راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

چگونه گرمای تابستان می تواند به چشم شما آسیب برساند؟

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید در تابستان می‌تواند خطر ابتلا به آب مروارید و آسیب شبکیه را افزایش دهد. ما اغلب توجه به یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن را که تحت تأثیر گرمای تابستان قرار می‌گیرد یعنی چشمانمان توجه کافی نمی‌کنیم. همانطور که پوست و سلامت ما در تابستان تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد چشمان ما نیز تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند. نور خورشید می‌تواند باعث آلرژی چشم شود که از خارش و قرمزی خفیف تا آبریزش شدید و تورم پلک‌ها، گل مژه و ملتحمه باکتریایی و ویروسی متغیر است. قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد می‌تواند منجر به سوختگی چشم، آب مروارید، دژنراسیون ماکولا (یکی از علل اصلی نابینایی) و سرطان شود. این عمدتاً به دلیل این واقعیت است که گرما و سطوح بالای آلاینده‌ها و محرک‌های موجود در هوا چشم ما را مستعد واکنش‌های آلرژیک مانند قرمزی، خارش و احساس سوزش می‌کند.

 

چگونه در فصل تابستان از چشمان خود مراقبت کنیم؟

- قبل از استفاده از لنز‌های تماسی و استفاده از عینک محافظ هنگام شرکت در ورزش‌ها و فعالیت‌های خاص دست‌های خود را بشویید.

- در طول فصل تابستان کم آبی بدن بیشتر است و بر توانایی بدن شما برای تولید اشک تأثیر می‌گذارد. بنابراین بسیار مهم است که با نوشیدن مقدار زیادی آب هیدراته بمانید.

 

منبع:

indianexpress.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋