بدیهی است که اینستاگرام، به عنوان یکی از بهترین و البته مناسب ترین فضاها، برای معرفی کسب و کارها و برندها شناخته می شود. بسیاری از برند ها و شرکت ها توانسته اند به خوبی از ظرفیت های این فضای آنلاین استفاده کنند. تقریباً تمام کسب و کار هایی که به خوبی از پتانسیل این فضا استفاده کرده اند، یک ویژگی بارز دارند؛ و آن هم «یک شیوه معرفی بسیار عالی است». اگر شما نتوانید به خوبی خود را به مخاطبان جدید معرفی کنید، به احتمال زیاد نمی توانید بازخورد خوبی هم بگیرید. ساخت تیزر اینستاگرامی؛ راهکاری است که به شما کمک می کند تا به بهترین وجه ممکن، خدمات و محصولات خود را در این فضای بسیار عالی به نمایش بگذارید، و با آن فروش و درآمد خود را چندین برابر کنید.
بر خلاف فیس بوک ، ویدیوهای درون فید را نمی توان بزرگ کرد تا کل صفحه تلفن اینستاگرام را اشغال کند ، بنابراین Voss گفت که تشخیص می دهد بینندگان از یک تبلیغ ویدئویی در یک پست اینستاگرام استفاده می کنند. در Stories ، ویدئو کل صفحه را پر می کند اما باید به صورت عمودی طراحی و فیلمبرداری شود.
Olumide Gbenro ، بنیانگذار آژانس بازاریابی رسانه ای Globo Media Marketing ، می گوید: "بهترین تبلیغات تبلیغاتی هستند که کل فضا را پر می کنند." "فیلم های افقی را بردارید و دارای فرمت ویرایشگر 600x600 باشید. این ظاهر کاملاً متفاوت است و باید توجه بینندگان را بیشتر جلب کند. "
با این حال ، اساس ، استفاده از نسبت تصویر 1: 1 1080x1080 و 1080x1920 را برای داستانها توصیه می کند.
الیزابت ونانزی ، مدیر بازاریابی آنلاین در آژانس بازاریابی Sparq Designs ، تفاوت دیگری را با سیستم عامل هایی مانند فیس بوک یا یوتیوب ، که در آن تبلیغ کنندگان می توانند تصاویر کوچک را سفارشی کنند ، ذکر کرد. با تبلیغات اینستاگرام ، مارک ها باید از تصاویر کوچک ویدئوها استفاده کنند.
وی گفت: "هنگام فیلمبرداری یا تهیه یک ویدئو ، این باید در ذهن شما باشد ، زیرا تصویر کوچک مهمترین بخش تبلیغات ویدیویی اینستاگرام شما است." "تصویر کوچک تعیین می کند که آیا کسی صدا را برای تماشای آگهی شما روشن می کند یا خیر ، روی پست شما در بخش جستجو کلیک می کند و در نهایت به نمایه شما ختم می شود. بنابراین در وقت خود صرفه جویی کنید و تصویر کوچک مورد نظر خود را در ویدیوی خود قرار دهید. "
سورداکوفسکی گفت ، اگر فراخوان اقدام برای تبلیغات ویدیویی منجر به صفحه فرود شود ، مارک تجاری باید مطمئن شود که این صفحات برای موبایل بهینه شده است. اینستاگرام به طور گسترده از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است.
وی افزود: هیچ چیز بدتر از ضربه زدن روی «بیشتر بیاموز» وجود ندارد و صفحه ای که به آن هدایت می شوید برای دستگاهی که در آن هستید بهینه سازی نشده است.
روبن فیلد ، مدیر خلاق شرکت تولید ویدیو Lights Camera Business ، موافق تبلیغ کنندگان است که مصرف کنندگان به راحتی بتوانند از دستگاه های تلفن همراه خود اقدام دلخواه را انجام دهند.
وی افزود: "شما به محض این که این کار را به هر نحوی برای آنها دشوار کردید ، کاربر خود را از دست می دهید."
علاوه بر این ، جیکوبز گفت که مارک ها باید با استفاده از محتوای پشتیبانی کننده که با تبلیغ هماهنگ است ، حرکت خود را ادامه دهند.
رامنی گفت که این امر در کل آگهی صادق است.
او می گوید: "این شامل رنگ ها ، سبک فیلم و موسیقی در تبلیغات ویدیویی است." "هر جزء کوچک تأثیر قابل توجهی روی کلیت دارد. اگر پیام ویدیو با هویت نام تجاری شما مطابقت نداشته باشد ، آن را غیر معتبر می داند و کاربران درست از کنار آن حرکت می کنند. "
ونانزی تبلیغ کنندگان را از استفاده از تبلیغات ویدئویی اینستاگرام به عنوان تیزر تشویق کرد ، زیرا کاربران به دنبال محتواهایی هستند که بتوانند به سرعت مصرف شوند ، و پیگیری پیوند در بیو نیاز به تلاش زیادی دارد.
او می گوید: "شما همیشه باید تا حد امکان فراخوان خود را ساده کنید." "به جای ارسال آنها از ویدیوی خود به نمایه خود به یک صفحه فرود ، سعی کنید عبارت" بیشتر بیاموزید "را در تبلیغات ویدیویی خود قرار دهید و کل پیام خود را در تبلیغات ویدیویی تکمیل کنید. این امر بینندگان علاقه مند را تشویق می کند تا در وب سایت شما بیشتر بیاموزند ، نه اینکه مجبور شوند به دنبال فراخوانی برای اقدام شما باشند. "
با توجه به فیلد ، تبلیغ کنندگان باید چندین نسخه از تبلیغات ویدیویی اینستاگرام خود ایجاد کرده و A/B آنها را آزمایش کنند تا ببینند کدام یک با مخاطبان خود بهتر کار می کند.
نیت مسترزون ، مدیر بازاریابی شرکت مراقبت شخصی Maple Holistics ، موافقت کرد که تبلیغ کنندگان باید از ابزارهای اینستاگرام برای افزایش نتایج استفاده کنند.
و ، فراتر از خود اینستاگرام ، مارکوس هارجانی ، بنیانگذار پایگاه داده محور FameMoose ، گفت که مسیر کاربر از تبلیغ به تبدیل را نیز دنبال می کند.
"تجربه چگونه است؟ اطمینان حاصل کنید که این یک تجربه خوب است و یک کاربر به سمت تبدیل شدن پیش می رود. "
لسیا لوئی ، استراتژیست رسانه های اجتماعی در پایگاه خبری The Social Media Current ، گفت که تبلیغات را فقط به مصرف کنندگان متصل به WiFi نشان می دهد تا از تجربه نامتعارف که در آن ویدیوها به سرعت خزنده می شوند جلوگیری شود.
او گفت: "مردم بسیار بی حوصله هستند و حواس پرتی های زیادی در سیستم عامل های اجتماعی دارند ، آنها منتظر نمی مانند تا تبلیغ ویدیویی شما بافر شود و شروع به پخش کند."
وارن جولی ، مدیرعامل آژانس بازاریابی دیجیتال adQuadrant ، گفت که یک تبلیغ ویدئویی با در نظر گرفتن قابلیت loopability ، با محو ویدئو و موسیقی در مقدمه و خروجی ایجاد می کند.
هرچه مشتری شما بیشتر با تبلیغات ویدیویی خود هزینه کند ، احتمال تأثیرگذاری آگهی و نام تجاری شما بیشتر است.
منابع:
https://tolofilm.com/promotional-teaser/instagram-ads/
https://www.wordstream.com/blog/ws/2018/03/28/instagram-video-ads
پاسخ ها