آریا حریق

آریا حریق

شرکت آریا حریق با بیش از 20 سال سابقه در زمینه های ساخت تجهیزات آتش نشانی، تولید و تجهیز خودرو های اطفا حریق، نصب و اجرای سیستم های اعلام و اطفا حریق آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نقش مانیتور در عملیات های اطفا حریق و تفاوت آن با نازل

تجهیزات زیادی در عملیات های اطفا حریق به آتش نشان ها برای خاموش کردن آتش سوزی ها کمک می کنند. یکی از این تجهیزات، مانیتور های آتش نشانی هستند. این مانیتور ها وظیفه ای مشابه، نازل ها دارند اما می توانند حجم بسیار بیشتری از مواد خاموش کننده اعم از آب، فوم و یا پودر را به سمت حریق پرتاب کنند.

 

انواع

مانیتور ها در انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

     ثابت

     قابل حمل

این دو دسته، خود انواع متفاوتی دارند. نوع کارکرد آنها نیز از اسمشان کاملا پیداست. مدل های ثابت، روی زمین و یا روی ماشین آتش نشانی نصب می شوند. اما مدل های قابل حمل دارای پایه و یا چرخ بوده و امکان حمل و جابجایی برای آتش نشان وجود دارد.

کاربرد

با توجه به مقدار زیاد آب و مواد خاموش کننده ای که این تجهیزات به سمت آتش پرتاب می کنند، کاربرد مانیتور آتش نشانی برای خاموش کردن حریق هایی است که حجم بالایی داشته و یا آتش نشان ها نمی توانند به شعله ها نزدیک شوند. از این رو از مانیتور ها استفاده می کنند. زیرا قدرت پرتاب آنها بسیار زیاد بوده و می توانند مواد خاموش کننده را تا فاصله های زیادی پرتاب کنند.

 

جنس این تجهیزات نیز از آلومینیوم، استیل، برنج یا برنز است. زیرا باید در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم باشند. برای مشاهده محصولات، استعلام قیمت و یا خرید، به وبسایت ARYAHARIGH.COM مراجعه نمایید.

آریا حریق
آریا حریق شرکت آریا حریق با بیش از 20 سال سابقه در زمینه های ساخت تجهیزات آتش نشانی، تولید و تجهیز خودرو های اطفا حریق، نصب و اجرای سیستم های اعلام و اطفا حریق آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌باشد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋