villa sazee

villa sazee

نکات مهم درباره باربیکیو کبابپز

 

 

 

باربیکیو چیست؟

باربیکیو وسیله ای است که برای تهیه باربیکیو در فضاهای باز مانند باغ استفاده می شود. اما تهیه باربیکیو تنها استفاده از کباب پز نیست. با کمک این دستگاه ها می توانید بسیاری از غذاها را به بهترین نحو تهیه کنید.

وقتی از گریل برای کباب کردن گوشت استفاده می کنید، در بیشتر موارد یک طرف گوشت پخته نشده یا داخل گوشت خام است. باربیکیو این مشکل را حل کرده است. با کمک باربیکیو می توانید دو طرف گوشت را به آرامی تفت دهید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید. باربیکیو نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره کباب پز

در مورد باربیکیو های ثابت چه به صورت توکار و چه به صورت روکار ، می توانید از انواع دودکش ها استفاده کنید . 70 سانتی متری در ابعاد بزرگ به صورت استاندارد در بازار وجود دارد و فروخته می شود. این مورد در صورتی که بخواهید از کبابپز خود در حیاط ویلا یا باغ خود استفاده کنید اهمیت به مراتب بیشتری نیز پیدا می کند

یکی از نکات مهم دیگر در راهنمای خرید باربیکیو مناسب، در نظر داشتن اندازه آن است که باید با توجه به غذاهایی که میخواهید بر روی آن بپزید و همچنین فضایی که دارید، باید آن را انتخاب کنید. همچنین برای مطالعه انواع باربیکیو خانگی و کاربرد آن در پشت بام و فضای سبز ، ذکر مصالح مورد استفاده در تهیه کباب ضروری است.

در روش باربیکیو از زغال، چوب، اجاق گاز برقی و گازی به عنوان منبع تأمین حرارت استفاده میکنند. همانطور که گفته شد کبابپزهای ذغالی، با ذغال کار میکنند. همانطور که گفته شد انواع مختلفی از کباب پزی در بازار موجود می باشد، اما نکته اینجاست که قبل از خرید باید نیاز خود به گازی، ذغالی، تابشی، برقی، سنگی و آجری را مشخص نمائید. قیمت کباب پز های گازی و برقی به دلیل استفاده از قطعات صنعتی و ضخامت بالای ورق ان گرانتر میباشد.

تفاوت باربیکیو و کباب پز

بگذارید ابتدا یک توضیح مختصر در مورد هر دو طرح بدهیم.
کباب پز به تمام سازه هایی که برای پخت و یا کباب کردن غذا به وسیله گاز یا زغال استفاده می شود اطلاق می شود
باربیکیو به کباب پز هایی گفته می شود که دارای یک درپوش می باشند که برای پخت آرام و به اصطلاح باربیکیو کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرند
پس می‌توان به همه تولیدات کباب‌پز گفت ،  ولی باربیکیو نوع دیگری از کباب پز می باشد
از کباب پز های ارزان قیمت گرفته تا طرح های خاص و لوکس

 

 

رنگ کوره ای

تمامی باربیکیو و کباب پز ها دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشند.
این رنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد.
از طرف دیگر برای رنگ کاری کباب پز از رنگ چرمی که یکی از انواع رنگهای کوره ای استفاده می شود.
مزیت این رنگ مقاومت بسیار بالاتر آن در برابر ضربه می باشد . همچنین این نوع رنگ زیبایی خاصی به ظاهر کباب پز می بخشد.

 

باربیکیو گازی

این نوع از کباب‌پزها با توجه به کاربرد گسترده‌ای که دارند، متداول‌ترین نوع کباب‌پز به شمار می‌آیند که منبع تغذیه‌ی آن‌ها گاز شهری یا گازهایی که درون کپسول‌های گاز وجود دارند، است.  اگر دوست دارید که به هنگام تفریح در باغ غذای خود را به سریعترین حالت ممکن بپزید و آن را سرو کنید، بهترین انتخاب شما می‌تواند باربیکیو گازی باشد چرا که این باربیکیوها قابلیت این را دارند که با حرارت خود کباب‌ها را سریعتر از سایر باربیکیوها بپزند و حتی آن‌ها را مغزپخت کنند. پس وقت را تلف نکنید و برای خرید این نوع از کباب‌پزها همین حالا با شماره‌های تماس متخصصین نمایندگی ویلا سازه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید!

 

باربیکیو ذغالی

یکی دیگر از انواع باربیکیو باغ و ویلا، باربیکیو زغالی است که می‌تواند طعم کباب‌های شما را با چاشنی آتشین ترکیب کند و آن را خوشمزه‌تر نمایداین نوع از باربیکیوها خود به دو نوع کلاسیک و بشکه‌ای تقسیم می‌شوند که کاربرد هر یک از آن‌ها متفاوت با دیگری است.

به طور کلی این محصولات با استفاده از متریال‌های مختلفی مثل سرامیک، فلز یا  استیل‌های ضد زنگ ساخته می‌شوند و در برابر رطوبت و‌ حرارت مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند. این متریال‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی تمیز می‌شوند و  در برابر سایش یا رنگ‌پریدگی نیز شکل ظاهری خود را حفظ می‌کنند. پس اگر دوست ندارید مدام دستمال به دست بگیرید و کباب‌پز خود را تمیز کنید، خوب است همین نوع از کباب‌پزها یعنی کباب‌پز زغالی را مد نظر قرار دهید.

 

برای مصارف صنعتی از کباب پز هایی با امکانات بیشتر استفاده می شود، در صورتی که می توان از کباب پز های ساده تر برای نیاز خانگی استفاده کرد. در فاصله دوری از خانه کباب پز خود را آماده کنید.

منبع : ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋