راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری و نوزاد🥰

راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎
توسط ۳۲ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

آیا خواب می تواند بر توانایی خواندن کودک تأثیر بگذارد؟

کودکانی که دچار اختلال در خواب و خواب آلودگی می‌شوند سخت‌تر به خواب ‌می‌روند. یک مطالعه جدید نشان داده است که توانایی کودک در خواندن می‌تواند توسط الگو‌های خواب آن‌ها مختل شود.
یادگیری خواندن یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی است که کودک یاد می‌گیرد. در حالی که بسیاری از آن جنبه رشدی دارد و والدین همیشه به دنبال چیز‌هایی هستند که بتواند به کودکشان در یادگیری خواندن کمک کند. برخی از کودکان همیشه سریع‌تر از دیگران یاد می‌گیرند و در نتیجه معمولاً جای نگرانی نیست. با این حال همیشه مطالعاتی انجام می‌شود تا ببینیم چه چیزی توانایی خواندن کودک را بهبود می‌بخشد و چه چیزی می‌تواند مانع آن شود.


یک مطالعه در این باره انجام شد این مطالعه شامل بیش از ۳۰۰ کودک بین ۴ تا ۱۴ سال بود. از والدین آن‌ها خواسته شد تا پرسشنامه‌هایی را در مورد خواب فرزندانشان تکمیل کنند و سپس از کودکان خواسته شد تا تست کارایی خواندن کلمات را تکمیل کنند. آن‌ها دریافتند کودکانی که دچار اختلال تنفسی در خواب و خواب آلودگی در طول روز می‌شوند زودتر به خواب ‌می‌روند. زمان کوتاه‌تر برای به خواب رفتن نشان‌دهنده این است که کودک بیشتر از شب‌های دیگر خسته است. در حالی که بسیاری از والدین برای خواباندن فرزندان خود در شب مشکل دارند اگر مشکل بزرگتر به نظر می‌رسد ممکن است در مورد دلایل احتمالی آن با یک متخصص پزشکی صحبت کنند.

 

منبع:

www.moms.com

راهنمای بارداری و نوزاد🥰
راهنمای بارداری و نوزاد🥰 راهنمای بارداری😍 بچه داری 😘 کودک و نوزادی 🥰 همه چیز درباره خانواده، دوران بارداری، زنان و زایمان😎

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋