hossein noori

hossein noori

راه اندازی آژانس تبلیغاتی

هر کسب‌وکاری اگر می‌خواهد به رشد خود ادامه دهد، باید خودش را تبلیغ کند و این خبر را به مشتریان جدید منتقل کند. بسیاری از شرکت ها، از جمله کسب و کارهای کوچک، به تخصص آژانس های تبلیغاتی برای کمک به ایجاد و اجرای استراتژی های بازاریابی موثر متکی هستند.

اگر شما یک کارآفرین مشتاق با سابقه بازاریابی و ارتباطات هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد راه اندازی یک آژانس تبلیغاتی بدانید.

مزایای راه اندازی آژانس تبلیغاتی

طبق گزارش Statista، نزدیک به 14000 آژانس تبلیغاتی تاسیس شده در ایالات متحده وجود دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال 2020 بیش از 45 میلیارد دلار درآمد ایجاد کنند. درک اینکه چرا این مسیر راه اندازی تا این حد جذاب است دشوار نیست: راه اندازی آن نسبتاً آسان است و پتانسیل بازدهی بزرگی را دارد.

8 Types of Advertising agencies based on their Function

در اینجا برخی از مزایای راه اندازی یک آژانس تبلیغاتی وجود دارد:

هزینه های سربار و راه اندازی پایین. بسیاری از آژانس ها از راه دور کار می کنند، بنابراین آنها نیازی به سرمایه گذاری در یک فضای اداری آجری ندارند. در بیشتر موارد، تنها هزینه‌های راه‌اندازی شما تجهیزات فناوری (سخت‌افزار و نرم‌افزار)، خدمات اینترنتی و هرگونه ثبت تجاری قابل اجرا خواهد بود. برای شروع به یک تیم بزرگ نیز نیاز ندارید شما می توانید کسب و کار را اداره کنید و بسیاری از محصولات قابل تحویل را در ابتدا خودتان انجام دهید تا در حقوق و دستمزد صرفه جویی کنید.

پایگاه مشتریان بالقوه بزرگ به لطف ابزارهای دیجیتال، آژانس های تبلیغاتی می توانند در صورت تمایل به مشتریان در هر نقطه از جهان خدمات ارائه دهند. اگرچه صنعت بازاریابی شلوغ است، اما فرصت‌های زیادی برای ایجاد جایگاه مناسب با انواع خاصی از مشاغل، مانند رستوران‌ها، سالن‌ها، مطب‌های پزشکی یا شرکت‌های حقوقی وجود دارد.

مانع ورود کم برای راه اندازی یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال به سال ها تجربه بازاریابی نیاز ندارید، زیرا این صنعت دائما در حال تغییر است. با داشتن دانش پایه از بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی، به علاوه تمایل به یادگیری پلتفرم های جدید و نوظهور، می توانید به عنوان یک تبلیغ کننده حرفه ای نامی برای خود ایجاد کنید.
مقیاس پذیری. با تیمی قوی از مترجمان آزاد و پیمانکاران مقرون به صرفه، آژانس شما می‌تواند به سرعت افزایش یابد و کمپین‌های بازاریابی کاملی را با کپی‌نویسی، رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیل، طراحی گرافیک، سئو و موارد دیگر ارائه دهد.

اولین شرکتی که قصد معرفی آن را داریم شرکت تبلیغاتی طلوع خورشید پاکان با برند طلوع فیلم است. با وجود اینکه کمتر از ۱۰ سال است این شرکت تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز کرده، اما توانسته است با بسیاری از برندهای بزرگ و نام آشنا همکاری داشته باشد. آژانس تبلیغاتی طلوع فیلم با داشتن مدیریتی قوی و کار آزموده، کادری جوان و با انرژی، استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز...

ادامه در این لینک: لیست بهترین شرکت‌های تبلیغاتی/ معرفی ۱۰ آژانس تبلیغاتی خلاق


چگونه یک آژانس تبلیغاتی راه اندازی کنیم؟


هنگامی که تصمیم گرفتید آژانس تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. یک طرح تجاری برای آژانس تبلیغاتی خود ایجاد کنید.
قبل از اینکه بتوانید شروع به کار کنید، باید یک طرح تجاری دقیق برای هدایت رشد و استراتژی داخلی خود ایجاد کنید.

سه هدف اصلی یک طرح کسب و کار، ایجاد تمرکز تجاری، تامین مالی مطمئن (اگر قصد دارید همزمان با رشد آژانس خود به دنبال سرمایه سرمایه گذار باشید) و جذب رهبران اجرایی برای کمک به مدیریت شرکتتان است. بنابراین، شما می خواهید عناصر زیر را در برنامه خود بگنجانید:

خلاصه اجرایی: آژانس تبلیغاتی شما چه می کند؟
توضیحات شرکت: چه چیزی شرکت شما را تعریف می کند؟
نمای کلی محصول/خدمت: چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهید؟
تحلیل بازار: آژانس شما چه نوع مشتریانی را هدف قرار می دهد؟
برنامه مالی: هزینه های مورد انتظار شما چیست و چگونه برای ادامه عملیات پول درآورید؟

Top 10 Advertising Companies in India - Learning Center - Fundood
 

2. مدل قیمت گذاری خود را انتخاب کنید.
اکثر آژانس های تبلیغاتی با طوفان فکری و توسعه دارایی های خلاقانه برای مشتریان خود، از جمله کمپین های تبلیغاتی سنتی و قطعات بازاریابی محتوا، مانند وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی، درآمد کسب می کنند. چندین مدل قیمت گذاری وجود دارد که می توانید برای شارژ مشتریان خود از آنها استفاده کنید، و بهترین مدل برای شما به نوع کاری که انجام می دهید و نحوه کار با مشتریان خود بستگی دارد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در هر ساعت، هر پروژه یا بر اساس یک مدل نگهدارنده ثابت شارژ کنید، که در آن مشتری مبلغ توافق شده ای را پیشاپیش برای تعداد ساعات معینی از خدمات پرداخت می کند. یک رویکرد انعطاف‌پذیر یا ترکیبی با ساختارهای مختلف پرداخت می‌تواند به شما کمک کند تا نیازهای مشتریان را برآورده کنید و در عین حال به آنها اجازه می‌دهد در بودجه خود باقی بمانند.

ویژگی های بهترین شرکت های تبلیغاتی

3. در صدر بازی تبلیغاتی بمانید.
با اشتراک در نشریات تجاری، وبلاگ‌ها و پادکست‌های مرتبط با آژانس‌های تبلیغاتی، می‌توانید با رویدادهای صنعت، روندها، تامین‌کنندگان و فناوری همراه باشید. در اینجا برخی از منابع معتبر صنعت تبلیغات آورده شده است:

Adweek
عصر تبلیغات
دیجی دی
HubSpot
کیسمتری
Moz
نیل پاتل
PR روزانه
ست گودین
4. به انجمن های صنفی صنعت تبلیغات بپیوندید.
پیوستن به یک انجمن صنفی به شما این امکان را می دهد که به تحصیلات خود ادامه دهید، با روندها و تکنولوژی همراه باشید، با همتایان خود در نمایشگاه ها و کنوانسیون ها ملاقات کنید و در مسابقات جوایز شرکت کنید تا به اعتبار خود اضافه کنید.

در حالی که سازمان‌های تخصصی زیادی برای انواع خاصی از تبلیغ‌کنندگان وجود دارد، ممکن است برای متخصصان عمومی تبلیغات و بازاریابی به یکی از سازمان‌های زیر بپیوندید:

4A
فدراسیون تبلیغات آمریکا
انجمن بازاریابی آمریکا
انجمن آگهی دهندگان ملی (ANA)
دفتر تبلیغات تعاملی (IAB)
5. برای آژانس تبلیغاتی خود مشتری پیدا کنید.
هر آژانس تبلیغاتی به مشتریان نیاز دارد.

قبل از شروع به انتشار اخبار در مورد خدمات بازاریابی خود، تصمیم بگیرید که با چه نوع مشاغلی می خواهید کار کنید (صنایع، اندازه کسب و کار، مکان، خدمات مورد نیاز و غیره). هنگامی که مشتری ایده آل خود را مشخص کردید، شروع به تحقیق در شرکت هایی کنید که با توضیحات شما مطابقت دارند و تلاش های تبلیغاتی فعلی آنها را مطالعه کنید.

Advertising in Iran | AKAM ATA Co.

با دنبال کردن مشاغلی با حضور بازاریابی کم یا کم، می توانید خود را به عنوان راه حلی برای کارآفرینان پرمشغله و رهبران تجاری که به کمک نیاز دارند تا تبلیغات خود را به سطح بالاتری ببرند، ارائه دهید. مطمئن شوید که مزایای تبلیغات را برجسته کرده و نشان دهید که چگونه بازاریابی خوب می تواند به مشتریان احتمالی شما کمک کند تا کسب و کار جدیدی کسب کنند و درآمد خود را افزایش دهند.

هنگامی که چند مشتری معمولی دارید، می توانید مؤدبانه و حرفه ای یک گواهی نامه یا معرفی درخواست کنید تا بتوانید پایگاه مشتریان خود را از طریق توصیه های دهان به دهان گسترش دهید.
6. مخاطبین خود را بسازید.
اگر قصد دارید به مشتریان خود با قرار دادن تبلیغات در تلویزیون، نمایش های رادیویی، پادکست ها، وبلاگ ها و نشریات خبری کمک کنید، باید شروع به ایجاد یک تماس ثابت از رسانه ها کنید. از این رسانه‌ها، مجموعه‌های رسانه‌ای را جمع‌آوری کنید که نرخ‌های تبلیغات، جمعیت‌شناسی و مشخصات را فهرست می‌کند تا بدانید چه نوع کمپین‌هایی ممکن است برای مشتریان شما مناسب باشد تا در آنجا قرار دهند. برای معرفی خود به نمایندگان فروش در رسانه هایی که قصد دارید به طور مرتب از آنها استفاده کنید، آماده شوید. اگر در این صنعت بوده‌اید، مجموعه‌ای از کارهای گذشته ایجاد کنید تا کمپین‌های تبلیغاتی را که در گذشته روی آن‌ها کار کرده‌اید برجسته کنید و در نتیجه جلسات فروش آگهی‌تان را راحت‌تر انجام دهید.

7. یک وب سایت باورنکردنی برای فروش خدمات خود ایجاد کنید.
مانند همه مشاغل مدرن، آژانس تبلیغاتی شما به یک وب سایت قوی و آموزنده نیاز دارد که مشتریان بالقوه را درگیر کند و به وضوح توضیح دهد که چگونه می توانید در کمپین های بازاریابی به آنها کمک کنید. می‌توانید مسیر DIY را انتخاب کنید و یکی از ابزارهای ساخت وب‌سایت موجود را انتخاب کنید یا یک طراح وب حرفه‌ای را برای ایجاد یک حضور سفارشی‌تر در وب استخدام کنید.

در هر صورت، شما می خواهید که وب سایت کسب و کار کوچک شما دارای یک نام دامنه مناسب، صفحاتی باشد که مشخص می کند شما چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می دهید، یک فرم تماس، یک درگاه پرداخت (اگر قصد دارید پرداخت مشتری از طریق وب سایت خود را بپذیرید) و تصاویر با کیفیت بالا و اصلی برای ارتباط بصری برند شما.

8. برنامه بازاریابی خود را برای تبلیغ کسب و کار خود توسعه دهید.
آژانس‌های تبلیغاتی مزیت منحصربه‌فردی نسبت به انواع دیگر کسب‌وکارهای خدماتی دارند: تلاش‌های بازاریابی و تبلیغاتی خودشان به‌عنوان یک نمونه کار عمل می‌کنند و به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهند که از قبل ببینند آژانس می‌تواند برای آنها چه کاری انجام دهد.

به همین دلیل است که باید تمام موانع را برای حضور دیجیتالی خود انجام دهید و نقاط قوت خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید. به عنوان مثال، اگر خدمات طراحی گرافیکی را برای کمپین های تبلیغاتی مشتری ارائه می دهید، مطمئن شوید که تمام عناصر گرافیکی وب سایت و رسانه های اجتماعی شما بی عیب و نقص هستند. اگر خدمات کپی‌نویسی ارائه می‌دهید، یک وبلاگ خوش‌نویسی و سئوساز در وب‌سایت خود داشته باشید تا بتوانند تخصص و سبک نوشتاری شما را ببینند.

به عبارت دیگر، اجازه دهید استراتژی بازاریابی شما خودش صحبت کند تا آژانس شما بتواند به رشد و جذب مشتریان جدید ادامه دهد.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋