موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.
توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

معرفی پرکاربردترین دستگاه های تنفسی در دنیا

از جمله تجهیزات اساسی که در عملیات های امداد و نجات و عملیات های اطفا حریق و در بسیاری از صنایع و کارخانه کاربرد دارد، تجهیزات تنفسی هستند. این تجهیزات به بدن کاربرد وصل شده، و هوای مورد نیاز برای تنفس در مدت زمان محدود را تامین می کنند.

زمانی که آتش نشان و یا کارگران وارد محیط هایی می شوند که دارای اکسیژن کم، گاز های سمی، مواد شیمیایی و ... هوای آلوده باشد، استفاده از این تجهیزات و دستگاه ها الزامی است. از جمله صنایع و مکان هایی که از این دستگاه های تنفسی استفاده می کنند عبارتند از:

          صنایع پتروشیمی

          صنایع نفت و گاز

          معادن

          عملیات های آتش نشانی

         عملیات امداد و نجات

         تونل سازی و ...

 

شرکت ها و برند های زیاد در دنیا هستند که در زمینه تولید انواع دستگاه های تنفسی فعالیت می کنند که مهمترین و معروف ترین آنها برند دراگر، فنزی، اسکات هستند که دراگر شناخته شده ترین آنها است. شرکت اصلی و کارخانه این برند در کشور آلمان بوده و تنوع بالایی از انواع سیستم های تنفسی با ویژگی های پیشرفته و متنوع را دارا می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا پرکاربرد ترین ست های تنفسی Drager را با توضیح کوتاهی معرفی کنیم.

دستگاه PSS 5000

از پیشرفته ترین سیستم های تنفسی دنیا، این دستگاه است که دارای تکنولوژی مدرن ارگونومیک به همراه تعداد زیادی تنظیمات برای ایجاد راحتی و تطبیق پذیری بیشتر با کاربر می باشد. این محصول دارای هارنس های پیشرفته، شیلنگ های با کیفیت، طراحی و ساخت براساس استاندارد های روز دنیا و ویژگی های مهم دیگر است. برای خرید دستگاه تنفسی PSS 5000 به این صفحه مراجعه نمایید.

دستگاه PSS 4000

این محصول یکی از سبکترین و در عین حال راحت ترین دستگاه های مخصوص تنفسی در دنیا است. صنایع و کاربرد هایی که راحتی کاربر در زمان استفاده و موقعیت های خطرناک بسیار مهم باشد، از این محصول استفاده می کنند. به کارگیری طراحی مدرن و اصولی، به همراه استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت قطعات، سبب شده تا تعمیر و نگهداری از این دستگاه هزینه بسیار پایینی داشته باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت دستگاه تنفسی PSS 4000 به این صفحه از وبسایت رهاورد مراجعه نمایید.

 

دستگاه PSS 3000

این محصول به عنوان یکی از دستگاه های پیشرفته و سبک وزن شرکت دراگر شناخته می شود. به کارگیری از تکنولوژی تامین هوای پیشرفته و در دارا بودن وزن پایین سبب شده تا کاربر بتواند از این محصول در عملیات های خطرناک به راحتی استفاده کند. برای تامین هوا نیز می توان از سیلندر های 4 تا 9 لیتری استفاده کرد. تعمیر و نگهداری راحت، شیلنگ های یکپارچه و مقاومت بالای قطعات در برابر پوسیدگی و خرابی، از دیگر ویژگی های دستگاه تنفسی PSS 3000 دراگر هستند.

. . .

 

برای مشاهده دیگر محصولات سیستم های تنفسی و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، به وبسایت Rahavardfire.com مراجعه نمایید.

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد
موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋