شرکت های تبلیغاتی یا یک سرویس تبلیغات عمومی ، ایجاد تبلیغات برای محصولات مصرفی و تجاری یا خدمات تخصصی متمرکز بر بخشهای خاص مانند خدمات مالی یا فعالیتهایی مانند تبلیغات شرکتی ، ارائه می دهند. آژانس های کامل طیف کاملی از خدمات خلاقانه و رسانه ای را ارائه می دهند و در کل طیف وسیعی از رسانه های تبلیغاتی ، از جمله مطبوعات ، رادیو ، تلویزیون ، رسانه های فضای باز و دیجیتال فعالیت می کنند. سایر آژانس ها ممکن است عملکردهایی مانند خرید رسانه یا خدمات خلاقانه را برون سپاری کنند.
بیزینس به بیزینس
شرکت های تبلیغاتی کسب و کار به کسب و کار (B2B) در مقایسه با مخاطبان مصرف کننده ، در تبلیغ محصولات برای یک تجارت تخصص دارند. شرکت های B2B فرآیندهای پیچیده تصمیم گیری در بازاریابی تجاری را درک می کنند و از رسانه هایی استفاده می کنند که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد برای مدت زمانی خاص با مشتری ها و مشتریان ارتباط برقرار کنند. نمایندگی های B2B ممکن است در بخشهایی مانند فناوری یا محصولات صنعتی تخصص بیشتری را ارائه دهند. برای مشاهده آمار بازاریابی ویدیویی، کلیک کنید.
خرده فروشی
آژانس های تبلیغاتی خرده فروشی برای گروه ها یا شرکت هایی کار می کنند که محصولات خود را از طریق خرده فروشان یا توزیع کنندگان به بازار عرضه می کنند. آنها از تیم های خلاق و تولیدی استفاده می کنند که توانایی مقابله با توسعه تبلیغات دقیق مبتنی بر قیمت را دارند و می توانند با تغییرات مکرر آخرین لحظه در محتوا کنار بیایند. شرکت های خرده فروشی همچنین برنامه های تبلیغاتی مشارکتی را که شاخه های محلی خرده فروشی یا گروه های توزیع کننده در مناطق خود اجرا می کنند ، توسعه و مدیریت می کنند.
مالی
شرکتهای تبلیغاتی مالی خدمات تخصصی را برای شرکت های خدمات مالی و دپارتمان های روابط سرمایه گذاران شرکت ارائه می دهند. شرکت هایی که محصولات خدمات مالی را تبلیغ می کنند در یک بازار کاملاً تنظیم شده فعالیت می کنند ، بنابراین تبلیغات آنها باید مطابق با قوانین فعلی باشد. آنها همچنین خدماتی را به بخشهای روابط سرمایه گذار ، پیشنهادات سهام تبلیغاتی یا اعلام نتایج مالی ارائه می دهند.
شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی
شرکت تبلیغاتی خورشید فیلم شرکت ها برخی از زمینه های فعالیت را با آژانس های مالی مشترک دارند. آنها همچنین نتایج مالی و اطلاعات را برای سرمایه گذاران اعلام می کنند. به گفته گراهام آر. داولینگ ، نویسنده در "ایجاد اعتبارات شرکتی" ، عملکرد اصلی شرکت های تبلیغاتی شرکتی افزایش آگاهی از توانایی شرکت و تقویت اعتبار شرکت است. آژانس های شرکتی تبلیغاتی را در رسانه ها قرار می دهند که به تصمیم گیرندگان ارشد می رسد. محتوای تبلیغات تمرکز دارد در مورد اطلاعات شرکت ، به جای اطلاعات در مورد محصولات و خدمات.
رسانه دیجیتال
آژانس های رسانه ای دیجیتال خدمات تخصصی ایجاد تبلیغات برای اینترنت یا سایر کانال های الکترونیکی را ارائه می دهند. آنها ممکن است با شرکت های تبلیغاتی اصلی که مهارت رسانه دیجیتال ندارند یا مستقیماً با مشتریانی که بودجه خود را روی رسانه های جدید متمرکز می کنند ، کار کنند.
استخدام
شرکت های تبلیغاتی استخدام در سطوح مختلف موقعیت های شغلی را تبلیغ می کنند. برخی از آنها در پست های مدیریت ارشد یا کارمندان موقت تخصص دارند ، برخی دیگر ممکن است در بخشهایی مانند شغل حسابداری یا فناوری اطلاعات تمرکز کنند.
پاسخ ها