آوین صنعت ماندگار

آوین صنعت ماندگار

شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ضرورت و اهمیت واترجت در صنایع غذایی

 

چه درباره یک آزمایشگاه کوچک صحبت کنیم یا یک کارخانه بزرگ و پیشرو در صنعت، به‌ویژه در حوزه صنایع غذایی، حفظ پاکیزگی ضروری است. میکروب‌ها و باکتری‌ها به سرعت تکثیر می‌شوند و برای جلوگیری از آلودگی آنها مهم است که برای تمیز کردن سطوح، کف‌ها و ماشین‌آلات، به‌موقع اقدام شود.

لبنیات، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها، گوشت‌ها، آرد، غلات و سبزیجات، محصولاتی هستند که به طور ویژه در معرض آلودگی هستند؛ بنابراین انتخاب محصولات حرفه‌ای که مزایای مهم از نظر اقتصادی، زمان و نتیجه به همراه دارد، ضروری است.

با استفاده از واترجت‌های صنعتی یا دستگاه‌های پاک‌کننده و ژنراتورهای فشار بالا در صنایع غذایی، می‌توان تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات را بهبود بخشید. با نظافت عمیق و کارآمد توسط این کارواش‌های صنعتی، دسترسی به مخفی‌ترین مکان‌هایی که مواد آلی در آنها ته‌نشین می‌شوند و در نتیجه تمیزی آنها، میسر می‌شود.

با این کار، می‌توان از مشکلات جدی که عملکرد ماشین‌آلات و کیفیت مواد غذایی را به‌خطر می‌اندازد، جلوگیری کرد و سطح پاکیزگی و رفاه را افزایش داد تا کارکنان، محیطی امن و سالم را تجربه کنند. مهم‌ترین دلایل و ضرورت استفاده از واترجت صنعتی عبارتند از:

نگهداری تجهیزات صنعتی

شستشوی دقیق و صحیح تجهیزات با واترجت صنعتی، موجب افزایش طول عمر آنها می‌شود.
بهداشت محیط با تجهیزات بادوام و نظافت مستمر کارخانجات فرآوری مواد غذایی با واترجت صنعتی، موجب تحقق استانداردهای بهداشتی و محیط کاری ایمن می‌شود.

منبع: https://www.jahannews.com/news/841357

آوین صنعت ماندگار
آوین صنعت ماندگار شرکت آوین صنعت، یکی از شرکت های فعال در حوزه ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که دستگاه های مختلفی مانند: اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و... را از طریق سایت این شرکت می توانید خریداری کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋