آداک فیدار

آداک فیدار

شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۱۰ نفر را دنبال می کند

جعبه های با بدنه استیل چه کاربردی دارند؟

جعبه های آتش نشانی جزو تجهیزاتی اطفا حریق محسوب میشوند که در انواع ساختمان ها کاربرد دارند. از این جعبه ها برای نگهداری هوزریل ها و کپسول ها استفاده میکنند. در واقع جعبه ها در محل های مناسب و اصولی نصب شده و زمانی که آتش سوزی اتفاق بیافتد، ساکنین میتوانند از تجهیزات داخل آنها استفاده کنند. فایرباکس ها در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و جنس های متفاوتی دارند.

 

اما پراستفاده ترین آنها، جعبه آتش نشانی با بدنه استیل است. نوع دیگر فایرباکس ها، مدل های فولادی هستند اما کاربرد مدل های استیل بسیار بیشتر است. جعبه های استیل مانند مدل های فولادی دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و یا افتادن اجسام سنگین میباشند. اما ویژگی دیگری که تنها جعبه های استیل دارند، این است که آنها در مناطق مرطوب و یا مکان هایی که شرایط آب و هوایی آنها مرطوب است نیز قابل استفاده هستند. زیرا در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی دارند.

از طرفی جنس استیل به تنهایی ظاهر جذابی دارد، اما با این حال در ساخت این جعبه ها از ورق های مات، براق و یا رنگ های مختلف طلایی، مشکی و ... استفاده میکنند که زیبایی آنها را دوچندان میکند. بنابراین از آنها در ساختمان های لوکس و خاص که زیبایی و حفظ ظاهر در آنها اهمیت دارد، مانند موزه ها، مجتمع های تجاری، نمایشگاه ها و ... استفاده میشود.

 

کاربرد

کاربرد جعبه های اطفا حریق استیل مانند کاربرد جعبه های معمولی است. از آنها برای نگهداری تجهیزات ایمنی در هنگام بروز حادثه ها در ساختمان ها استفاده میکنند. این محصولات دارای مدل های توکار و روکار هستند که تفاوت آنها در مدل نصبشان داخل دیوار است. همچنین طرح های تک کابین و دو کابین (دوقلو) نیز در ظرفیت داخلی کابین تفاوت دارند. در جعبه های دوکابین میتوانید تجهیزات بیشتری مانند کپسول های آتش نشانی، هوزریل اضافه، جعبه کمک های اولیه، تبر آتش نشانی و ... قرار دهید.

آداک فیدار
آداک فیدار شرکت آداک فیدار، بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی و ایمنی داشته و محصولات خود را با برند AdakFidar به بازار عرضه می‌کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋