راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

4غذای پر کالری

افرادی که سعی در کاهش وزن دارند نباید از تمام غذا‌های پرکالری پرهیز کنند. در عوض آن‌ها باید غذا‌های سالم با ویتأمین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های فراوان را انتخاب کنند و آن‌ها را در حد اعتدال مصرف کنند. در ادامه با چهار مورد از محبوب‌ترین غذا‌های پر کالری برای بهبود مصرف مواد مغذی و افزایش وزن به روشی سالم آشنا شوید.

دانه کینوا:

کینوا در هر فنجان پخته شده حدود 220 کالری دارد و در مقایسه با 218 کالری داشته است. مزیت اصلی آن این نیست که کالری کمتری دارد بلکه این است که مواد مغذی بیشتری دارد. یک فنجان کینوا حاوی هشت گرم پروتئین، سه گرم چربی و 45 گرم کربوهیدرات است. همچنین یکی از تنها غلاتی می‌باشد که حاوی تمام 9اسید آمینه ضروری است.

آجیل:

آجیل‌ها از سالم‌ترین غذا‌های پر کالری هستند. آن‌ها به طور متوسط حاوی 170 کالری دارند اما غنی از پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم هستند که حتی مصرف‌کنندگانی که رژیم غذایی محدودکننده کالری دارند می‌توانند از افزودن آجیل به غذا‌های کم کالری مانند سالاد استفاده کنند. از بادام برای ویتأمین E و کلسیم، بادام هندی برای آهن، پسته برای لوتئین و گردو برای اسید‌های چرب امگا 3 استفاده کنید.

آووکادو:

آووکادو بسیار پر کالری بوده و برای کسانی که به دنبال افزایش وزن و افزایش حجم عضلانی به روش طبیعی هستند عالی است. برخلاف بسیاری از غذا‌های پرکالری آووکادو دارای کربوهیدرات کمی است و رژیم‌های کم کربوهیدرات توصیه می‌شود. سعی کنید آن‌ها را به سالاد و سایر غذا‌ها اضافه کنید یا آن‌ها را به تنهایی یا با سس سویا به عنوان یک میان وعده غنی از مواد مغذی مصرف کنید.

پنیر‌ها:

همه پنیر‌ها برابر نیستند. به دنبال گزینه‌هایی مانند فتا، پنیر بز و پارمزان باشید تا از مزایای تغذیه‌ای این پنیر‌های سالم به طور کامل استفاده کنید.

 

منبع:

naomidsouza.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋