توسعه دهنده شاد

توسعه دهنده شاد

مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید
توسط ۲ نفر دنبال می شود

تاریخ عرضه Xiaomi Mix Fold 4 و Flip رسما اعلام شد

تاریخ عرضه شیائومی میکس فولد 4 و فلیپ رسماً اعلام شد

شیائومی با انتشار پوسترهایی ضمن اعلام تاریخ عرضه میکس فولد 4 و فلیپ، بخشی از مشخصات گوشی تاشوی جدیدش را برملا کرد.

در بازار فعلی برندهای مختلفی مانند سامسونگ، موتورولا، آنر و اوپو از گوشی‌های تاشو با سبک فلیپ رونمایی کرده‌اند؛ حالا شیائومی با انتشار پوسترهایی، از عرضه شیائومی میکس فولد 4 و فلیپ در 19 ژوئیه (29 تیرماه) آن هم در بازار داخلی چین خبر داد. همچنین در این پوسترها مشخصات کلیدی و طراحی میکس فلیپ نیز توسط شیائومی اعلام شده است.

این گوشی‌های تاشو تنها محصولات شیائومی نخواهند بود که در این تاریخ عرضه می‌شوند و نام گجت‌های دیگری نظیر ردمی K70 اولترا، شیائومی واچ S4 اسپرت، مچ‌بند شیائومی بند 9 و شیائومی بادز 5 در این عرضه به چشم می‌خورد.

طراحی شیائومی میکس فلیپ

تاریخ عرضه شیائومی میکس فولد 4 و فلیپ رسماً اعلام شد

در بدنه پشتی شیائومی میکس فلیپ یک نمایشگر تعبیه شده و دوربین‌ها نیز به‌صورت عمودی در همان بخش قرار دارند. کاربران با‌ استفاده از برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری می‌توانند از طریق پنل پشتی به تنظیمات دوربین‌ها دسترسی پیدا کنند.

در فریم بالای این دستگاه دو سوراخ وجود دارد که احتمالاً برای میکروفون و مادون قرمز (IR) استفاده خواهند شد. در پایین دستگاه نیز اسلات سیم‌کارت، پورت USB تایپ سی، میکروفون و اسپیکر دیده می‌شود. این گوشی در سه رنگ‌بندی مشکی، سفید و طیفی از رنگ بنفش (Purple Splicing) عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی میکس فلیپ

شیائومی میکس فلیپ با قوی‌ترین تراشه اندرویدی حال‌حاضر،‌ یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ راهی بازار می‌شود و در کنار آن از رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از یک خنک‌کننده سه‌بعدی برای کاهش گرمای دستگاه بهره می‌برد و انرژی خود را از باتری ۴۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند.

شیائومی میکس فولد ۴

از سوی دیگر میکس فلیپ از لنز لایکا در تجربه عکاسی پیشرفته پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری در قاب پشتی دارد.

میکس فلیپ ظاهراً دو نسخه متفاوت با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد. انتظار می‌رود که این گوشی با پشتیبانی از فست‌شارژ ۶۷ واتی و حضور اندروید ۱۴ (مبتنی بر هایپراواس) روانه بازار داخلی چین شود.

توسعه دهنده شاد
توسعه دهنده شاد مثلِ خیلی از برنامه نویسا، ماشین تبدیل کافئین به کد هستم، علاقمند به هوش مصنوعی و همه ابزارها، گجت ها و نوآوری های جدید

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋