moahdeseh

moahdeseh

روش صحیح انتخاب دستگاه های کارواش صنعتی (واترجت صنعتی)

اب

روش صحیح انتخکارهای تمیزکاری وجود دارد که فقط یک کاروش صنعتی یا واترجت صنعتی می تواند آنها را انجام دهد.

اکنون که هوا خوب می آید ، یک کارواش صنعتی با فشار آب سرد ابزار مناسبی برای از بین بردن آلودگی های چسبناک ، کپک ، گلسنگ ، فضولات پرندگان ، لکه های رطوبت ، آدامس و بقایای مواد غذایی از جاده یا دیوارهای باغ خانه است.

در حقیقت ، بدون داشتن واشر فشار بالا ، مقابله با این لک های سرسخت و سخت استرس زا و طاقت فرسا خواهد بود.

خوب ، اما کدام یک را انتخاب کنید؟ انتخاب بستگی به استفاده و فرکانس کارهای تمیز کردن برای انجام آنها دارد. با توجه به این عوامل می توانید به راحتی دستگاه مناسبی را برای انجام کار خود انتخاب کنید.

"فشار آب" و "جریان" دو پارامتر اصلی برای ارزیابی قدرت دستگاه های کارواش صنعتی شما هستند:

عملکرد فشار جدا کردن خاک از سطوح است

جریان مقدار آبی است که در یک واحد از زمان مشخص در یک بخش دیده می شود. جریان ، خاک جدا شده از فشار را از بین می برد.

البته بسته به کاربردهای مختلف می توانید پارامترهای فوق را تغییر دهید:

    در فشار بیشتر می توانید آلودگی ها و یا پوشش های بسیار چسبناک را پاک کنید (به عنوان مثال در ساختمان یا صنایع). به این ترتیب ، در ضمن صرفه جویی در مصرف آب و انرژی ، ساعت کار کاهش می یابد.

با سرعت بیشتر جریان می توانید در صورت وجود خاکهای سنگین و گسترده (مانند کشاورزی یا مواد غذایی) به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کنید.

راندمان شستشو در واقع با توازن مناسب فشار و سرعت جریان تعیین می شود.

چه موقع از کارواش صنعتی آب گرم و کارواش صنعتی آب سرداستفاده کنید

به غیر از فشار و جریان ، بسته به مأموریت ما ویژگی های مهم دیگری نیز باید در نظر گرفته شود. در حقیقت ، پرسهای فشار آب گرم و سرد می توانند همان میزان جریان ، همان فشار و توانایی یکسان برای تمیز کردن داخل و خارج از خانه را داشته باشند. از این رو سؤال اساسی: اگر سایر خصوصیات نسبتاً مشابه هستند ، آب گرم یا یک شستشوی فشار آب انتخاب می شود؟

یک واترجت صنعتیفشار قوی از یک موتور الکتریکی متصل به یک پمپ فشار قوی (مونتاژ پمپ موتور) و یک دیگ بخار است که آب را تحت فشار گرم می کند. ساختار تحمل بار شامل اجزای اصلی دستگاه از جمله مخزن سوخت گیری دیگ بخار ، مواد شوینده و مدارهای آب برای تغذیه پمپ فشار قوی ، صفحه کنترل الکتریکی و سایر وسایل مورد نیاز دیگ (فن ، پمپ دیزل و غیره) می باشد.

دمای بالایی که آب در ماشین های آب گرم به آن می رسد ، باعث می شود آنها به ویژه برای تمیز کردن موتورهای پیچیده مناسب باشند و دستیابی به آنها یا ماشینهای دیگر که در آن روغنها و روغنهای دیگر باید بطور کارآمد از بین بروند ، دشوار است (برد خودرو).

اخیراً ، ماشین آلات آب گرم برای کاربردهای نظافت صنعتی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و به دلیل افزایش راندمان و ظرفیت تولید خطوط صنعتی ، نقش عمده ای در صنایع سنگین دارند.

دستگاه های آب گرم نه تنها به دلیل پیچیدگی ساختار آنها ، بلکه از آنجا که به نگهداری بیشتری نیاز دارند ، به خصوص برای مدارهای مشعل ، کویل ها و دستگاه های محافظت از فشار که همگی نیاز به تنظیم سالانه دارند ، از قیمت بیشتری نسبت به همتایان آب سردشان گران تر هستند.

این در حالی است که امروزه تولید کنندگان عمده سرمایه گذاری زیادی را در سیستم های الکترونیکی و فنی نوآورانه و با هدف طراحی و راه اندازی مدل های وظیفه متوسط ​​و سنگین انجام می دهند و از عملکرد عالی با قیمت های بسیار رقابتی و با هزینه های نگهداری پایین اطمینان می دهند.

به عنوان مثال سیستم منحصر به فرد تأخیر متوقف شده دستگاهی است که گروه موتور / پمپ را که قلب دستگاه است ، حفظ می کند. کنترل ریز نشتی (MLC) از خراب شدن کل سیستم هیدرولیکی جلوگیری می کند ، در حالی که سیستم تولید بی نظیر حفاظت خشک (DRC) که در بسیاری از دستگاه های نمایش داده می شود ، در صورت کار نکردن صحیح آب در مدارها ، به طور خودکار موتور را متوقف می کند. تمام این سیستم های الکترونیکی انحصاری و پیشرفته با هدف کاهش استقامت و هزینه های مشابه ، برای استقامت بالاتر در ماشین های ما طراحی شده اند.

در ارگونومی موضوع استراتژیک دیگری است: ماشینهای بزرگ و دست و پا گیر هنوز باید مورد آزمایش و آزمایش قرار گیرند. به همین دلیل آنها مجهز به چرخ های بزرگ و چرخان هستند و برای صرفه جویی در وقت اپراتور آنها به تجهیزات جانبی نزدیک احتیاج دارند.

و نکته آخر اینکه ، پانل های کنترل باید در ماشین های امروزی بیشتر و بیشتر بصیر باشند و تنظیمات تمیز کردن برای استفاده مناسب به وضوح قابل خواندن باشد.
ایمنی اپراتور

در میان تولیدکنندگان بزرگ ، تحقیقات زیادی در حال حاضر بر روی توسعه سیستم های نوآورانه فن آوری متمرکز است که محافظت کامل را برای اپراتورها هنگام استفاده از ماشین ها تضمین می کند.

تابحال در مورد واترجت های فوق فشار قوی و کارواش های صنعتی فشار قوی ای شنیده اید! این تجهیزات اینقدر خوب هستند که تمامی صنایعی که مصارف سنگین دارند استفاده می شوند. حتما ویدیویی در این زمینه مشاهده کنید تا با کارکرد این دستگاه ها آشنا شوید.

منبع: برای اطلاعات بیشتر درباره انواع تجهیزات نظافت صنعتی نظیر کارواش صنعتی فشار قوی، کارواش های نانو بخار، دستگاه های جاروبرقی صنعتی،  انواع مواد شوینده نانو  به سایت فیدار کلین (fidarclean.ir) مراجعه کنید.

moahdeseh
moahdeseh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋