عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

کارخانه هوشمند جدید شیائومی به زودی افتتاح می شود. تولید یک گوشی هوشمند در هر ثانیه [ساعت]

کارخانه هوشمند جدید شیائومی به‌زودی افتتاح می‌شود؛ تولید یک گوشی هوشمند در هر ثانیه [تماشا کنید]

کارخانه هوشمند جدید شیائومی می‌تواند 24 ساعت شبانه‌روز بدون هیچ فردی کار کند.

«لی جون»، مدیرعامل شیائومی در پستی اعلام کرد که نسل جدید کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت واقع در چانگ‌پینگ پکن به‌زودی افتتاح و عملیاتی می‌شود. این کارخانه جدید می‌تواند 24 ساعت شبانه‌روز بدون هیچ نیروی انسانی کار کند. شیائومی ادعا می‌کند که ظرفیت تولید این کارخانه در هر ثانیه یک گوشی هوشمند است.

براساس پست لی جون در ویبو، نسل جدید کارخانه هوشمند شیائومی به‌زودی رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند. براساس گزارش رسانه‌های چینی، سرمایه کل این کارخانه 2.4 میلیارد یوان (تقریباً 330 میلیون دلار) و مساحت آن 81 هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار است.

نسل جدید کارخانه هوشمند شیائومی

لی جون اعلام کرد که گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ که قرار است در ماه جاری میلادی معرفی شوند، در این مرکز تولید خواهند شد. این کارخانه جدید نوعی «کارخانه تاریک» یا Dark Factory خواهد بود که می‌تواند 24 ساعت شبانه‌روز بدون حضور افراد خاصی کار کند. علاوه‌براین، ماشین‌آلات در کارخانه می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند. این کارخانه همچنین می‌تواند به تنهایی گردوغبار را در سطح میکرون حذف کند تا محیط همیشه عاری از غبار باشد.

کارخانه هوشمند جدید شیائومی به‌زودی افتتاح می‌شود؛ تولید یک گوشی هوشمند در هر ثانیه [تماشا کنید]

کیفیت تولید محصولات نیز در این کارخانه توسط ماشین‌های هوشمند کنترل می‌شود. همچنین این شرکت چینی ادعا می‌کند که به لطف فرایند تولید کاملاً خودکار، این کارخانه می‌تواند در هر ثانیه یک واحد گوشی هوشمند تولید کند. طبق ویدیوی تبلیغاتی، این کارخانه هوشمند تنها یک قدم کوچک برای شیائومی در کشف آینده‌ای محسوب می‌شود که به‌تازگی آغاز شده است.

طبق گزارش‌ها، شیائومی 2.4 میلیارد یوان در توسعه این کارخانه سرمایه‌گذاری کرده است. کارخانه جدید در چانگ پینگ با مساحت بالغ بر 81 هزار متر مربع را اشغال می‌کند. همچنین این کارخانه تأییدیه «شرکت معیار تولید هوشمند ملی» با ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون گوشی هوشمند پرچمدار را دریافت کرده است.

قابل ذکر است که شیائومی مدت زیادی است که از اتوماسیون در فرایند تولید خود استفاده می‌کند. کارخانه هوشمند شیائومی در Yizhuang پکن در اوایل سال 2019 تکمیل و آماده به‌کار شد. براساس گزارش‌های قبلی، تولید اولین گوشی تاشو این شرکت یعنی میکس فولد به‌طور کامل توسط این کارخانه هوشمند انجام شد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋