moahdeseh

moahdeseh

چگونه خریدار کتاب دست دوم پیدا کنیم؟

خریدار کتاب دست دوم و همچنین خرید و فروش کتاب دست دوم امری بسیار پیچیده است که نیازمند تخصص کافی در زمینه شناخت عناوین کتاب‌ها و موضوعات آن ها می باشد. چنانچه خریدار کتاب دست دوم، نسبت به نویسندگان، مترجمین و ناشران درجه یک دانش کافی نداشته باشد، ممکن است به دلیل تعدد بسیار زیاد کتاب، بسیاری از کتاب‌های ارزشمند وارد چرخه بازیافت شوند و بار ادبی و علمی آن ها از بین برود. شناخت کتاب و آشنایی با دنیای کتاب ها، می تواند از ورود کتاب ها به چرخه بازیافت جلوگیری کند و حافظ ارزش کتاب باشد.

 

متاسفانه اکثریت افرادی که در زمینه خرید و فروش کتاب فعالیت می کنند به دلیل عدم شناخت کافی نسبت به کتب ارزشمند،آن ها را به چرخه بازیافت می سپارند. شما باید در نظر داشته باشید که همه کتاب ها باطله نیستند. 

بسیاری از مجموعه های بزرگ نظیر ابراهیمی که در زمینه بازیافت کاغذ و کتاب هستند، با استفاده از کارشناسان خبره در زمینه خرید کتاب دست دوم در محل، خدمتی نوین به شما عزیزان ارائه می دهند و به همه کتاب‌ها برچسب باطله بودن را نمی چسبانند و به دنبال بازدهی بیشتر هستند. امروزه برای خرید یک کتاب سیصد صفحه ای حدود هفتاد هزارتومان باید هزینه کرد. ما متوجه هستیم که همه کتب باطله نیستند و با استفاده از کارشناسان خود از باطل شدن کتب ارزشمند جلوگیری می کنیم. بعضی از کتب شما را نسبت به کیفیت و محتوای کتب قیمت گذاری می شوند که این مهم، دسترنج کارشناسانی است که زندگی خود را در زمینه های مختلف ادبی، علمی و فرهنگی وقف کرده اند و خدمت مهمی به آیندگان می کنند. کتاب های شما در هر زمینه ای که باشند برای قابل خرید هستند و نسبت به ارزش آن ها قیمت های متفاوتی را به شما اعلام می گردد. 

نحوه خریداری کتاب دست دوم

متاسفانه در اکثر مواقع ،کتاب ها به صورت کیلویی خرید و فروش می شوند و این مسئله موجب ناراحتی عزیزان اهل کتاب می شود. کتاب های درسی و دانشگاهی از نظر قیمتی تفاوت هایی با کتب ادبی و فرهنگی دارند که شما عزیزان هنگام تماس با کارشناسان ما می توانید از این تفاوت ها با خبر شوید و با چشمانی بازتر اقدام به فروش کتب خود نمایید.

خرید کتب دسته دوم کنکوری شما چنانچه برای رشته های تجربی و انسانی باشند، ممکن است به صورت درصدی باشد و کیلویی خریداری نشود.

ممکن است شما عزیزان قصد فروش کتابخانه شخصی خودتان را داشته باشید و در کنار آن کاغذ یا کتاب باطله هم داشته باشید، این دو کالا با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند و بسیاری از شرکت های بازیافت کاغذ سعی می کنند با ارائه قیمت مناسب برای کتاب های باطله و کاغذ باطله، کتاب های دست دوم و ارزشمند شما را به صورت دانه ای خریداری کنند. کتاب باطله به صورت کیلویی محاسبه می شود و با استفاده از باسکول ها و ترازو های استاندارد و دیجیتال اقدام به توزین این گونه کتب می نمایند.  

اگر به صورت دانه ای محاسبه کنیم شرکت های بازیافتی ما در طول روز اقدام به خرید هزاران عنوان کتاب می کنند و جداسازی کتابهای ارزشمند از کتابهای باطله امری بسیار پیچیده و سخت است که به دلیل علاقه مدیریت تنها برخی از مجموعه های مهم در کشور ایران به کتاب و کتابخوانی، محقق شده است و این چرخه با سرعت مناسبی در حال چرخیدن است. 

اکثریت افرادی که در زمینه بازیافت کاغذ فعالیت می کنند به دلیل دغدغه ها و مشغله هایی که دارند،فرصت جداسازی کتابهای ارزشمند را ندارند و متاسفانه این قبیل کتاب‌ها وارد چرخه بازیافت می شود . 

پیشرفت یک جامعه، نیاز به مطالعه و کسب علم دارد و شما عزیزان باید تمام کوشش خود را در گسترش کتاب و کتابخوانی به نمایش بگذارید.

منبع مقاله (Source): برای اطلاعات بیشتر درباره خریدار کتاب دست دوم، خریدار کتاب قدیمی، خریدار کاغذ باطله، خریدار روزنامه باطله، خریدار کتاب درسی وخریدار کتاب کنکوری به وبسایت ابراهیمی (kaghazketab.ir) مراجعه کنید.

moahdeseh
moahdeseh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋