عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

شیائومی رسما اعلام کرد: Mix Fold 4 و Mix Flip تا اواسط مرداد ماه معرفی خواهند شد

شیائومی رسماً اعلام کرد: میکس فولد 4 و میکس فلیپ تا اواسط مردادماه معرفی می‌شوند

انتظارها برای دو گوشی تاشوی شیائومی به سر می‌رسد.

با تأییدیه «لی جون»، مدیرعامل شیائومی، گوشی‌های تاشو میکس فولد 4 و میکس فلیپ در ماه میلادی جاری (ژوئیه) معرفی خواهند شد. تا پیش از این، گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون تاریخ معرفی این دو دستگاه وجود داشت، اما حالا حداقل می‌دانیم که معرفی این دستگاه‌ها به ماه بعد کشیده نمی‌شود. این پایان کار نیست و مدیرعامل شیائومی تصویری جذاب از کارخانه سازنده این دو گوشی را هم منتشر کرده است.

لی جون زمان تقریبی معرفی میکس فولد 4 و میکس فلیپ را از طریق پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد. جالب اینکه در این پست از کارخانه هوشمند نسل بعدی شیائومی در چانگ‌پینگ پکن نیز تصویری منتشر شده است. مدیرعامل شیائومی می‌گوید که این کارخانه درحال‌حاضر فعال است و دو دستگاه تاشوی نام‌برده در آنجا تولید خواهند شد.

وی همچنین افزود که شیائومی 2.4 میلیارد یوان (330 میلیون دلار) در این کارخانه 81,000 متر‌مربعی سرمایه‌گذاری کرده است. این کارخانه قادر است سالانه 10 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار تولید کند. بنابراین به‌نظر می‌رسد که این مرکز روی توسعه و ساخت گوشی‌های پرچمدار متمرکز خواهد بود.

میکس فولد 4 و میکس فلیپ

میکس فولد 4 نسل بعدی گوشی تاشوی این شرکت خواهد بود. از سوی دیگر، میکس فلیپ اولین گوشی تاشوی صدفی شیائومی محسوب می‌شود. شیائومی هنوز گوشی تاشوی صدفی عرضه نکرده است.

با وجود اینکه لی جون اعلام کرد که این دو دستگاه تاشو در این ماه معرفی می‌شوند، او زمان دقیقی را برای معرفی و عرضه این محصولات اعلام نکرده است. لازم به ذکر است که این مراسم رونمایی در چین برگزار می‌شود.

عرضه قریب‌الوقوع میکس فولد 4 و میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ ابتدا در بازار چین و بعد احتمالاً در بازارهای جهانی عرضه می‌شود، زیرا چندین منبع این موضوع را تأیید کرده‌اند. از طرف دیگر، برای میکس فولد 4 اخبار ضدونقیضی به گوش می‌رسد؛ برخی منابع بر این باورند که این گوشی هوشمند در بازار جهانی عرضه می‌شود و برخی دیگر عرضه آن را فقط محدود به چین می‌دانند. باید منتظر ماند و دید که شیائومی چه برنامه‌ای برای عرضه میکس فولد 4 دارد. بااین‌حال مطمئناً شیائومی حداقل یکی از این دو گوشی تاشو را وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

به هر روی، هر دوی این گوشی‌های هوشمند بسیار قدرتمند خواهند بود. این امکان وجود دارد که هر دو به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شوند. همچنین ممکن است میکس فلیپ به اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز شود، اما اسنپدراگون 8 نسل 3 گزینه محتمل‌تری برای هر دو گوشی است. برای اینکه از سخت‌افزار دقیق این گوشی‌ها باخبر شویم، باید تا زمان معرفی رسمی آن‌ها منتظر بمانیم.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋