mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

6 مزایای استفاده از بروشورها

در دنیای فناوری محور، شرکت های بیشتری از بروشورها استفاده می کنند. چرا؟ بروشورها این پیام ظریف را ارسال می کنند که کسب و کار شما حرفه ای، قابل اعتماد و متعهد به کیفیت است. اگر قصد استفاده از بروشورها را در برنامه بازاریابی خود دارید، به مزایای زیر نیز توجه کنید. چاپ افست کاتالوگ در اصفهان

1. بروشورها به راحتی توزیع می شوند

شما می توانید بروشورها را به صورت استراتژیک در مکان های مختلف قرار دهید. این به شرکت شما اجازه می دهد تا چاپ اطلاعات مثبت و دقیق را به افراد بیشتری منتقل کند و مشتریان جدید را جذب کند. قرار دادن بروشورها در هدایای تبلیغاتی که از طریق پست ارسال می کنید یا روی میزهای دفترتان آسان است.

 

ممکن است بخواهید موارد ملموس را همراه با بروشورها هدیه دهید. شاید در یک نمایشگاه محلی تبلیغ کنید و بروشورهای خود را با فریزبی، تی شرت یا کیف به دست بدهید. کالای رایگان ممکن است افراد را جذب کند تا چمدان شما را بگیرند، اما بعداً آنها بروشور شما را می خوانند و درباره کسب و کار شما بیشتر می آموزند. این استراتژی بازاریابی به شما این امکان را می دهد که با بسیاری از مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید. سفارش طراحی لوگو حرفه ای

2. بروشورها مقرون به صرفه هستند

در مقایسه با برخی از گزینه های بازاریابی آنلاین، بروشورها یک برنامه بازاریابی کم هزینه هستند. به علاوه، اکثر چاپخانه های حرفه ای برای طراحی و تولید بروشورهای شیک و متناسب با بودجه شما با شما همکاری خواهند کرد. بروشورها نیز در صورت خرید عمده قیمتشان کاهش می یابد. بسیاری از شرکت هایی که از تبلیغات پستی استفاده می کنند یا در نمایشگاه های تجاری شرکت می کنند، بروشورها را به صورت عمده خریداری می کنند.

علاوه بر این، بروشورها معمولاً شامل جزئیاتی در مورد کسب و کار شما هستند که آنها را برای بسیاری از اهداف مفید می کند. می توانید آنها را با مشتریان بالقوه، مشتریان وفادار، مخاطبین تجاری و سایر افراد به اشتراک بگذارید. زمانی که خلاصه ای مختصر از محصولات و خدمات خود را به راحتی در بروشور خود در دسترس داشته باشید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

3. بروشورها اعتماد ایجاد کنید

هنگامی که چشم مشتریان بالقوه خود را دارید که بروشور شما را می خوانند، می توانید اعتماد ایجاد کنید. اکثر شرکت ها اهداف و اهداف خود را در بروشور خود درج می کنند. این اطلاعات به مشتریان کمک می کند تا جنبه دلسوز و فداکار شرکت شما را ببینند. وقتی مشتریان می توانند در مورد نحوه مراقبت شما بخوانند، بیشتر به شرکت شما اعتماد می کنند.

یک بروشور همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که بدانند شما یک شرکت جدی با اعتبارنامه های قابل اعتماد و شیوه های تجاری قابل اعتماد هستید. بسیاری از مشتریان قبل از انجام تجارت با یک شرکت می خواهند شواهدی از تجربه را ببینند.

4. بروشورها حاوی اطلاعات زیادی هستند

بروشورها به صاحبان شرکت اجازه می دهند تا اطلاعات زیادی را در یک منطقه کوچک جمع و جور کنند. حتی یک طرح سه‌گانه شامل بخش‌های فلپ است تا خدمات و محصولات خود را توصیف کنید.

بروشورها همچنین اطلاعات بیشتری را نسبت به سایر گزینه های چاپ مانند کارت پستال یا نامه منتقل می کنند. چه بخواهید قیمت محصولات را درج کنید یا داستان کسب و کار خود را تعریف کنید، فضای زیادی برای انتقال پیام خود دارید. حتی می توانید از طریق بروشور خود با گنجاندن کوپن یا تخفیف، تجارت فوری ایجاد کنید.

5. بروشورها کسب و کار شما را شخصی کنید

سخنرانان حرفه ای اغلب یک نفر را در یک مخاطب بزرگ هدف قرار می دهند. این رویکرد به گوینده کمک می کند تا در سطح شخصی ارتباط برقرار کند، که معمولاً مؤثرتر از صحبت با یک مخاطب عمومی است. به طور مشابه، بروشور شما می تواند از همین تکنیک استفاده کند.

همانطور که مشتری بالقوه شما بروشور شما را می خواند، شما این ارتباط یک به یک را خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که بروشورهای شما به مشتریان خود می گویند که چرا آنها به محصول یا خدمات شما نیاز دارند.

علاوه بر این، برای افرادی که برنامه فشرده ای دارند، بروشوری که می توانید هر زمان که بخواهید بخوانید ایده آل است. درست است، آنها می توانند اطلاعات را از وب سایت شما دریافت کنند. با این حال، مطالب نوشته شده یک لمس شخصی اضافه می کند.

6. بروشورها مرجع کسب و کار شما را ایجاد کنید

ادبیات فروش چاپی پیام را به مشتریان یک کسب و کار تاسیس شده ارسال می کند. در حالی که کارت‌های ویزیت یا سربرگ‌ها اعتبار ارائه می‌کنند، یک بروشور نشان می‌دهد که شما مایل به سرمایه‌گذاری روی مشتریان خود هستید. مردم از یک تجارت جدی انتظار کالاهای چاپی دارند.

اگر در مورد ارزش مواد چاپی به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید، این مقاله را در مورد مزایای رسانه های چاپی بررسی کنید.

از آنجایی که بروشورها برای شرکت شما بسیار مفید هستند، در چاپ آن کوتاهی نکنید. یک بروشور بد چاپ تمام اعتباری را که می توانید کسب کنید از بین می برد. روی محصولات با کیفیت سرمایه گذاری کنید تا نشان دهید به تصویر کسب و کار خود اهمیت می دهید. برای تولید بروشورهایی که مشتریان شما را شگفت زده می کند، می توانید روی تخصص چاپ و تاشو شرکت Flottman حساب کنید.

برای طراحی به کمک نیاز دارید؟ تیم بازاریابی استراتژیک ما در FUSIONWRX می تواند به شما کمک کند تا بروشوری ایجاد کنید که نه تنها عالی به نظر می رسد بلکه به شما در دستیابی به اهدافتان نیز کمک می کند. امروز شروع کنید!

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋