آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

انواع وسایل نقلیه مورد استفاده در آتش نشانی

خودرو های آتش نشانی به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. این دسته بندی بیشتر بر اساس شاسی و اندازه خودرو انجام می گیرد. اما برخی از ماشین ها هم هستند که طبق کاربردی که دارند دسته بندی شده و از آنها در مکان های خاصی استفاده می شود. در ادامه پراستفاده ترین خودرو های آتش نشانی را نام برده و توضیح مختصری راجع به هرکدام خواهیم داد.

 

سبک

ماشین های سبک همانطور که میتوان حدس زد، به خودرو هایی گفته می شود که دارای ابعاد کوچکتری نسبت به دیگر ماشین ها هستند. این خودرو ها بیشتر مناسب اطفا حریق برای آتش سوزی های کوچک شهری و روستایی می باشند. همچنین حداقل تجهیزات مورد نیاز برای عملیات ها روی این ماشین ها نصب شده و معمولا زودتر از بقیه خودرو ها به محل حادثه می رسند.

نیمه سنگین و سنگین

این دو نوع ماشین نیز دارای شاسی های بزرگ بوده و از آنها برای عملیات های متوسط و بزرگ استفاده می شود. همچنین تجهیزاتی که این نوع ماشین ها حمل می کنند، کامل تر هستند.

 

فوماتیک

از خودرو های فوماتیک برای علمیات هایی که منابع حریق آنها مایعات قابل اشتعال هستند استفاده می شود. البته این وسایل نقلیه برای آتش سوزی های شهری نیز کاربرد دارند. مهمترین ویژگی آنها پاشش همزمان آب و فوم به صورت یکجا روی شعله های آتش است.

شرکت آداک فیدار ارائه دهنده خدمات طراحی و ساخت انواع ماشین های آتش نشانی روی شاسی انواع خودرو می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت Adakfidar.com مراجعه نمایید.

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋