گروه آریاتیس

گروه آریاتیس

مرجع تخصصی فروش آبگرمکن های برقی کم مصرف، بخاری برقی و سیستم های گرمایشی با تکنولوژی های برتر اروپا می باشد

آشنایی با انواع آبگرمکن خورشیدی

افزایش هزینه‌های سیستم‌های گرمایشی، سبب شد تا بسیاری از افراد گزینه خرید انواع آبگرمکن خورشیدی را برای منزل یا واحدهای اداری در نظر بگیرند. آبگرمکن خورشیدی کم مصرف، قادر است تا به عنوان یک منبع گرمایشی نامحدود و رایگان در دسترس شما باشد. از مزایای آبگرمکن خورشیدی کم مصرف، کمک به محیط زیست سالم، استفاده نکردن از سوخت فسیلی و ضریب ایمنی بالای آن است. در این مقاله با ما همراه شوید تا با عملکرد انواع آبگرمکن خورشیدی بیشتر آشنا شویم.

. . .

4 تا از انواع آبگرمکن خورشیدی براساس عملکرد

آبگرمکن‌های خورشیدی را بر اساس عملکرد میتوان به 4 دسته کلی تقسیم‌بندی کرد:

  1. آبگرمکن خورشیدی ترموسیفونی
  2. آبگرمکن خورشیدی پمپی
  3. آبگرمکن خورشیدی ثقلی
  4. سیستم حلقه بسته در آبگرمکن خورشیدی

جمع بندی

به طور کلی آبگرمکن خورشیدی کم مصرف، میتواند در روزهای بارانی با جذب اشعه نامرئی خورشید، همچنان آب را گرم کند. انواع آبگرمکن خورشیدی از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند اما اگر آبگرمکن خورشیدی استاندارد باشد، قادر است در هوای سرد و روز‌های کوتاه زمستان نیز آب گرم مصرفی منزل شما را تامین نماید. فروشگاه آریاتیس عرضه کننده انواع آبگرمکن‌های خورشیدی با 2 سال ضمانت کتبی و 5 سال خدمات پس از فروش می‌باشد؛ شما میتوانید برای دریافت مشاوره در خصوص خرید آبگرمکن خورشیدی با شماره‌های تماس مندرج در سایت گروه آریاتیس با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

گروه آریاتیس
گروه آریاتیس مرجع تخصصی فروش آبگرمکن های برقی کم مصرف، بخاری برقی و سیستم های گرمایشی با تکنولوژی های برتر اروپا می باشد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋