آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تعمیر دستگاه واترجت صنعتی با کمترین امکانات

 

 

 

فشار دستگاه کم شده

از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در استفاده از واترجت های صنعتی با آن مواجه شوید، کاهش فشار دستگاه است. برای عیب یابی واترجت صنعتی در این مشکل باید نواحی مختلفی را مانند: گرفتگی نازل، گرفتگی فیلتر ورودی، پایین بودن فشار آب ورودی به پمپ دستگاه و… بررسی کنید.

توجه داشته باشید که برای رفع گرفتگی نازل واترجت صنعتی ابتدا باید لنس را از دستگاه جدا کنید و سپس اقدام به تمیز کردن نازل کنید. البته توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار باید از سالم بودن کارکرد پمپ و موتور دستگاه اطمینان حاصل کنید.

فیلتر ورودی از دیگر بخش هایی است که موجب کاهش فشار می شود. برای رفع این مشکل فیلتر ورودی را چند وقت یکبار بررسی کنید و اجسام اضافه یا آلاینده ها را از روی آن پاک کنید.

نشتی آب از دستگاه

برای عیب یابی واترجت صنعتی در این مشکل باید هوای باقی مانده درون دستگاه را خالی کنید. عموما هوای فشرده شده درون دستگاه یکی از اصلی ترین دلایلی است که می تواند باعث بروز چنین مشکلاتی شود. برای عیب یابی و برطرف کردن این مشکل همچنین می توانید فیلتر وروی دستگاه را نیز چک کنید. فیلتر ورودی دستگاه بعد از مدتی ممکن است دچار گرفتگی شود که مشکلاتی مانند نشتی آب از دستگاه را در پی خواهد داشت.

البته توجه داشته باشید که برای عیب یابی این مشکل تنها چک کردن این موارد کافی نیست. گاها مشکل بزرگ تر از چیزی است که به آن اشاره کردیم و شاید مجبور به تعویض پمپ دستگاه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم تا با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. برای خرید واترجت صنعتی آوین صنعت می توانید به سایت ما مراجعه کنید. 

منبع: https://www.avinsanat.net/blog/%D8%B9%DB%8C%D8%A8-%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋