mojtaba jafari

mojtaba jafari

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اهمیت سئو برای وبسایت ها چیست؟

بنابراین، مهم است که هنگام کار با سئو، مسیر خرید مشتریان خود را پیگیری کنید
درک تصمیم گیری و فرآیند خرید که توسط مشتریان شما انتخاب می شود بیش از هر چیز مهم است زیرا به شما کمک می کند تا محتوای مناسب را برای مراحل مختلف سفر برنامه ریزی و تولید کنید تا تا حد امکان مرتبط باشد. شرکت سئو در اصفهان

بنابراین نمی توان محتوای جدیدی از نوع تولید کرد و یا مقاله ای را در یک کانال منتشر کرد و سپس انتظار داشت که کافی باشد. در اینجا، سفر خرید می‌تواند به شما فرصت‌های خارق‌العاده‌ای بدهد تا محتوای یکسان را در قالب‌های مختلف، بسته به مرحله‌ای که مشتریان در آن قرار دارند، ساختار دهید و تطبیق دهید.

 

روی Google-Serp-Search Results کلیک کنید
با ورود زودهنگام به سفر خرید، چیزهای زیادی به دست می آید
یکی دیگر از مزایای آشنایی با سفر خرید مشتریان این است که بر اهمیت ورود زودهنگام به آن تاکید می کند و منتظر نماندن تا زمانی که آنها شروع به جستجوی گزینه های دیگر کنند. سپس معمولاً فقط گزینه رقابت در قیمت، در دسترس بودن و سایر عوامل کلاسیک وجود دارد. در این شرایط نیست که شما مشتریان وفادار و بازگشتی را بدست آورید. به عبارت دیگر، شما می خواهید از پایان دادن به اینجا جلوگیری کنید.

مشتریان می توانند بخش های زیادی از سفر خرید را بدون اینکه شما در مورد آن بدانید انجام دهند. به همین دلیل، باید محتوای ارزشمند و مرتبط ایجاد کنید که از همان ابتدا به سؤالات آنها پاسخ دهد. این همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که روی سؤالاتی که آنها مهم می‌دانند تأثیر بگذارید، که در هنگام انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی شما ارزشمند خواهد بود. اما بیشتر در مورد آن کمی پایین تر. سئوکار اصفهان

در Google قابل مشاهده نیست
ظاهر نشدن در گوگل چه هزینه ای دارد؟
ادامه مطلب
فنی-سئو
سئو فنی
ادامه مطلب
چه هزینه های سئو
هزینه سئو چقدر است؟
ادامه مطلب
گوگل و سایر موتورهای جستجو - اینگونه کار می کند
علاوه بر گوگل، چندین موتور جستجو مانند Yandex در روسیه و Baidu در چین وجود دارد. با این حال، گوگل با حدود 93 درصد و بیشتر از مجموع بازدیدکنندگان، بیشترین سهم بازار را در جهان دارد. بنابراین، ما در این مقاله تنها بر روی گوگل به عنوان موتور جستجو تمرکز می کنیم.

3 عملکرد اصلی گوگل

1. خزیدن
گوگل از طریق پیوندهایی از یک وب سایت دیگر، از صفحاتی که قبلاً خزیده اند و بنابراین در فهرست آنها قرار دارند، و همچنین از طریق اطلاعات یک وب سایت جدید در نقشه سایت که از طریق کنسول جستجو به گوگل ارسال می شود، می خزد و یک وب سایت جدید پیدا می کند. وقتی گوگل صفحه جدیدی را پیدا می کند، تمام محتوا (متن، تصاویر، ویدئو، کد، URL و غیره) خزیده می شود و سپس تعیین می کند که آیا محتوای صفحه با جستجوی فعلی مرتبط است یا خیر.

2. نمایه سازی
هنگامی که گوگل یک وب سایت جدید پیدا می کند، موتور جستجو سعی می کند با تجزیه و تحلیل محتوا (متون، تصاویر، ویدئو، کد، URL و غیره) متوجه شود که در مورد چیست و سپس آن را در فهرست خود قرار می دهد.

3. رتبه بندی
وظیفه گوگل رتبه بندی محتوا بر اساس بهترین ارتباط برای جستجوی فعلی است. عواملی که می تواند تعیین کننده باشد برای وب سایت هایی که گوگل انتخاب می کند، به عنوان مثال، مکان شما (شهر/شهر)، زبان و اینکه آیا جستجو از طریق دسکتاپ یا تلفن همراه انجام می شود یا خیر. بیش از 200 عامل وجود دارد که بر روی وب سایت و رتبه بندی تأثیر می گذارد.

تحلیل کلمه کلیدی چیست؟

تحلیل کلمه کلیدی چیست؟
اکنون که ما به این موضوع پرداختیم که سفر خرید چیست و سئو چگونه به طور کلی کار می کند، زمان آن رسیده است که به کار خود ادامه دهیم.

درست مانند بسیاری از موارد دیگر، شما باید با انجام تحقیق یا تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که در هنگام کار با سئو نامیده می شود شروع کنید تا بتوانید کار خود را برای هدف درست برنامه ریزی کنید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، گوگل بزرگترین موتور جستجو در سوئد است که با استفاده از کلمات کلیدی مختلف جستجو می کنید تا نتیجه مورد نظر خود را در نتایج جستجو پیدا کنید.

انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی به طور خلاصه در مورد یافتن کلمات کلیدی مناسب برای بهینه سازی سئو است. بنابراین تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی اساس سئوی شما است و با کمک یک تجزیه و تحلیل ساختار یافته و دقیق، کلمات کلیدی مناسبی را پیدا خواهید کرد که باعث می شود محتوای مناسبی برای دیده شدن وب سایت خود ایجاد کنید.

نکاتی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی موفق
انتخاب کنید که با کدام کلمات کلیدی ممکن است کار کنید.

کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی بالا و رقابت کم در گوگل را انتخاب کنید.

کلمات کلیدی مرتبط با حجم جستجوی کم، اما ارزش بالایی برای هر مشتری انتخاب کنید.

انتخاب کنید کدام کلمات کلیدی تمرکز بیشتری روی اطلاعات عمومی دارند.

انتخاب کنید کدام کلمات کلیدی تمرکز بیشتری روی راهنمایی یا مشاوره دارند.

انتخاب کنید کدام کلمات کلیدی تمرکز بیشتری روی تبدیل به سرنخ و معامله دارند.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی
به ما اجازه دهید یک تحلیل کلمات کلیدی برای شما انجام دهیم
با ما تماس بگیرید
جستجو در گوگل اغلب به صورت سوال انجام می شود
آیا می‌دانستید که اکثر میلیون‌ها جستجوی روزانه در گوگل از 1 تا 4 کلمه تشکیل شده است؟ به گفته خود گوگل، حدود 8 درصد از تمام این جستجوها شامل پرس و جو می شود و اینجاست که SEO واقعا جالب می شود:

1 کلمه: 21.71 درصد از جستجوها

2 کلمه: 23.98٪ از جستجوها

3 کلمه: 19.60 درصد از جستجوها

4 کلمه: 13.89% از جستجوها

5 کلمه: 8.70 درصد از جستجوها

6+ کلمه: 12.12 درصد از جستجوها

چگونه تحلیل کلمات کلیدی را انجام دهیم؟
1. اهداف خود را با کار سئو تعیین کنید
اول از همه، مهم است که تعیین کنید چه اهدافی از کار سئو دارید. می خواهید بیشتر بفروشید؟ آیا می خواهید فرم های تماس تکمیل شده بیشتری را دریافت کنید؟ آیا می خواهید یک PDF بیشتری دانلود کنید؟

2. فهرست کنید کدام کلمات کلیدی برای شما مهم هستند
قبل از اینکه منو شروع کنی

mojtaba jafari
mojtaba jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋