lligwo54

lligwo54

اعتماد Trust در سئو چیست؟

شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشهد علاوه بر ارتباط و اعتبار، گوگل بررسی می کند که آیا صفحه ای که به کاربر نشان داده می شود ایمن است یا خیر. به عنوان مثال، اگر به دنبال اولین خبر در مورد یک بیماری هستید، مهم نیست که وب سایت شما چقدر با این بیماری محبوب است، گوگل اخبار محبوب یا سایت های مرتبط با دولت را نشان می دهد. یکی از مواردی که باعث افزایش اعتماد وب سایت در مقابل گوگل می شود، لینک دادن به سایت است. داشتن لینک از یک سایت معتبر باعث افزایش اعتماد یا اعتبار صفحات وب شما می شود. شما باید سه عنصر ارتباط، قدرت و اعتماد را از هر سه طرف گوگل ارائه دهید. این سه بخش یا شاخه سئو عبارتند از سئو فنی، سئو داخلی و سئو خارجی.
اعتبار اعتبار در سئو چیست؟
داشتن یک اتصال برای رتبه بندی یک صفحه کافی نیست. این صفحه باید از نظر گوگل و الگوریتم تأیید آن (یعنی رتبه صفحه) معتبر یا رسمی باشد. برای درک بهتر مفهوم قابلیت اطمینان، مجموعه ای از مخازن ذخیره آب در ارتفاعات متعدد را در نظر بگیرید، مانند چندین صفحه وب.
حالا بیایید این منابع را با لوله وصل کنیم. این لوله ها لینک های وب هستند. جریان آب بین این منابع آبی و برخی منابع پرتر از سایر منابع است. اکنون، هرچه یک فید لوله‌های بیشتری داشته باشد (تعداد پیوندها) و هرچه بیشتر به فیدهای بزرگ‌تر پیوند داده شود (لینک‌هایی از سایت‌های قابل اعتماد بیشتری دارد)، بیشتر پر می‌شود. به این ترتیب اعتبار برای صفحات ایجاد می شود.
گوگل از روش خاصی استفاده می کند که در طول زمان برای اعتبار صفحات با پیوندها توسعه یافته است. از ابتدا لینک ها اساس الگوریتم های گوگل را تشکیل داده اند. گوگل صفحات جدیدی را با این لینک ها پیدا می کند. بنابراین، گوگل چندین خزنده (در قالب یک برنامه کامپیوتری) دارد که با یک سری سایت‌های seed شروع می‌شوند، به تمام لینک‌های موجود می‌رسند، از صفحات بازدید می‌کنند و صفحات جوانی را باز می‌کنند. گوگل چندین بار در سال صفحات وب را می خزد. برای دو هدف اصلی:
گوگل از طریق متن لینک یا انکر تکست، موضوع صفحه ای که لینک در آن درج شده است را می آموزد و همانطور که در بالا گفته شد، گوگل نیز از طریق لینک ها قابلیت اطمینان صفحه را می سنجد. از آنجایی که پیوندهای بین صفحات هر چند وقت یکبار ایجاد و حذف می شوند، ارتباط و اعتبار صفحات نیز تغییر می کند. به همین دلیل است که گوگل اغلب از صفحات مختلف بازدید می کند.
فناوری سئو چیست؟
زیرا گوگل اکنون نمی تواند تنها با دیدن عکس تشخیص دهد که موضوع عکس چیست! همچنین، مهمترین چیز این است که عنوان صفحه شما باید حاوی موضوع شما باشد. لینک های داخلی نیز از جمله مواردی هستند که باید در صفحات سایت خود قرار دهید، به این ترتیب محتوای خود را با مطالب مرتبط و کلمات مشابه لینک خواهید کرد تا گوگل بهتر متوجه هدف صفحه شما شود.
سئو خارجی یا جانبی به تمام کارهایی که در خارج از سایت شما انجام می شود برای قابل اعتماد و قابل اعتماد کردن سایت شما اشاره دارد. یکی از مهمترین فعالیت ها اجرای تخصصی لینک بیلدینگ می باشد. فعالیت های شبکه های اجتماعی و اجرای تبلیغات کلیکی و بنرها برای فروش و برندسازی نقش زیادی در سئوی وب سایت شما دارد.
جمع بندی
البته همه فعالیت های سئو خارجی به خصوص لینک بیلدینگ هر سال تغییر می کند و افرادی که خود را متخصص سئو می دانند باید همیشه در حال آزمایش باشند تا بهترین راه برای لینک بیلدینگ را بیابند. این آزمایشات گاهی گران هستند.
احتمالاً هیچ علم یا هنری با نکات و ترفندهایی مانند سئو وجود ندارد. در واقع سئو شامل رعایت یک سری قوانین جستجو و استفاده از تکنیک هایی در موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای صفحات سایت است. این ایده ها بسیار بزرگ هستند و از حوصله این مقاله خارج است. برای برخی از این نکات، مقاله نکات سئوی ما را بررسی کنید.

lligwo54
lligwo54

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋