موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.
توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

در ساختمان های مدرن بیشتر از چه جعبه های آتش نشانی استفاده می‌شود؟

جعبه های آتش نشانی، جزو تجهیزات ایمنی هستند که وجودشان در هر محل و سازه ای لازم و ضروری است. این جعبه ها با نصب در محل های کارشناسی شده و مشخصی، انواع تجهیزات مانند شیلنگ، هوزریل و کپسول آتش نشانی را در خود جای می‌دهند. بنابراین در هنگام بروز حادثه و آتش سوزی، ساکنین و افراد حاضر در محل به راحتی می‌توانند از تجهیزات داخل جعبه ها استفاده کرده و حریق را در همان شروع، خاموش کنند. حتی در صورتی که حریق گسترده بوده و قدرت بالایی داشته باشد نیز می‌توان، سرعت آن را با استفاده درست از تجهیزات ایمنی موجود در جعبه ها کاهش داد تا آتش نشانان به محل حادثه برسند.

 

نکته ای خیلی در رابطه با جعبه های آتش نشانی اهمیت دارد، جنس آنهاست. این محصولات معمولا یا جنس فولاد و یا استیل ساخته می‌شوند. بنابراین در برابر وارد شدن ضربات محکم، افتادن اجسام روی آنها و یا حرارت های بالا مقاوم هستند. اما در هنگام خرید آنها باید به محل و شرایط آب و هوایی منطقه به خوبی دقت شود. شهر ها و مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب و شرجی هستند، باید از جعبه های استیل استفاده کنند.

 

زیرا در برابر پوسیدگی و رطوبت بسیار مقاوم می‌باشند. البته مدل هایی هم هستند که دارای بدنه فولاد بوده و تنها درب آنها از استیل ساخته می‌شوند. این محصولات معمولا به صورت توکار (داخل دیوار) نصب می‌شوند. جعبه های استیل معمولا پر استفاده ترین فایرباکس ها هستند، زیرا علاوه بر سازه های معمولی، از آنها در انواع مکان های لوکس نیز استفاده می‌شود. مکان ها و سازه هایی که زیبایی و ظاهر در آنها مهم باشد مانند موزه ها، نمایشگاه ها، ساختمان های لوکس، مجتمع های تجاری مدرن و ... همگی از این نوع جعبه ها استفاده می‌کنند.

 

فروشگاه رهاوردفایر مرکز پخش جعبه آتش نشانی استیل در کشور بوده و تمامی مدل ها در برند های مطرح و درجه یک ایرانی و خارجی را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید. برای مشاهده مدل ها و اطلاع از قیمت آنها، به آدرس اینترنتی Rahavardfire.com مراجعه نمایید.

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد
موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋