راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

اگر در دوران بارداری شکم خود را ماساژ دهیم کودک متوجه می شود؟

بیشتر زنان باردار یک چیز مشترک دارند و این است که آن‌ها نمی‌توانند دست خود را از برآمدگی‌های در حال رشد کودک خود دور نگه دارند. برای برخی از مادران آینده لمس مداوم، دست زدن، مالیدن و نگه داشتن شکم آن‌ها می‌تواند آرامش بخش باشد. برای دیگران این راهی برای احساس نزدیکی به کودک درونی است. اما بدون توجه به دلیل مالیدن شکم به سادگی احساس خوبی به شما می‌دهد. لامسه اولین حسی است که کودک شما در رحم ایجاد می‌کند و حتی قبل از بینایی و شنوایی. در واقع نوزادان دوقلو به طور منظم در اوایل سه ماهه دوم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و یکدیگر را لمس می‌کنند. همانطور که شکم خود را مالش می‌دهید، بدون شک می‌توانید قسمت‌های کوچک بدن کودک خود را پیدا کنید مانند تاش (نرم، گرد)، سر (سخت، گرد) و اندام‌هایی که از هر طرف بیرون می‌آیند. همانطور که تمام آن لگد‌ها و تلنگر‌ها را از جنین درون خود احساس می‌کنید معمولاً در حدود هفته‌های18تا 22 کودک شما نیز به زودی شما را احساس خواهد کرد.

واکنش نوزادان به مالش شکم حامله چگونه است؟

واکنش کودک شما به مالش شکم باردار واکنش بسیار مثبتی است. محققان در سه ماهه دوم و سوم بارداری بر روی زنان باردار سونوگرافی انجام دادند تا حرکات نوزادان را هنگام صحبت کردن، نوازش شکم یا درازکشیدن مادرشان بررسی کنند. نوزادان زمانی که مادرشان شکمشان را لمس می‌کرد دست، سر و دهانشان را بیشتر از زمانی که مادرشان با آن‌ها صحبت می‌کردند حرکت می‌دادند.

 

چگونه در دوران بارداری با کودک خود ارتباط برقرار کنیم؟

 موسیقی پخش کنید:

در حالی که کودک در حال رشد خود در رحم است موسیقی مورد علاقه خود را معرفی کنید.

 درباره کار‌های روزمره خود با او صحبت کنید:

توضیح دهید که چه کار می‌کنید یا فقط کار‌هایی را که انجام می‌دهید روایت کنید. همه راه‌های کوچکی برای ایجاد یک دلبستگی از همان ابتدا و آموزش صدای صدای خود به کودک هستند.

قصه بخوانید:

چند داستان و شعر کودکانه برای او بخوانید.

 

نتیجه‌گیری:

مالیدن شکم در حال رشد یک راه آرام و صمیمی برای ارتباط با کودک و نشان دادن عشق خود است. هر زمان که می‌خواهید شکم خود را نوازش کنید.

 

منبع:

www.whattoexpect.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋