شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشهد گاهی اوقات سئو فقط برای افزایش اعتبار در موتورهای جستجو استفاده می شود، اما در واقع موتورهای جستجو سعی می کنند وب سایت هایی را رتبه بندی کنند که برای کاربران مفید هستند و در نهایت برای افراد بهینه شده اند. بنابراین، اگر کاربر احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را در سایت شما صرف کند، این یک امتیاز مثبت برای شما است.
موتورهای جستجو سعی می کنند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهند. به عبارت دیگر، هدف موتورهای جستجو ارائه نتایجی در صفحات جستجو است که مرتبط ترین محتوا با آنچه جستجوگر به دنبال آن است، علاوه بر اینکه دارای بالاترین کیفیت هستند.
برای این کار موتورهای جستجو وب سایت های مختلف را جستجو و تجزیه و تحلیل می کنند تا از محتوا و کیفیت محتوای آن ها مطلع شوند. به طور کلی، سئو فرآیند بهینه سازی محتوای آنلاین شماست به طوری که موتورهای جستجو می خواهند این محتوا را به عنوان بهترین نتایج جستجو برای مخاطبان هدف شما نشان دهند.
در اینجا سه راه وجود دارد که می توانید سئوی سایت خود را کارآمد کنید.
سئو کلاه سیاه یا فعالیت های مجرمانه
سئو کلاه خاکستری یا عملیات سالم با کمی توهین
سئو کلاه سفید که یک عملیات کاملا قانونی است
خب مشخص است که در روش کلاه سیاه انجام عملیات غیرقانونی است و شاید ابتدا نتایج به صفحه اول گوگل برسد یا شاید توسط گوگل شناسایی و جریمه شوید اما به رنگ خاکستری و سفید. در روش کلاه، عملیات قانونی است، اما در روش خاکستری، گاهی اوقات تخلفات کوچکی وجود دارد که برای فریب گوگل انجام می شود که در روش کلاه سفید انجام نمی شود.
3 مرحله اصلی برای انجام سئو چیست؟
به هیچ وجه فرقی نمی کند که بخواهید سئو انجام دهید، سفید، خاکستری یا سیاه، به هر حال این عملیات در 3 مرحله انجام می شود، ابتدا نیاز به رفع مشکلات فنی سایت، سپس مشکلات داخلی و در نهایت توسعه خارجی. یا عملیات خارج از محل شروع شود. البته این 3 مرحله نیز می تواند به صورت موازی پیش برود که انجام این کار به تخصص بیشتری نیاز دارد.
1. مرحله اول سئو فنی یا سئو فنی
2. مرحله دوم SEO On-Page یا SEO On-Page
3. مرحله سوم سئو خارجی یا سئو خارج از صفحه
خوب، برای آشنایی بیشتر با هر بخش، ما هر مرحله را به صورت جداگانه بررسی می کنیم تا متوجه شویم که شامل چه عملیات و اقداماتی می شود و در نهایت بعد از کلیک کردن هر مرحله چه انتظاراتی باید داشت.
سئو فنی چیست؟
سئوی فنی به معنای بهبود جنبه های فنی و فنی وب سایت برای افزایش رتبه صفحات در موتورهای جستجو است. عناصر فنی سئو این است که محتوای وب سایت را تا حد امکان برای موتور جستجو قابل درک کند و فرآیند ارزیابی را سریعتر و آسان تر کند. به عبارت دیگر، با استفاده از سئوی فنی، به موتورهای جستجو کمک میکنید تا وبسایت شما را راحتتر پیدا و آنالیز کنند. علت اینکه به آن سئوی فنی یا سئوی فنی می گویند این است که این نوع سئو در اصل هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت شما ندارد و هدف اصلی آن بهینه سازی زیرساخت وب سایت شما می باشد.
سئو درون صفحه یا سئو درون صفحه چیست؟
On Page Seo فرآیند بهینه سازی محتوای صفحه وب برای موتورهای جستجو و کاربران است. زیرا بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو از این طریق به بهینه سازی صفحات برای کاربران بستگی دارد. علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت، سئو داخلی یا سئوی On Page شامل مواردی مانند بهینه سازی عنوان، برچسب ها و تصاویر شما می شود. با سئو داخلی، وب سایت خود را برای کاربران مفیدتر و ارزشمندتر می کنید. هرچه وب سایت شما برای کاربران موثرتر و مفیدتر باشد، بازدید و بازدید بیشتری خواهید داشت. این به معنای افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو است.
صفحه ماشین چوب وایا سئو؟
سئو خارج از صفحه به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که خارج از وب سایت با هدف ارتقای رتبه صفحات در موتورهای جستجو انجام می شود. سایتی با بک لینک های با ارزش تر به طور کلی رتبه بهتری نسبت به وب سایت های مشابه با بک لینک های کمتر خواهد داشت. موتورهای جستجو، بک لینک ها را نشانه ای از محتوای باکیفیت می دانند که می توان به آنها اشاره و نقل کرد. اما بسیاری از افراد سئوی خارج از صفحه را به عنوان لینک بیلدینگ تصور می کنند، اما اینطور نیست و لینک بیلدینگ تنها بخش بزرگی از این فرآیند بهینه سازی است. به عنوان مثال، مواردی مانند بازاریابی شبکه های اجتماعی و برندسازی نیز سئو خارجی محسوب می شوند و بسیار مهم هستند. به عبارت دیگر سئوی خارج از صفحه تمام کارهایی است که خارج از یک وب سایت انجام می شود تا موتورهای جستجو آن وب سایت را قابل اعتماد و معتبر بدانند.
پاسخ ها