hossein noori

hossein noori

بازاریابی ویدیویی را بشناسید

5 مورد از مزایا بازاریابی ویدیویی

1. ویدیو نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

ویدیو باید به عنوان یک سرمایه گذاری دیده شود، طبق گزارش های HubSpot، قرار دادن کلیپ در یک صفحه فرود می تواند 80٪ تبدیل را افزایش دهد!

2. ویدیو یک مکمل عالی برای رقابت هایی ایمیل شماست.

همه ما از همه روزه چند ده ایمیل دریافت می کنیم و اینکه شخصی بخواهد ایمیل شما را باز کند یک چالش فزاینده است.

3. موتورهای جستجو عاشق فیلم هستند.

موتورهای جستجو به دنبال محتوایی هستند که بینندگان را درگیر خود کند، و ویدیو یک ابزار فوق و العاده برای این کار هست.

4. ویدو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود.

ویدیو بهترین روش برای ایجاد شخصیت برای شرکت و نام تجاری شما است و به شما امکان می دهد با بیننده خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد او را جلب کنید.

5. ویدیو افراد را تشویق به مشارکت های اجتماعی می کنند.

بپذیریم: امروزه، عصر فیلم های ویروسی است، و 92٪ از مصرف کنندگان ویدیوی تلفن همراه فیلم ها را با دیگران به اشتراک می گذارند.

برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای بازاریابی ویدویی ، کلیک کنید.

 

انواع بازاریابی ویدیویی

انواع مختلفی از ویدیوها می توانید ایجاد کنید، اما برای بهترین نتیجه، به درک هدف ویدئو و نحوه استفاده از آن کمک می کند. قبل از اینکه ما درباره استراتژی های بازاریابی ویدیویی بحث کنیم، بیایید انواع محبوب ویدیوهای بازاریابی را که می توانید بسازید ببینیم:

 

دموهای محصول

نسخه های نمایشی محصول برای مشتریانی که از قبل قصد خرید دارند، پیشنهاد بی نظیر فروش، ویژگی ها و برتری محصول شما را کشف می کنند.

ویدیو های توضیح دهنده

این ویدیو ها به سوالات متداول مربوط به محصول یا خدمات شما پاسخ می دهند. برای تهیه یک فیلم توضیح دهنده، لیستی از سوالات متداول را تهیه کنید و تا حد ممکن به آنها پاسخ دهید.

مصاحبه ها

فیلم های مصاحبه شامل پرسیدن از شخصی است که مخاطب شما به برخی سوالات احترام می گذارد.

وبینارها

وبینارها سمینارهایی هستند که از طریق اینترنت انجام می شوند. شما به عنوان میزبان، با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید تا در مورد یک موضوع خاص بحث کنید، به سوالات پاسخ دهید، محصولات را به نمایش بگذارید یا با متخصصان صنعت مصاحبه کنید.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر، کلیک کنید: انواع بازاریابی ویدویی

 

چگونه یک استراتژی بازاریابی ویدیویی تدوین کنیم

مرحله 1. اهداف خود را مشخص کنید

به طور کلی ، استراتژی بازاریابی ویدئویی شما باید مخاطبان شما را آموزش دهد، فریب دهد یا آنها را الهام بخشد.

مرحله 2. مخاطبان خود را درک کنید

درباره مخاطبان خود تحقیق کنید تا با آنها ارتباط بهتری برقرار کنید. اگرچه فیلم ها در همه مراحل کانال بازاریابی کار می کنند، فیلم شما باید نشان دهنده مرحله مخاطب هدف شما در کانال بازاریابی باشد.

مرحله 3. بودجه تعیین کنید

بودجه بیشتری برای بازاریابی ویدیویی لزوماً تضمین تبدیل یا موفقیت بیشتر نیست.

مرحله 4. نوعی ویدیو را انتخاب کنید

قبل از شروع فیلمبرداری، باید نوع ویدیوی بازاریابی و داستانی که می خواهید تعریف کنید را تعیین کنید.

مرحله 5. کانال های توزیع خود را انتخاب کنید

هنگامی که شخصیت خریدار خود را درک کردید، یافتن مکانی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید آسان است.

مرحله 6. برای حداکثر تبدیل بهینه سازی کنید

با دنبال کردن تمام مراحل بالا، مراحل زیادی را برای شروع یک کمپین موفق بازاریابی ویدیویی دارید.

مرحله 7. عملکرد را پیگیری کنید

میزان تأثیر بازاریابی ویدیویی خود را اندازه بگیرید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست.

برای مطالعه توضیحات کامل درباره تدوین استراتژی بازاریابی ویدیویی، کلیک کنید.

 

منبع این مطلب، سایت ویرگول می باشد.

hossein noori
hossein noori

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋