mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

چرا از کیف های سفارشی برای شرکت خود استفاده کنید؟

کیسه‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی شده یک عنصر ایده‌آل زمانی هستند که باید نوعی محصول، خدمات را تبلیغ کنیم، یا تصویر برند هر نوع کسب‌وکاری را گسترش دهیم یا بیشتر نمایان کنیم. چاپ بگ شاپ اصفهان

آیا مقاله را دوست داشتید؟ به اشتراک بگذارید!
امروزه تعداد زیادی رسانه تبلیغاتی موجود است که معمولاً در استراتژی های بازاریابی یک شرکت برای تبلیغ آن استفاده می شود. روزنامه ها، مجلات و تبلیغات تلویزیونی محبوب ترین هستند. با این حال، آنها به طور سنتی به بودجه زیادی نیاز دارند که برای مشاغل کوچک مقرون به صرفه نیست.

 

همچنین این یک واقعیت است که تبلیغات تلویزیونی با توجه به هزینه‌های هنگفت آن‌طور که باید انتظار داشت، نتیجه نمی‌دهد. اگر به دنبال صفحه نمایش مناسب با بودجه معقول هستید، کیف های تبلیغاتی ممکن است راه حلی برای شما باشند.

در بازار می توانید کیف های چاپ شده با لوگو را در طرح ها، رنگ ها، اندازه ها و سبک های بسیار متنوع تهیه کنید. هر کاربر می تواند لوگو یا طرحی را که متناسب با نیازهای خود است سفارشی کند. دسته بندی های زیادی از کیف ها و روش های چاپ آنها وجود دارد. همه این عوامل به تطبیق پذیری و در دسترس بودن کیف های حمل شخصی می افزاید. طراحی و چاپ به بودجه ای که برای کمپین بازاریابی خود اختصاص می دهید بستگی دارد. شرکت تبلیغاتی

در زیر به شما ایده هایی از مواد خلاقانه می دهیم

کیسه های پارچه ای غیر بافته یا کامبرل

این پارچه از پلی پروپیلن ساخته شده است و دارای مزایای مختلفی از جمله ضد حساسیت، 70 درصد ضد آب، ضد الکتریسیته ساکن و غیر سمی بودن است. علاوه بر این، با توجه به هدف محصول در بیش از 18 رنگ و گراماژهای مختلف (ضخامت) موجود است. در حال حاضر به دلیل هزینه کم، پرمصرف ترین ماده است.

کیف های برزنتی پنبه ای
سفارشی سازی کیسه های پنبه ای

این پارچه کاملاً از پنبه بکر ساخته شده است که آن را به یک الیاف نساجی 100٪ طبیعی و زیست تخریب پذیر تبدیل می کند. یکی از ویژگی های اصلی آن رنگ خام غیرقابل انکار آن است که به هر چاپ یا گلدوزی اجازه می دهد تا به خوبی برجسته و متضاد باشد.

کیسه های جوت
این الیاف که به عنوان "الیاف طلایی" نیز شناخته می شود، یک الیاف نساجی 100٪ طبیعی و گیاهی است که دارای خواص زیبایی شناختی است که به آن یک لمس هنری و محاوره ای بسیار عجیب و غریب می بخشد. ارائه های متعددی با بافت، پارچه و رنگ آن ارائه شده است.

مزایایی که کیف های شخصی می توانند به شما ارائه دهند


تبلیغات مداوم با چاپ لوگو و نام شرکت خود بر روی کیف در زندگی روزمره حضور خواهید داشت.
اگر انتخاب دقیقی از طرح و مواد با کیفیت انجام دهید، می توانید مدت زمان بیشتری در آن حضور داشته باشید.
کیسه ها قابل استفاده مجدد هستند.
به دلیل قابل حمل بودن، فضای بسیار متنوعی برای انتشار پیام یا نام تجاری است.
اگر قصد چاپ در تعداد زیاد دارید، قیمت ها مطلوب تر خواهد بود.
چه اطلاعاتی باید گنجانده شود؟
اگر قبلاً متوجه شده اید که کسب و کار شما باید کیف های شخصی داشته باشد، به شما خواهیم گفت که چگونه باید مهر هویت خود را از طریق آنها ارائه دهید.

لوگو یا تصویر شرکت باید در رنگ های شرکتی و به صورت متمرکز نمایش داده شود.
نمی توانید آدرس کسب و کار خود و شماره تلفن تماس را اضافه نکنید. به این ترتیب تماس مشتریان بالقوه با شرکت خود را آسان تر می کنید.
اگر عبارت یا شعار خلاقانه ای دارید، ظاهر شدن آن نیز مفید است.

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋