ویدئو به محبوبیت و اهمیت خود ادامه می دهد ، به این معنی که در کنار آخرین پیشرفت ها و آمار برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدئویی دیجیتال بسیار مهم است.
ویدئو یک شکل بسیار موثر از محتوا است و محبوبیت آن همزمان با ظهور رسانه های اجتماعی دست به دست هم داده است. با وجود این واقعیت که بسیاری از ما روزانه از فیلم های آنلاین استفاده می کنیم ، هنوز بسیاری از بازاریابان از فیلم به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده نمی کنند یا بهترین نتایج را نمی بینند.
برای آگاهی از استراتژی بازاریابی و کمک به شما برای بدست آوردن بهترین بازده سرمایه از طریق کمپین ها ، ما تعدادی از آمار بازاریابی ویدیویی را جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما کمک کند تا با ویدیو کنار بیایید.
92٪ از بازاریابان می گویند که این بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آنها است
در سال 2020 ، 92٪ از بازاریابان می گویند که فیلم بخشی مهم در استراتژی بازاریابی آنها است. این از 78 درصد در سال 2015 رشد کرده است ، که نشان می دهد اهمیت فیلم فقط در حال افزایش است.
بنابراین چه چیزی باعث اهمیت تیزر و ویدیو می شود؟ خوب ، طبق گفته 88٪ از بازاریابان ، بازاریابی ویدیویی ROI مثبت برای آنها فراهم می کند. وقتی در نظر بگیرید که فقط 33٪ در سال 2015 همین حرف را زده اند ، این نشان می دهد که میزان تمایل مصرف کننده نسبت به فیلم ها اکنون بسیار بیشتر شده است.
مردم در سال 2021 روزانه 100 دقیقه به تماشای فیلم های آنلاین می پردازند
علاوه بر مارک های بیشتری که به دنبال استفاده از فیلم ها هستند ، مصرف کنندگان اکنون بیش از هر زمان دیگری فیلم مشاهده می کنند. تخمین زده می شود که هر فرد در سال 2021 هر روز 100 دقیقه وقت صرف تماشای فیلم های آنلاین می کند. این در مقایسه با دقیقه مشاهده روزانه در سال 2019 که 84 است ، 19 درصد افزایش دارد.
جاناتان بارنارد ، رئیس پیش بینی Zenith ، در مورد این روند گفت: "مصرف فیلم آنلاین به سرعت در حال رشد است و افراد متوسط نیمی از زمان تماشای فیلم های آنلاین در سال را صرف تماشای تلویزیون های معمولی می کنند. این عرضه سریع و گسترده مخاطبان به رشد سریع تقاضای تبلیغ کنندگان دامن می زند و باعث می شود ویدیوی آنلاین با هزینه تبلیغات سریعترین کانال دیجیتالی باشد. "
99٪ بازاریابانی که از ویدئو استفاده می کنند در سال 2020 این کار را ادامه می دهند
با افزایش میزان بازگشت سرمایه ویدئوهای آنلاین همراه با مدت زمانی که مصرف کنندگان برای تماشای آنها صرف می کنند ، تعجب آور نیست که 99٪ از بازاریابانی که در حال حاضر از ویدئوها استفاده می کنند ، این کار را در سال 2020 ادامه دهند. علاوه بر این ، 95٪ از این موارد بازاریابان انتظار دارند که هزینه فعلی خود را برای بازاریابی ویدئویی افزایش یا حفظ کنند.
از نظر بازاریابانی که در حال حاضر از فیلم استفاده نمی کنند ، 59٪ انتظار دارند امسال این کار را شروع کنند.
اگرچه این نشان می دهد که فیلم باید بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را تشکیل دهد ، همچنین این بدان معناست که رقابت بسیار بیشتری برای مقابله با آن وجود خواهد داشت. برای اینکه از رقبا متمایز شوید ، باید اطمینان حاصل کنید که انتظارات مصرف کننده در مورد ویدیو و همچنین روند بزرگ بازاریابی ویدیویی را برای سال 2020 درک کرده اید.
48٪ از مصرف کنندگان می خواهند فیلم ها آنچه را که به آن علاقه دارند منعکس کند
علاوه بر سرگرمی ، فیلم ها می توانند قسمت مهمی از فرایند تصمیم گیری مصرف کننده را تشکیل دهند. با این حال ، برای اینکه مشتری پس از تماشای یک فیلم وادار به تغییر دین شود ، باید اطمینان حاصل کنید که انتظارات او را برآورده می کنید.
از نظر کیفیت ایده آل که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند تا ویدئوها برای فرآیند تصمیم گیری آنها ارزشمند باشد ، 48٪ می خواهند فیلم ها محصولات و خدمات خاصی را که متعلق به آنها هستند یا به آنها علاقه دارند منعکس کند. 43٪ دیگر خواهان تعامل با توانایی تصمیم گیری برای اینکه چه اطلاعاتی می خواهند مشاهده کنند و چه زمانی می خواهند آن را مشاهده کنند.
با این حال ، شخصی سازی افراطی واقعاً دنبال نمی شود ، فقط 12٪ می گویند که می خواهند ویدیوها از نام و اطلاعات خود در محتوا استفاده کنند.
66٪ از تبلیغات ویدیویی در پایان سال 2019 30 ثانیه ای بود
اگرچه احساس مشترک این است که میزان توجه مصرف کنندگان در حال کوتاه شدن است ، اما به نظر می رسد در مورد تبلیغات ویدئویی اینگونه نیست. در Q3 سال 2019 ، 66٪ از تبلیغات ویدئویی 30 ثانیه بود ، که از 55٪ Q3 2018 افزایش یافت ، که نشان می دهد تبلیغات طولانی تر به عنوان اثربخش دیده می شوند.
فقط 1٪ از تبلیغات ویدئویی در همان مدت شش ثانیه بود و 1٪ دیگر 60 ثانیه بود. دومین محبوب ترین تبلیغ در طول این سه ماه 15 ثانیه بود که 32٪ تبلیغات را به خود اختصاص داد.
اگرچه ویدئو یک ابزار قدرتمند B2C است ، به ویژه هنگامی که با رسانه های اجتماعی همکاری می کند ، همچنین بیشتر مورد استفاده شرکت های B2B قرار می گیرد که به دنبال افزایش هدایت و تبدیل هستند. در واقع ، 41٪ از بازاریابان B2B علاقه مندند که کشف کنند که چگونه فیلم ها می توانند به استراتژی های بازاریابی و فروش آنها در سال 2020 اضافه شوند.
با توجه به اینکه فیلم ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات محصول هستند ، استفاده از آنها در طول سفر خریدار می تواند به صلاحیت بیشتر فروش محصولات B2B کمک کند.
همچنین لازم به ذکر است که 22٪ از سازمان های B2B علاقه مند به کشف فرصت های ارائه شده توسط پادکست و پخش مستقیم هستند ، که نشان می دهد در این مناطق نیز فرصت هایی وجود دارد.
66٪ نوجوانان ایالات متحده هر روز فیلم های آنلاین تماشا می کنند
ویدئوهای آنلاین با 66 درصد نوجوانان (13 تا 19 ساله) و 56 درصد با دوازده سال (8-12 سال) در ایالات متحده ، به ویژه از نظر جمعیتی مربوط به جوانان است که گزارش می کنند هر روز آنلاین فیلم تماشا می کنند. این نشان دهنده افزایش چشمگیر مشاهده فیلم برای این فاصله سنی در مقایسه با سال 2015 است.
این گروه های سنی نه تنها فیلم ها را بصورت آنلاین زیاد تماشا می کنند ، بلکه از فیلم هایی که مشاهده می کنند نیز لذت می برند و این نشان می دهد که محتوای ویدئو بهتر شده است. با این حال ، این همچنین بدان معنی است که رقابت زیادی برای کسانی که به این گروه های سنی بازاریابی می کنند وجود دارد.
57٪ از بازاریابان از فیلم زنده استفاده می کنند
ظهور شبکه های اجتماعی به این معنی است که انواع بیشتری از ویدیوها برای به اشتراک گذاشتن بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. در نتیجه ، 57٪ از بازاریابان اکنون از ویدیوی زنده در استراتژی های خود استفاده می کنند. بیش از یک سوم (34٪) بازاریاب ها از گزینه های پخش مستقیم فیس بوک استفاده می کنند و ویدیوهای لحظه ای ایجاد می کنند که به بینندگان اجازه می دهد در زمان واقعی واکنش نشان دهند. اینستاگرام با ایجاد 13٪ فیلم زنده در این پلتفرم ، دومین گزینه محبوب است.
فیلم های زنده روشی م toثر برای ایجاد مکالمه و ایجاد جامعه پیرامون نام تجاری شما است. با این حال ، ممکن است برای هر نوع مشاغل م effectiveثر نباشند ، بنابراین ارزش دارد که رقبای شما چه کاری انجام دهند و در مورد خواسته مخاطبان خود تحقیق کنید.
پاسخ ها