موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد

فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.
توسط ۸ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

از کجا می‌توان فایرباکس اطفا حریق تهیه کرد؟

وجود تجهیزات آتش نشانی در سازه ها سبب افزایش ایمنی و امنیت محیط شده و می‌تواند در مواقعی که حادثه ای رخ میدهد، از جان و مال مردم و ساکنین محافظت کند. وجود برخی از این تجهیزات مهم و برخی دیگر نیز از اهمیت کمتری برخوردار است. یکی از تجهیزاتی که بسیار مهم است، جعبه آتش نشانی است. جعبه ها در مکان های معینی که توسط کارشناس مشخص شده باشد، نصب می‌شوند. در داخل تمامی جعبه ها هوزریل وجود دارد، البته در مدل های بزرگ و یا دوقلو کپسول آتش نشانی نیز نگهداری می‌شود.

جعبه های اطفا حریق شامل مدل های روکار و توکار بوده و در جنس های مختلفی تولید می‌شوند. مدل های توکار در داخل دیوار قرار گرفته و محل نصبشان در زمان ساخت سازه مشخص می‌شود. اما مدل های روکار بعد از اتمام مراحل ساخت سازه روی دیوار نصب می‌شوند. همچنین مدل هایی هم هستند که به آنها جعبه های پایه دار می‌گویند. این مدل ها دارای پایه بوده و در هر جایی میتوانند قرار بگیرند.

 

جنس

تمامی فایرباکس ها معمولا در اجناس فولاد، استیل و فایبرگلاس تولید می‌شوند. البته مدل های پایه دار بیشتر از جنس فولاد هستند. جعبه های فولادی و استیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از فایرباکس ها استیل در مکان هایی که رطوبت زیادی دارند، بیشتر استفاده می‌شود. زیرا مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی دارند.

ناگفته نماند که محیط ها و سازه هایی هستند که زیبایی و حفظ ظاهر در آنها بسیار مهم و با اهمیت است. این محیط ها می‌توانند موزه ها، نمایشگاه ها، مجتمع های تجاری و لوکس و … باشند. در چنین جاهایی از فایرباکس هایی استفاده می‌شود که از جنس استیل هستند و یا فولاد با طراحی دکوری و زیبا می‌باشند.

 

نصب

جعبه های آتش نشانی باید در محل هایی نصب شوند که مانع رفت و آمد مردم و ساکنین نشوند. همچنین آنها باید فاصله مناسب و استانداردی با یکدیگر داشته باشند. زیرا شیلنگ و هوزریلی که در داخل آنها قرار دارد، طول مشخصی داشته و محیط محدودی را پوشش می‌دهد. همچنین فاصله نصب جعبه از زمین باید به گونه باشد که همه بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

خرید

فروشگاه رهاوردفایر نماینده پخش جعبه آتش نشانی انواع برند های معتبر می‌باشد. برای دیدن مدل ها و استعلام قیمت می‌توانید به وبسایت RahavardFire.com مراجعه نمایید.

موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد
موسسه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی رهاورد فروشگاه رهاورد با بیش از 20 سال سابقه در زمینه عرضه و پخش انواع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از قبیل کپسول، لباس، اسپرینکلر و ... فعالیت می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋