخش بهتر گرما میشود. هزینه خانه ۴۰۰۰ فوت مربعی ۱۲۵ دلار به ازای هر فوت مربع میباشد که مشابه با هزینه یک خانه جدید سنتی است.

پلاکهای سرامیکی گازسوز (شبیه به شعله دستگاههای پخت کباب ترکی ) سیستمهای تابش دما بالا میباشد که برای گرمایش فضاهای باز یا مکانهایی با سقف بلند کاربرد دارد که البته در بعضی موارد نیار به تعویض پلاکهای سرامیکی مشکل ساز است . میتوانید با گرم کردن قسمتهای مختلف گلخانه با استفاده از چند بخاری (گرماتاب ، گرمایش تابشی ، بخاری سقفی ، کوره هوای گرم ، هیتر تشعشعی )اثر گرمایشی را بهبود ببخشید. این بخاری ها چون دارای تکنولوژی تابشی می باشند باعث می شود تغییر هوایی به وجود نیاید و مکان مورد نظر به نحوه احسن گرم گردد و در زمستان نیز مثل دیگر فصول پرورش گل و گیاه انجام پذیرد .

به این خاطر که کلاهک بازتابنده بطور معمول نقره ای است که باعث می شود گرمای کمتری را جذب کند ولی در بازتاب آن بصورت عالی عمل کند. در حال حاضر یکی از بهترین و اقتصادی ترین روش های گرمایش سالن بدنسازی استفاده از سیستم گرمایش تابشی است. بخاری تابشی لولهای به گونهای طراحی شده اند که امواج الکترومغناطیسی از خود تابش میکند. یکی دیگر از مزیتهای بخاری فضای باز گازی دیواری یا بخاری فضای باز گازی سقفی این است که فضای مفید ساختمان یا محیط را اشغال نمیکنند. یکی از ویژگی های بخاری های تابشی میزان گرمای ثابت آنها ، به هنگام وزش باد می باشد . بخاریهای تابشی به آسانی نصب میشوند، ایمن هستند، و بخاریهای تابشی یکی از پرکاربردترین سیستمهای گرمایشی برای فضاهای باز به شمار میآیند .

منبع :ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋