موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.
توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

از دستکش های مقاوم شیمیایی در چه مشاغلی استفاده می‌شود؟

استفاده از تجهیزات ایمنی در مشاغل پرخطر و کارهای فنی بسیار مهم و با اهمیت است. زیرا احتمال وارد شدن صدمات و آسیب های جبران ناپذیری به کارگران وجود دارد. بنابراین در اینچنین مشاغل از تجهیزات ایمنی استفاده می‌شود. یکی از این تجهیزات، دستکش های ایمنی و مخصوصی هستند که هر کدام دارای قابلیت های بخصوصی می‌باشند.

 

 

از پر مصرف ترین این دستکش ها می‌توان به دستکش مقاوم شیمیایی اشاره کرد. این محصولات، در برابر اسید ها و مواد آلی بسیار مقاوم بوده و می‌توانند از دست ها محافظت کنند. دستکش های مقاوم شیمیایی در انواع دستکش های ضد اسید و دستکش ضد حلال تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند.

به دلیل اهمیت بالای این تجهیزات، شرکت های زیادی در دنیا اقدام به ساخت این دستکش ها در انواع و سایز های مختلف کرده‌اند. کاربرد این دستکش ها بیشتر در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع فنی و مکانیکی، آزمایشگاهی، تولید دارو و ... است.

 

 

بنابراین طوری طراحی و تولید می‌شوند که علاوه بر پوشاندن تمامی قسمت های دست، قدرت گیرایی و لمس اجسام کاهش نیابد. بدین ترتیب کاربر به راحتی می‌تواند اجسام ریز و درشت را در دست بگیرد. همچنین از دیگر ویژگی های دستکش مقاوم شیمیایی می‌توان حفظ قابلیت انعطاف پذیری در دمای پایین را نام برد. البته ناگفته نماند، مقاومت بالا در برابر سایش و بریدگی سبب شده تا در مشاغل فنی و مکانیکی نیز از این دستکش ها بسیار استفاده شود. توجه داشته باشید، در صورت استفاده نکردن از چنین تجهیزاتی، امکان این که فرد دچار آسیب ها و بیماری های پوستی و خطرناک شود، بسیار زیاد بوده و برای جلوگیری از چنین حوادثی بهتر است، ایمنی کارگران در اولویت باشد.

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد
موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋