گیـــــــگ gig

گیـــــــگ gig

روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین
توسط ۳ نفر دنبال می شود

امکان استفاده آفلاین از Google Maps در Wear OS وجود داشت

امکان استفاده از نقشه آفلاین گوگل مپس در Wear OS فراهم شد

این قابلیت طی روزها و هفته‌‎های آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

دارندگان ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS حالا می‌توانند روی دستگاه خود به نسخه آفلاین گوگل مپس دسترسی داشته باشند. عرضه این نسخه به‌تازگی آغاز شده است و تا چند روز یا چند هفته آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش 9to5Google، گوگل در مراسم معرفی پیکسل واچ ۳ که چند روز پیش برگزار شد، اعلام کرد که اپلیکیشن Maps را برای Wear OS در نسخه آفلاین منتشر می‌کند. تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی از شرکت گوگل برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر شده‌اند و نسخه آنلاین مپس نیز پیشتر در دسترس کاربران قرار داشت.

 نقشه‌ها به‌صورت اتوماتیک دانلود و سینک می‌شوند

امکان استفاده از نقشه آفلاین گوگل مپس در Wear OS فراهم شد

مزیت مهم دسترسی آفلاین به گوگل مپس این است که حتی اگر دستگاه شما به اینترنت متصل نباشد، بازهم می‌توانید به کمک نقشه‌های آفلاین مسیریابی کنید؛ بنابر اعلام گوگل، بعد از آپدیت اپلیکیشن Maps، تمامی نقشه‌های آفلاین ذخیره‌شده روی تلفن همراه به‌صورت اتوماتیک به ساعت هوشمند منتقل می‌شوند. همچنین صفحه مخصوصی با نام «Offline maps» در بالای تنظیمات ظاهر خواهد شد. در بالای صفحه‌ نمایش نقشه نیز آیکون ابر برش‌خورده نمایش داده می‌شود که نشان‌دهنده استفاده آفلاین است.

به نظر می‌رسد نرم‌افزار Maps برای Wear OS امکان دانلود اتوماتیک نقشه برای ناحیه‌ای که در آن هستید و امکان سینک آن با نقشه‌های ذخیره‌شده در تلفن همراه را خواهد داشت. سینک‌کردن نقشه‌ها در زمان اتصال به وای‌فای یا حین شارژ انجام می‌شود. همچنین در بخش تنظیمات می‌توانید ببینید که نقشه‌های دانلودشده چقدر فضا اشغال کرده‌اند. یک گزینه برای حذف نقشه‌ها نیز وجود دارد.

قابلیت استفاده آفلاین از گوگل مپس در ورژن 11.140.0701.W گوگل مپس برای Wear OS و روی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ دیده شده است. اگر شما هم کاربر ساعت هوشمند اندرویدی هستید، می‌توانید اپلیکیشن خود را برای دریافت این قابلیت به‌روز کنید.

گیـــــــگ gig
گیـــــــگ gig روزمرگی های یک خوره تکنولوژی، بازی، لپ تاپ و ماشین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋