tierpunchino

tierpunchino

قبل از خرید فن کویل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

فن کویل یکی از مهم ترین و حیاتی ترین سیستم های تهویه مطبوع است که امروزه از آن در پروژه های مختلف استفاده میکنند و ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکاتی که باید قبل از خرید فن کویل به آن توجه کنید آشنا کنیم پس تا انتها با من همراه باشید تا خلاصه ای از این نکات را در اختیار شما دوستان و علاقه مندان قرار بدهم.

در این بخش قصد داریم تا نکات فنی و تخصصی را با هم مرور کنیم که هر کدام میتواند در خرید فن کویل تاثیر گذار باشد و ممکن است حتی منجر به این شود که شما اصلا از این دستگاه استفاده نکنید.

قبل از خرید فن کویل

قبل از خرید فن کویل باید به نکات بسیار زیادی دقت کرد که یکی از ان ها را با هم مورد به مورد بررسی و تحلیل خواهیم کرد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای سیستم تهویه مطبوع مورد نظر داشته باشید.

جنس بدنه فن کویل

یکی از مواردی که باید به شدت به آن قبل از خرید فن کویل دقت کرد این است که جنس بدنه فن کویل را مورد بررسی قرار دهیم تا از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا شرایط آب و هوایی عمر مفید آن را کاهش ندهد؛ مورد دیگری که درباره جنس بدنه فن کویل باید در نظر داشته باشیم این است که یکپارچه باشد تا بعد از مدتی صدای آن موجب آزار نشود.

قیمت فن کویل

قیمت فن کویل هم یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب این دستگاه است و باید قبل از خرید فن کویل به آن توجه ویژه ای داشت؛ فراموش نکنید که اگر به موارد فنی با دقت توجه داشته باشید در نهایت از لحاظ مالی هم خرید درستی داشته اید.

پس با یک متخصص مشورت کنید و دیگر نگران نباشید چرا که حتی اگر در ابتدا هزینه بیشتری کنید در نهایت دیگر هزینه های گزافی برای تعمیر و نگهداری نمی کنید.

قطعات استفاده شده

قطعاتی که در فن کویل مورد استفاده قرار میگیرند بسیار مهم هستند باید حتما قبل از خرید فن کویل به این مورد توجه خیلی خاصی بکنید چون همه این قطعات تشکیل دهنده این سیستم هستند و اگر هر کدام از کیفیت پایینی برخوردار باشد مطمئنا راندمان کلی دستگاه را کاهش میدهد.

در این بخش به قطعاتی که باید حتما قبل از خرید فن کویل آن ها را بررسی کنید را با هم مرور خواهیم کرد:

  • سینی درین

  • فن یا بلوور

  • فیلتر

  • مبدل حرارتی

حتما با یک متخصص حوزه تهویه مطبوع این موارد را بررسی کنید تا بهترین برند و دستگاه را برای سیستم تهویه مطبوع خود انتخاب کنید.

صدای فن کویل

این مورد هم جزو مهم ترین هاست چرا که اگر کوچکترین توجهی داشته باشید متوجه میشوید که صدا برای کسانی که در محیط مد نظر زندگی میکنند جزو موارد بسیار حیاتی است و شما باید حتما این مورد را به صورت ویژه بررسی کنید.

برای همین موضوع هم فن کویلی برای یک استفاده است به طور مثال در ساختمان های مسکونی بیشتر از فن کویل سقفی تو کار استفاده میکنند چون هم از لحاظ ظاهری جذاب است و فضایی را اشغال نمیکند و از طرفی صدای بسیار کمی دارد و آزاری برای ساکنان ندارد

ولی در محیط های صنعتی معمولا از فن کویل های داکتی یا کانالی استفاده میشود که صدای بسیار زیادی دارد و مناسب این محیط است.

در این مقاله سعی کردیم تا نکات بسیار مهمی که باید قبل از خرید فن کویل آن ها را بررسی و تحلیل کرد را به صورت خلاصه بررسی کنیم و اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید میتوانید با مراجعه به لینک زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.


https://asatahvieh.com/articles/tips-before-buying-fancoil/



 

tierpunchino
tierpunchino

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋