damapouya

damapouya

توسط ۱ نفر دنبال می شود

راهنمای خرید فن کویل دیواری

 

 

فن کویل از جمله سیستم های تهویه مطبوع به شمار می رود که در انواع مختلفی از مکان ها جهت تعدیل هوا به کار می رود. افراد از دیرباز به دنبال بهترین سیستم ها بوده اند تا با گرم شدن هوا در تابستان بتوان هوایی مطبوع و مناسب را در محیط ایجاد کرد. با توجه به تقاضاهای گسترده بازار در این عرصه، برندهای زیادی اقدام به تولید آن در ظرفیت های لازم می نمایند تا این نیاز از بازار را پوشش دهند. از مزایای بسیار خوب فن کویل می توان به عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی آن اشاره داشت؛ که قابلیت سرمایشی آن با اتصال به چیلر و عملکرد گرمایشی به وسیله اتصال با پکیج و یا موتورخانه ساختمان انجام می شود. این دستگاه همانطور که از نام آن مشخص است، دارای دو جزء اصلی فن و کویل می باشد که با اتصال این دو جزء تامین هوای سرد یا گرم ممکن می شود. ظرفیت این سیستم به وسیله واحد CFM اندازه گیری می شود که عبارت است از مترمکعب بر دقیقه؛ این واحد هوادهی رایجی برای سیستم های تهویه مطبوع می باشد که به منظور تامین هوای سرد یا گرم مکان های بزرگ و کوچک در مدل های متنوع تولید می گردد. به منظور مشاهده مشخصات دقیق و خرید انواع فن کویل می توان به صفحه مربوط به آن با نشانی https://damapouya.com/fan-coil در وبسایت دماپویا مراجعه نمود.


فن کویل علاوه بر ظرفیت در مدل های مختلفی از موقعیت نصب نیز طراحی و عرضه می شود تا نیاز مشتریان با مشخصات منحصر به فرد هر مکان را پوشش داده تا تمامی تقاضا کنندگان قادر به استفاده از این محصول به منظور خنک سازی یا گرمایش محیط باشند. از انواع مختلف این مشخصه می توان به مدل های دیواری، زمینی، سقفی و کاستی نام برد که مدل دیواری آن نظیر کولر گازی بوده و پنل داخلی آن بر روی دیوار نصب می گردد. شرکت های سازنده فن کویل این سیستم را در ظرفیت 200 الی 800 CFM طراحی می نمایند تا پاسخگوی انواع مکان ها باشد و به اندازه کافی و به صورت یکنواخت کل محیط را به دمای تنظیم شده برساند. فیلترهای مختلف از جمله تکنولوژی های به کار رفته در این دستگاه است که آلاینده های هوا را به دام خود انداخته و باعث پاکسازی هوا می شود. همچنین نمایشگر LED نیز در طراحی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله مدل های مورد استقبال است که از فروش بالایی برخوردار می باشد. برندهای فعال در تولید فن کویل، این محصول را در دو مدل دو لوله و چهار لوله تولید و روانه بازار رقابت می کنند. در مدل دو لوله، در واقع دستگاه مجهز به یک لوله برای ورود و یک لوله دیگر برای خروج آب است. مدل چهار لوله نیز دو لوله برای سیستم سرمایش و خروج آب، دو لوله نیز به صورت مجزا برای سیستم سرمایش ورود و خروج آن در آن تعبیه شده است.


شما عزیزان می توانید انواع مختلف فن کویل را در فروشگاه اینترنتی دماپویا مشاهده و خریداری نمایید و بر روی لینک مربوطه آن کلیک کنید تا خریدی مقرون به صرفه و آگاهانه را تجربه نمایید.
 

damapouya
damapouya

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋