راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

معرفی سه کتاب برتر که هر زن خلاق و مستقلی باید بخواند

"من آرزو دارم که زنان نه بر مردان، بلکه بر خودشان قدرت داشته باشند." (مری شلی، نویسنده اهل انگلستان)

انتخاب اینکه یک زنی قوی، شاد و خلاق باشیم بسیار ساده است و مسیر زندگی ما را به راحتی این انتخاب ساده تغییر می‌دهد. یک زن قوی و مستقل زنی است که به تنهایی می‌تواند خوشحال باشد و از زندگی خود لذت ببرد و با اعتمادبنفس تمام در جامعه حضور پیدا کند و برای خود بدون حضور و هویت شخص دیگری اعتبارسازی نماید. در این مسیر نیاز است که به خودشناسی کامل برسید و با همان خود واقعی‌تان بدون نیاز وارد شدن به قالب شخصیت دیگری در اجتماع باشید. خلاق بودن و داشتن ذهن پویا زنان را از معضل روزمرگی رهایی می‌بخشد و شما را مشتاق به کسب مهارت‌های فردی و شغلی وا می‌دارد و در هر جایگاهی که باشید این مهارت‌های ارتباطی خصوصی و اجتماعی منجر به پیشرفت‌تان می‌شود و در برابر چالش‌ها قدعلم می‌کنید و سربلند از آن‌ها عبور خواهید نمود. این است نمود یک زن مستقل، خلاق و شاد. در این مقاله قصد داریم سه کتاب برتر را معرفی نماییم که خواندن‌شان زنان را مستقل، خلاق و شاد می‌سازد.

1- کتاب زنان زیرک نوشته شری آرگو

کتاب زنان زیرک ، راهنمایی جامع برای زنانی است که در آغاز یک رابطه و به‌دنبال تحت تأثیر قرار دادن مرد مورد نظرشان هستند. شری آرگو نویسنده کتاب زنان زیرک به معرفی دو دسته از زنان با ویژگی‌های رفتاری متفاوت می‌پردازد. او معتقد است که زیبایی ظاهری و یا داشتن مدارک دانشگاهی بالا به هیچ وجه نمی‌تواند باعث جلب توجه مردی شود که با او آشنا شده‌اید. در کتاب زنان زیرک، شما خواهید خواند که چگونه با راهکارهایی کاربردی، مرد مورد علاقه‌تان را به سمت خودتان جذب کنید. بی‌شک، این کتاب برای زنانی که به ‌دنبال یک رابطه بادوام هستند، می‌تواند بسیار مفید باشد. نویسنده کتاب زنان زیرک از شما می‌خواهد که خود را همان‌گونه که هستید بپذیرید و از مقایسه خود با زنان دیگر دست بردارید. بنابراین، اگر به ‌عنوان یک زن نسبت به رابطه‌ای که در آن قرار دارید، احساس ناامنی می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم خلاصه کتاب زنان زیرک نوشته شری آرگو را در وبسایت و اپلیکیشن بوکاپو به‌صورت صوتی یا متنی مطالعه کنید.

2- کتاب راه هنرمند نوشته جولیا کامرون

کتاب راه هنرمند مانند یک نقشه راه است که به مخاطبان خود کمک می‌کند تا غول جادوی نهفته در وجودشان را بیدار کنند و بعد از آن است که می‌توانند دست به هنرنمایی بزنند و با الماس وجودی خودشان که همان خلاقیت است معجزه‌ها را وارد زندگی‌شان کنند. جولیا کامرون نویسنده کتاب راه هنرمند بر این باور است که همه انسان‌ها بصورت ذاتی هنرمند هستند و تنها تفاوت‌شان در میزان دسترسی به ابزار و شرایط مناسب است. مطالعه کتاب راه هنرمند این ابزار و دانش را در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد و طفل هنرمند درون ما از خواب بیدار می‌شود و طی یک برنامه 12 هفته‌ای که نویسنده بیان کرده است رشد می‌کند و قد می‌کشد. در این برنامه عملی 12 هفته‌ای بسیاری از حس‌های درون خود را کشف می‌کنیم، احساساتی مانند: امنیت، قدرت، نیرومندی، مهر و شفقت، ایمان. کتاب به دو بخش تمرینات عملی و بخشی دیگر کهشامل مباحث تئوری و بنیادی است، تقسیم شده است. زنان خلاق با مطالعه این کتاب می‌توانند با برنامه‌ریزی خلاقانه، زمان‌های مرده خود را زنده کنند و از روزمرگی خارج شوند و با هنرمندی ذاتی‌شان دست به خلق آثار فوق‌العاده بزنند.

3- کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم نوشته جان فردریکسون

کتاب دروغ هایی که به خود می گوییم نوشته جان فردریکسون، به ما این حقیقت را نشان می‌دهد که همواره خودمان در حال دروغ گفتن به خودمان هستیم و چگونه خود را گول می‌زنیم. نویسنده روش‌های خود فریبی را تفسیر کرده است. ممکن است این دروغ‌ها را بمنظور فرار از واقعیت و یا کاهش درد و غم به خود بگوییم، اما فراموش نکنید فرار کردن هیچ‌گاه راه‌حل مناسبی برای عبور از چالش‌ها نبوده و نخواهد بود. فرار از واقعیت خود منبع درد و رنج بیشتری است. در ابتدای مسیر ممکن است با این دروغ‌ها کمی احساس بهبودی و حال خوب داشته باشیم اما در طول زمان با دروغ‌های بیشتر درد و رنج بیشتری را نیز مشاهده می‌کنیم. زنان بیشتر دچار خودفریبی هستند و نمی‌خواهند مسائل و حقایق زندگی را درک کنند و آسان‌ترین راه یعنی فرار از واقعیت را انتخاب می‌کنند تا خانواده و محیط زندگی‌شان را از فروپاشی نجات دهند. نویسنده این دروغ‌ها را به شما نشان می‌دهد و همچنین به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم با قبول کردن واقعیت، زندگی‌مان را بهتر سازیم و حال خوبی را تجربه کنیم.

سخن آخر

ممکن است این سوال در این‌جا پیش بیاید که چگونه به زن و دختری مستقل و خلاق تبدیل شویم. این چگونگی به مسائل مختلف و متفاوتی بستگی دارد که اولین شرط آن ایمان و باور درونی به خود است. باید خودتان را با تمام ویژگی‌های مثبت و منفی قبول داشته باشید. دومین مورد داشتن اهداف کوچک و قابل دستیابی است که با انگیزه بالا در راه رسیدن به ‌آ‌ن‌ها قدم بردارید و از باورهای درونی‌تان استفاده کنید. از زنان موفق و مستقل الگوبرداری کنید و از زندگی آن‌ها موارد مثبت را استخراج کنید و در زندگی خود اجرا کنید. داشتن یک الگو و راهنمای خوب در انجام هر کاری بسیار مفید است. برای رسیدن به مقصد هیچ عجله‌ای نداشته باشید. گام‌هایتان را آهسته و پیوسته بردارید و بدانید که هیچ تغییر و پیشرفتی یک شبه رخ نداده است و هر بذری برای رشد نیاز به زمان زیادی دارد. به عنوان نکته آخر از مشکلات و موانعی که در مسیر کسب استقلال برای‌تان پیش خواهد آمد به هیچ عنوان به خود هراس راه ندهید و دلسرد نشوید و بدانید که سهم شما شاد بودن و شاد زیستن است.

 

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋